E timpul pentru ceva complet nou. Rebel CMX1100 aduce un stil nou de „bobber” din vremurile trecute, dar cu detalii si design contemporan combinat cu tehnologie moderna.
Noul CMX1100 Rebel combina stilul clasic cu tehnologia de ultimă ora.
Motor bicilindric paralel cu un cuplu de 98 Nm și o putere de 74 kW, motorul fiind imprumutat de la Africa Twin.
Șasiul cu manevrabilitate deosebit de ridicata include suspensii spate pe gaz și frane de înaltă calitate.
Are 4 moduri de condus, control al tractiunii pe 3 niveluri și Wheelie Control.
Exista si opțiunea de transmisie automata cu dublu ambreiaj DCT.
Toți riderii se vor bucura sa exploreze caracterul și performanța oferite de motorul cu două cilindri paraleli de 1.084 cmc (derivat de la CRF1100L Africa Twin) care, cu o putere de vârf de 64 kW și un cuplu de 98 Nm, present la turatii joase si medii ofera un foarte puternic “PUNCH” , plus un caracter special la evacuare.
Rebel CMX1100 este construit pentru plăcerea pură pe două roți, un roadster din secolul XXI, conceput de la bază pentru a oferi o calatorie placuta, cu un motor ce ofera performanțe și manevrabilitate extraordinare. Fiecare detaliu îl face diferit; Înălțimea șeii este de doar 700 mm, iar materialul cu densitate moale este conturat pentru a oferi suport la accelerație puternică. Un afișaj LCD negativ cu diametru de 120 mm livrează intuitiv informațiille necesare, în timp ce ghidonele largi montate cu distanțiere de 1 inch oferă grip și manevrabilitate superioară.
răsucești de accelerație. De asemenea, dimensiunile compacte centralizează masele și oferă un centru de greutate coborât și o gardă la sol maximă. Motorul de 1.084 cc ofera o putere maximă de 75 kW și un cuplu maxim de 105 Nm ASupapa de control variabilă a evacuarii (ECV) oferă un sunet captivant la turații joase și performanța la turații mari. In mod semnificativ, s-a obtinut creșterea evidenta atât a puterii, cat și a cuplului care se face simțita de la 2.500 rpm până la linia roșie !
Electronica motorului 3 moduri de mers implicite, plus inca unul personalizat “UTILIZATOR”, control al tractiunii pe 3 niveluri și Wheelie Control. 1. STANDARD ofera o setare medie pentru livrarea puterii motorului a franei de motor și Wheelie Control/HSTC, oferind o calatorie relaxată la turații și viteze scazute. 2. RAIN transmite puterea redusa a motorului și a franei de motor, proportionale cu Wheelie Control și HSTC, pentru un plus de asigurare pe suprafețe umede sau alunecoase. 3. SPORT oferă o livrare agresiva a puterii motorului și o franare de motor standard, cu control redus al Wheelie și intervenție minima HSTC 4. Modul UTILIZATOR ofera posibilitatea de a personaliza setarile pentru combinația preferată. Odată setată, setarea UTILIZATOR este stocată automat, astfel încat nu este nevoie să o resetați de fiecare data.
Cadrul din oțel tubular este la baza stilului Rebel
Geometria direcției ofera stabilitate cu caracteristici de manevrabilitate ușoara
Furci față tip cartuș de 43 mm și amortizoare spate cu gaz, ambele reglabile cu preîncărcarea arcului
Etrier de frână față cu patru pistoane cu montare radială și disc plutitor de 330 mm
130/70 B 18, 180/65B16 anvelope față și spate
Cadrul tubular din oțel al lui Rebel se bazează pe designul brut și simplu al fratelui sau mai ic REBEL 500 și prezinta aceeași linie „tematica” definita, care merge pe diagonala din față în spate, cu rezervorul de combustibil jucand rolul sau. Bascula cu diametrul de 50,8 mm are și ea un aspect „proiectat” care să se potriveasca in linoa motocicletei.
Ampatamentul este de 1.520 mm; furcile au un unghi de 30° pentru stilul cruiser iar cursa este de 110 mm pe fata. Aceasta combinație ofera aspectul potrivit, stabilitate în linie dreapta și manevrare precisa și ușoara pe viraje. Greutatea totala este setată la 223 kg pentru Rebel 1100 standard și 233 kg pentru opțiunea echipată cu DCT.
Furcile frontale tip cartus au elemente tratate pentru micsorarea frecarilor din fiind din 2 piese (fabricate atat din aluminiu extrudat, cat și din aluminiu turnat sub presiune) cuplate cu juguri late de de 43 mm finisate cu un strat de oxid de titan bleumarin închis. Amortizoarele spate duble au o tijă de 12,5 mm și un rezervor presurizat „piggyback”. Atât suspensia față, ct și suspensia spate sunt reglabile pentru preancarcarea arcului.
Puterea de franare este asigurata de un etrier frontal monobloc cu patru pistoane, montat radial, care mușca un disc flotant de 330 mm și un etrier spate cu un singur piston/disc de 256 mm, ambele gestionate de ABS. Jantele din aluminiu turnat au 5 spițe sportive în formă de Y și poartă anvelope late; un 180/65B16 spate și 130/70B18 fața.
SPECIFICATII:
Motor Transmisie Sasiu Roti suspensie si frana Mase și dimensiuni
Tip Motor
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 timpi
Capacitate cilindrică
1084 cc
Putere (CP / RPM)
87 CP/7.000 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm)
98 Nm/4.750 rot/min
Consum carburant (l/100km)
4.9 l/100 Km
Emisii CO2
114 g/km
Norma de poluare
Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri)
4.8 l
Aprindere
Gestionat Electronic
Sistem alimentare
PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie
MT
Ambreiaj
Multi-disc, umed (MT)
Tip transmisie
Lant cu O-ring
Cutie viteze
Manuala (6 trepte)
Tip sasiu
Diamant
Tip sistem ABS
ABS 2 Canale
Frana fata
Etrier monobloc cu patru pistoane (Disc 330 mm)
Frana spate
Etrier cu un singur piston (disc 256 mm)
Jante fata
Aluminiu turnat cu spițe
Jante spate
Aluminiu turnat cu spițe
Anvelope fata
130/70B18 M/C
Anvelope spate
180/65B16 M/C
Suspensie fata
Preîncărcare reglabilă în stil cartuș 43mm
Suspensie spate
Dublu shock reglabil preîncărcat
Greutate la gol
223 kg
Capacitate rezervor
13.6 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm)
2.240 x 853 x 1.115 mm
Ampatament (mm)
1.520 mm
Inaltime sa (mm)
700 mm
Gardă la sol (mm)
120 mm
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.