„Am dezvoltat CL500 ca o motocicleta care le permite cu adevărat proprietarilor săi să iasă în evidență din mulțime dar și ca o formă de auto-exprimare. Poate fi folosita fără ezitare de către tânăra generație de motociclisti în viața lor de zi cu zi și este conceputa pentru a deveni o parte distractiva și integrantă a unui stil de viață modern. În forma standard, stilul stradal cu veleitati de off-road are un farmec vizual spre deosebire de orice alt model din gama Honda și poate inspira cu adevărat proprietarii să-l ducă mai departe în orice direcție doresc.”
Conceptul de dezvoltare folosit de la începutul proiectului CL500 a fost „Express Yourself” . Vizând în mod deliberat un grupul tinerilor motociclisti, care doresc o motocicleta cu stil, HONDA CL 500 este concepută pentru a se potrivi perfect în stilul de viață al proprietarului, având capacitatea de a face față navetei zilnice, o plimbare lungă în weekend sau chiar puțin off-road !
Display-ul de 100mm cu ecran LCD negativ (albastru) și un singur buton oferă toate informațiile de care ai nevoie, inclusiv indicator pentru treapta de viteză.
Poziționat sus, cu un aer modern, dar în același timp clasic, farul rotund, cu LED și ornament din aluminiu vine cu un design nou și oferă mai multă vizibilitate. Acum și semnalizatoarele vin dotate cu LED.
Jantele și anvelopele stil bobber se potrivesc cu etrierul față cu doua pistoane. Pe spate, etrierul vince cu un singur poston, iar sistemul ABS cu două canale este dotare standard.
Jambele forcii față de 41 mm sunt poziționate larg pentru mai multă stabilitate, confort și stil, iar ratele de compresie și amortizare au fost revizuite pentru o experiență mai placută. Amortizoarele spate SHOWA de 45mm cu preîncărcare ajustabilă sunt acum încărcate cu nitrogen și lucrează împreună cu bascula spate tubulară din oțel pentru a egala performanțele furcii față.
Roți față/spate de 19/17 inchi pentru un efect bun pestrada sau pe offroad.
Motorul bicilindru paralel de 471 cmc este un motor plin de viață și popular compatibil cu licența A2, care produce 34,3 Kw (48 CP) de putere și un cuplu sănătos de 43,4 Nm. Are setări specifice in calculatorul sau ECU gandite pentru acest model CL, iar transmisia finală scurtă oferă o accelerație inteligentă în oraș, atât de la pornirea de pe loc, cât și in trepte de viteză. Cutia de viteze cu șase trepte este gestionată de un ambreiaj de asistență la alunecare.
SPECIFICATII:
Motor Transmisie Sasiu Roti suspensie si frana Mase și dimensiuni
Tip Motor
DOHC - 2 cilindri paraleli
Capacitate cilindrică
471 cc
Putere (CP / RPM)
46.2 CP/8.500 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm)
43.4Nm @ 6250rpm
Consum carburant (l/100km)
3.7 l/100 Km
Emisii CO2
85 g/km
Norma de poluare
Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri)
3.2 l
Aprindere
Gestionat Electronic
Sistem alimentare
PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie
MT
Ambreiaj
Multi-disc, umed
Tip transmisie
Lant cu O-ring
Cutie viteze
Manuala (6 trepte)
Tip sasiu
Diamant-Otel
Tip sistem ABS
ABS, 2 canale
Frana fata
Single 310mm floating disc, 2 piston calipers
Frana spate
Single 240mm disc, 1 piston calliper
Jante fata
110/80R19M/C 59H
Jante spate
150/70R17M/C 69H
Anvelope fata
110/80 - 19
Anvelope spate
150/70 - 17
Suspensie fata
Telescopic 41mm Upright forks, 150mm travel
Suspensie spate
Twin shock with 45mm round pipe swingarm, 5-step pre-load adjustment
Greutate la plin
192 Kg
Capacitate rezervor
11.2 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm)
2175mm x 831mm x 1135mm
Ampatament (mm)
1.485 mm
Inaltime sa (mm)
790 mm
Gardă la sol (mm)
155 mm
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.