Motociclete HONDA HONDA REBEL 1100 T

Pret:    euro  (TVA Inclus)
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
Pret cu voucher RABLA moto
De la     € TVA inclus
Cod Produs: REBEL 1100 T Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Review-uri (0)
CMX1100T Rebel - o nouă versiune Touring accesorizata cu semi-carena aerodinamică și cutii bagaje rigide.
Ca întotdeauna, motorul cu două cilindri paraleli de 1.084 cmc are performanțe serioase, plus caracterul puternic am motorului da și o notă de evacuare placuta. Controlul selectabil al cuplului Honda cu control integrat pentru Wheelie, Cruise Control și 3 moduri de rulare implicite furnizate prin Throttle by Wire alcătuiesc un pachet complet de componente electronice de ajutor. Trenul de rulare de înaltă calitate include furci față tip cartuș de 43 mm, amortizoare spate „piggyback” și etrier de frână față cu patru pistoane, cu montare radială. Toată iluminarea este LED, cu afișaj LCD negativ al instrumentului. De asemenea, este disponibilă o opțiune de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) cu 6 trepte.

Cruiser sport

E timpul pentru ceva complet nou. Rebel CMX1100 aduce un stil nou de „bobber” din vremurile trecute, dar cu detalii si design contemporan combinat cu tehnologie moderna.
Noul CMX1100 Rebel combina stilul clasic cu tehnologia de ultimă ora.

Motor bicilindric paralel cu un cuplu de 98 Nm și o putere de 74 kW, motorul fiind imprumutat de la Africa Twin.
Șasiul cu manevrabilitate deosebit de ridicata include suspensii spate pe gaz și frane de înaltă calitate.
Are 4 moduri de condus, control al tractiunii pe 3 niveluri și Wheelie Control.
Exista si opțiunea de transmisie automata cu dublu ambreiaj DCT.
 

Un motor cu un foarte puternic “PUNCH”

Toți riderii se vor bucura sa exploreze caracterul și performanța oferite de motorul cu două cilindri paraleli de 1.084 cmc (derivat de la CRF1100L Africa Twin) care, cu o putere de vârf de 64 kW și un cuplu de 98 Nm, present la turatii joase si medii ofera un foarte puternic “PUNCH” , plus un caracter special la evacuare.
 

Motocilcism palpitant și nediluat

Rebel CMX1100 este construit pentru plăcerea pură pe două roți, un roadster din secolul XXI, conceput de la bază pentru a oferi o calatorie placuta, cu un motor ce ofera performanțe și manevrabilitate extraordinare. Fiecare detaliu îl face diferit; Înălțimea șeii este de doar 700 mm, iar materialul cu densitate moale este conturat pentru a oferi suport la accelerație puternică. Un afișaj LCD negativ cu diametru de 120 mm livrează intuitiv informațiille necesare, în timp ce ghidonele largi montate cu distanțiere de 1 inch oferă grip și manevrabilitate superioară.
 

răsucești de accelerație. De asemenea, dimensiunile compacte centralizează masele și oferă un centru de greutate coborât și o gardă la sol maximă. Motorul de 1.084 cc ofera o putere maximă de 75 kW și un cuplu maxim de 105 Nm ASupapa de control variabilă a evacuarii (ECV) oferă un sunet captivant la turații joase și performanța la turații mari. In mod semnificativ, s-a obtinut creșterea evidenta atât a puterii, cat și a cuplului care se face simțita de la 2.500 rpm până la linia roșie !

PATRU MODURI DE CONDUS, HSTC ȘI WHEELIE CONTROL

Electronica motorului 3 moduri de mers implicite, plus inca unul personalizat “UTILIZATOR”, control al tractiunii pe 3 niveluri și Wheelie Control. 1. STANDARD ofera o setare medie pentru livrarea puterii motorului a franei de motor și Wheelie Control/HSTC, oferind o calatorie relaxată la turații și viteze scazute. 2. RAIN transmite puterea redusa a motorului și a franei de motor, proportionale cu Wheelie Control și HSTC, pentru un plus de asigurare pe suprafețe umede sau alunecoase. 3. SPORT oferă o livrare agresiva a puterii motorului și o franare de motor standard, cu control redus al Wheelie și intervenție minima HSTC 4. Modul UTILIZATOR ofera posibilitatea de a personaliza setarile pentru combinația preferată. Odată setată, setarea UTILIZATOR este stocată automat, astfel încat nu este nevoie să o resetați de fiecare data.
 

SASIU

Cadrul din oțel tubular este la baza stilului Rebel

Geometria direcției ofera stabilitate cu caracteristici de manevrabilitate ușoara

Furci față tip cartuș de 43 mm și amortizoare spate cu gaz, ambele reglabile cu preîncărcarea arcului

Etrier de frână față cu patru pistoane cu montare radială și disc plutitor de 330 mm

130/70 B 18, 180/65B16 anvelope față și spate

Cadrul tubular din oțel al lui Rebel se bazează pe designul brut și simplu al fratelui sau mai ic REBEL 500 și prezinta aceeași linie „tematica” definita, care merge pe diagonala din față în spate, cu rezervorul de combustibil jucand rolul sau. Bascula cu diametrul de 50,8 mm are și ea un aspect „proiectat” care să se potriveasca in linoa motocicletei.

Ampatamentul este de 1.520 mm; furcile au un unghi de 30° pentru stilul cruiser iar cursa este de 110 mm pe fata. Aceasta combinație ofera aspectul potrivit, stabilitate în linie dreapta și manevrare precisa și ușoara pe viraje. Greutatea totala este setată la 223 kg pentru Rebel 1100 standard și 233 kg pentru opțiunea echipată cu DCT.
 

AMORTIZOARE

Furcile frontale tip cartus au elemente tratate pentru micsorarea frecarilor din fiind din 2 piese (fabricate atat din aluminiu extrudat, cat și din aluminiu turnat sub presiune) cuplate cu juguri late de de 43 mm finisate cu un strat de oxid de titan bleumarin închis. Amortizoarele spate duble au o tijă de 12,5 mm și un rezervor presurizat „piggyback”. Atât suspensia față, ct și suspensia spate sunt reglabile pentru preancarcarea arcului.
 

FRANE

Puterea de franare este asigurata de un etrier frontal monobloc cu patru pistoane, montat radial, care mușca un disc flotant de 330 mm și un etrier spate cu un singur piston/disc de 256 mm, ambele gestionate de ABS. Jantele din aluminiu turnat au 5 spițe sportive în formă de Y și poartă anvelope late; un 180/65B16 spate și 130/70B18 fața.

SPECIFICATII:

Motor

Tip Motor SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 timpi
Capacitate cilindrică 1084 cc
Putere (CP / RPM) 87 CP/7.000 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm) 98 Nm/4.750 rot/min
Consum carburant (l/100km) 4.9 l/100 Km
Emisii CO2 114 g/km
Norma de poluare Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri) 4.8 l
Aprindere Gestionat Electronic
Sistem alimentare PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie MT

Transmisie

Ambreiaj Multi-disc, umed (MT)
Tip transmisie Lant cu O-ring
Cutie viteze Manuala (6 trepte)

Sasiu

Tip sasiu Diamant

Roti suspensie si frana

Tip sistem ABS ABS 2 Canale
Frana fata Etrier monobloc cu patru pistoane (Disc 330 mm)
Frana spate Etrier cu un singur piston (disc 256 mm)
Jante fata Aluminiu turnat cu spițe
Jante spate Aluminiu turnat cu spițe
Anvelope fata 130/70B18 M/C
Anvelope spate 180/65B16 M/C
Suspensie fata Preîncărcare reglabilă în stil cartuș 43mm
Suspensie spate Dublu shock reglabil preîncărcat

Mase și dimensiuni

Greutate la gol 223 kg
Capacitate rezervor 13.6 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2.240 x 853 x 1.115 mm
Ampatament (mm) 1.520 mm
Inaltime sa (mm) 700 mm
Gardă la sol (mm) 120 mm

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!