2023 Honda XL750 Transalp

2023 Honda XL750 Transalp

Au trecut 10 ani de când Honda a întrerupt ultimul Transalp după ce un sfert de secol a construit motociclete endure touring din clasa medie care poartă acest nume . Pentru 2023, Transalp a revenit și, spre deosebire de strămoșii săi ușor slabi ca performanta, vine cu specificațiil excelente pe noul model care se pare ca oferă tot ce are nevoie pentru a-și domina categoria.

2023 XL750 Transalp

Nu există o modalitate mai bună de a urmări schimbările în modul în care s-a dezvoltat piața de motociclete de aventură în ultimele decenii decât de a urmări modul în care Transalp a evoluat. În 1986, Transalpul original a fost lansat ca XL600V de 583 cmc, având un V-twin cu trei supape pe cilindru și 50 CP și precedând Africa Twin, mai hardcore, care sosește în 1988 cu un twin de 647 cmc înainte de o creștere la 742 cmc în 1990. De-a lungul anilor, Transalp avea să obțină creșteri de capacitate la 647 cmc în 2000 și 680 cmc în 2008, dar nu a depășit niciodată puterea de 60 de CP.

2023 XL750 Transalp

Transalp este reînviat, de data aceasta cu un motor twin paralel Unicam cu patru supape pe cilindru de 755 cmc, care a debutat acum câteva săptămâni pe CB750 Hornet . Acum este numit numit XL750 Transalp si produce aceiași putere de 91 CP ca și Hornet, care este cu aproximativ 50% mai puternic decât modelul vechi. Este încă o piatră de temelie către Africa Twin de clasă mare , care este acum o motocicleta performanta de 1.084 cmc și 101 CP.

2023 XL750 Transalp

Motorul Unicam urmează șablonul actual Africa Twin, împrumutând sistemul de came care s-a dovedit în competițiile de motocross la CRF450R . Un singur arbore cu came acționează direct asupra supapelor de admisie și deschide supapele de evacuare prin balansoare, cu scopul de a crea un motor mai ușor și mai compact, păstrând în același timp abilitățile de turație și putere ale unui design DOHC. Ajunge la turații mari pentru un motor twin paralel, ajungând la 9.500 rpm cu o linie roșie de 10.000 rpm.

2023 XL750 Transalp

Un nou motor dublu paralel de 755 cmc este împărțit cu noul Honda Hornet.

La fel ca noul Suzuki V-Strom și Yamaha Ténéré 700 care este cu siguranță ținta sa principală, Transalp folosește un arbore cotit de 270 de grade care imita un V-twin și o livrare îmbunătățită a cuplului. Acceleratia ride-by-wire permite cinci moduri de conducere, fiecare combinând setări diferite pentru harta accelerației și puterea motorului, frana de motor, controlul tracțiunii și controlul wheelie. Primele patru moduri sunt preprogramate; setările sunt Sport, Standard, Rain și Gravel, în timp ce a cincea User, poate fi configurată în funcție de preferințele personale, permițând riderilor să aleagă dintre patru hărți de putere, cinci setări de control al tracțiunii și trei moduri de frânare a motorului.

2023 XL750 Transalp

Vizualizarea bordului arată noul afișaj TFT care permite riderilor să optimizeze modurile de conducere după bunul lor plac.

Motorul se află într-un cadru care este în esență împrumutat de la Hornet, dar cu geometrie revizuită pentru a se potrivi scopului său de off-road . Noul cadru din oțel „diamant” cântărește doar 18 kg, ajutând la menținerea întregii motociclete la o greutate impresionantă de 208 kg, cu combustibil si toate lichidele. Cadrul are un unghi de direcție de 27 de grade cu garda de 111 mm

. O furcă SFF-CA (furcă-cartuș cu funcție separată) inversată Showa de 43 mm oferă o cursă față 200 mm, în timp ce un monoamortizor Showa spate are o cursă de 190 mm. Este mai puțin decât rivalul Suzuki 800 si Ténéré 700, dar totuși suficient pentru o călătorie confortabila pe drum neasfaltat. Economiile de costuri se observa în lipsa ajustării suspensiei avand doar reglaj la preîncărcare nefiid o motocicleta dedicate offroadului ci calatoriilor pe asphalt sau drum de pamant in deplin confort. Funcțiile de frânare sunt finalizate prin etriere Nissin cu două pistoane cu montare axială în față cu discuri duble de 310 mm; un singur disc spate de 245 mm și un etrier glisant într-un singur piston la spate. ABS-ul este standard cu două niveluri de intervenție selectabile, iar ABS-ul din spate poate fi dezactivat pentru utilizare off-road.

23YM XL750 Transalp

Stilul lui Transalp este opera departamentului italian de cercetare și dezvoltare al Honda din Roma; este o motocicleta cu aspect curat, dar cu unele semne de reducere a costurilor lasand liber ca dotari mai importante Honda Africa Twin 1100. Bordul nu este tft color, iar farul este o unitate standard folosită și pe Hornet, CB500F și CB500X . Totuși, este LED, împreună cu restul iluminatului, care include tehnologie, cum ar fi un semnal de oprire de urgență care aprinde luminile de avarie dacă frânezi mai puternic decât un prag prestabilit. Semnalizatoarele sunt, de asemenea, auto-anulabile, folosind vitezele roților din față și din spate pentru a determina dacă o manevră a fost finalizată.

23YM XL750 Transalp

La bord, există aceeași liniuță color TFT care apare pe CB750 Hornet, care încorporează conectivitate Bluetooth pentru telefoane și, atunci când este asociat cu o cască, un sistem de control vocal pentru Android pentru a gestiona apelurile, mesajele, muzica și navigația. Aceleași comenzi pot fi realizate și prin intermediul transmisiei de pe bara din stânga.

23YM XL750 Transalp

Deși Honda nu a anunțat încă prețul Transalp-ului, chiar și în Europa, este destul de ușor să vă faceți o idee despre obiectivul său. CB750 Hornet, care împărtășește multe dintre aceleași componente, are un preț chiar sub MT-07 de la Yamaha pe piețele în care sunt oferite ambele motociclete, chiar dacă Honda este o motocicleta substanțial mai puternică si mai dotata tehnologic. Deci, logic, Honda ar trebui să poziționeze Transalp în aceeași categorie de preț ca și Ténéré 700.

Recomandam prerezervarea acestui model pentru 2023 !!!

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!