Dezvoltarea modelului Honda Rebel a început în America de Nord, cu o perspectiva orientată spre declanșarea imaginației unei generații mai tinere de motocicliști într-un mod diferit față de motocicletele tradiționale. Propulsat de un motor bicilindru paralel de 471 cmc, cu un cuplu puternic la turatii joase și o livrare lina și liniara a puterii, Rebel 500 este prietenos cu motociclistii incepatori si este adaptat pentru permisul tip A2. Silueta este de asemenea ingusta, cu o înalțime mica a seii și, prin urmare, ușor de gestionat la viteze reduse. Poziția de mers este relaxata și neutra, cu brațele ușor întinse iar suportii pentru scarite la picioare montate la mijloc pentru un control usor la viraje.
O poziție naturală
Scărițele sunt montate median pentru o poziție relaxantă, iar împreună cu aliura subțire și noua saua joasă de doar 690cm, (revizuită și mai confortabilă) fac din călătoriile lungi o experiență și mai plăcută.
Display-ul de 100mm cu ecran LCD negativ (albastru) și un singur buton oferă toate informațiile de care ai nevoie, inclusiv indicator pentru treapta de viteză.
Ca la cele mai multe motociclete clasice, cheia este pozitionată in partea stangă, sub rezervor, pentru acces facil și o notă retro.
Poziționat sus, cu un aer modern, dar în același timp clasic, farul rotund, cu LED și ornament din aluminiu vine cu un design nou și oferă mai multă vizibilitate. Acum și semnalizatoarele vin dotate cu LED.
Jantele și anvelopele stil bobber se potrivesc cu etrierul față cu doua pistoane. Pe spate, etrierul vince cu un singur poston, iar sistemul ABS cu două canale este dotare standard.
Jambele forcii față de 41 mm sunt poziționate larg pentru mai multă stabilitate, confort și stil, iar ratele de compresie și amortizare au fost revizuite pentru o experiență mai placută. Amortizoarele spate SHOWA de 45mm cu preîncărcare ajustabilă sunt acum încărcate cu nitrogen și lucrează împreună cu bascula spate tubulară din oțel pentru a egala performanțele furcii față.
Având posibilitatea de a-ți plasa picioarele ferm pe pamânt, vei fi mai încrezător în traficul urban.
SPECIFICATII:
ENGINE Type Liquid-cooled, DOHC Engine Displacement (cm³) 471 No. of Valves per Cylinder 4 Bore ´ Stroke (mm) 67 x 66.8 Compression Ratio 10.7:1 Max. Power Output 34kW/8,500rpm Max. Torque 43.3Nm/6,000rpm Oil Capacity 3.2 litres FUEL SYSTEM Carburation PGM-FI Fuel Tank Capacity 11.2L Fuel consumption 27km/litre ELECTRICAL SYSTEM Starter Electric Battery Capacity 12V ACG Output 0.5kW DRIVETRAIN Clutch Type Wet multiplate Transmission Type 6-speed Final Drive Chain FRAME Type Steel Diamond CHASSIS Dimensions (LxWxH) mm 2,205 x 820 x 1,090 Wheelbase 1490mm Caster Angle 28° Trail 110 Seat Height 690mm Ground Clearance 125mm Kerb Weight 191kg Turning radius 2.8m SUSPENSION Type Front 41mm Telescopic forks Type Rear Showa twin shock WHEELS Rim Size Front 16M/C x MT3.00 Rim Size Rear 16M/C x MT3.50 Tyres Front 130/90-16M/C 67H Tyres Rear 150/80-16M/C 71H BRAKES ABS System Type Two channel INSTRUMENTS & ELECTRICS Instruments Digital Headlight LED Taillight LED
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.
Scrie un review