Motociclete HONDA HONDA XL 750 TRANSALP

Pret redus: 10.550 € (TVA Inclus)
Pret: 11.550 € (TVA Inclus)



GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA

XL750 Transalp este un polivalent genial și lasă o singură întrebare fără răspuns. Cât de departe vrei să mergi?
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
Eligibil pentru RABLA MOTO cu avantaj pana la 7.500 ron

Cod Produs: XL 750 TRANSALP Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Video (1)
  • Review-uri (0)
Munții te cheamă
Unul dintre cele mai emblematice modele Adventure de la Honda a revenit, cu performanțe de vârf și un cadru care oferă manevrabilitate și control perfect pe șosea și în off-road. Carena si parbrizul sunt facute pentru a combina perfect aerodinamica si protectia impotriva vantului, in timp ce pozitia de calatorie verticala si naturala va va permite sa petreceti ore si ore in saua fara sa obosesti. Noul XL750 Transalp are o singură limită: cât de departe vrei să ajungi ?

Puterea și cuplul sunt întotdeauna disponibile

Performanța noului Transalp este în fruntea categoriei: 92 CP putere și 75 Nm cuplu maxim. Dar ceea ce este uluitor este livrarea puterii noului său motor cu doi cilindri de 755 cmc, care aspira prin canalele de admisie un flux vortex, maximizând eficiența admisiei și promtitudinea răspunsului la turatii joase și medii. Cilindrii sunt, de asemenea, tratati cu un strat de Ni-SiC (nichel cu carbură de siliciu), care reduce frecarea și crește randamentul motorului. Indiferent dacă sunteți în off-road sau pe asfalt, singur sau cu pasager, încărcați complet cu bagaje, noul Transalp vă va oferi întotdeauna senzația maximă și puterea de care aveți nevoie.


Design orientat spre aventură

Noul Transalp este conceput pentru a fi pregătit pentru orice aventură. Designul său solid, dar esențial, se combină cu secțiunea centrală subtiata și cu o protecție aerodinamică excelentă, permițându-vă să acoperiți distanțe mari pe autostradă, precum și trasee nesfârșite de off-road în confort și siguranță total. Și, desigur, uimitoarea variantă de culori Tricolor aduce un omagiu legendarului prim XL600V Transalp.


De la oraș la munte într-o clipită

Această motocicleta pentru aventură este concepută pentru a merge departe, chiar și în doi dar și complet încărcată. Înălțimea seii de 850 mm și greutatea cu rezervorul plin de doar 208 kg fac din Transalp o motocicleta agilă și ușor de condus, chiar și la viteze reduse, în timp ce poziția verticală, dar relaxată, asigură confort și vizibilitate maximă în toate condițiile. În plus, carenajul compact și parbrizul mare asigură un echilibru perfect între aerodinamică și protecție împotriva vântului, maximizând stabilitatea și minimizând turbulențele chiar și la viteze mari.
 

Alegerea este a ta.

Cele patru moduri de condus predefinite Sport, Standard, Rain și Gravel combină diferite configurații de putere, frână de motor, control al tracțiunii HSTC cu Anti-Wheelie și ABS. Modul UTILIZATOR permite pilotului să selecteze liber toți parametrii și este singurul în care ABS-ul din spate poate fi complet dezactivat. Toate operațiunile sunt vizibile prin intermediul ecranului TFT de 5 inchi. În cele din urmă, sistemul Honda Smartphone Voice Control conectează smartphone-ul la motocicleta, în timp ce iluminarea completă cu LED include indicatoare de direcție cu auto-dezactivare și clipire de urgență ESS (semnal de oprire de urgență).
 

Electronica motorului

Patru moduri implicite pentru rider: SPORT, STANDARD, PLOAIE și PITRIȘ
Opțiune de personalizare UTILIZATOR între toate nivelurile
Patru niveluri de putere a motorului și trei de frână de motor
Control selectabil al cuplului Honda în cinci trepte cu control Wheelie integrat
Setarea frânei ABS pentru terenuri offroad permite dezactivarea etrierului spate în modul UTILIZATOR
Controlul motorului Throttle By Wire (TBW) oferă patru moduri de rulare implicite: SPORT, STANDARD, RAIN și GRAVEL, ajustând performanța și senzația motorului pentru a se potrivi condițiilor și intenției pilotului; sunt ușor de comutat și gestionat între modul ghidon din stânga și ecranul TFT.
Sunt disponibile 4 niveluri de putere a motorului (EP), 3 niveluri de frână de motor (EB), 2 niveluri de ABS și 5 niveluri de control selectabil al cuplului Honda (HSTC); HSTC și ABS-ul din spate pot fi, de asemenea, dezactivate. Modurile de conducere oferă diferite combinații ale fiecărui parametru. Wheelie Control este, de asemenea, standard și integrat în HSTC.
Modul SPORT oferă performanțe maxime și utilizează nivelul 4 EP, nivelul 2 ABS și nivelul 1 EB și HSTC pentru a oferi o accelerație puternică cu intervenție minimă.
Modul STANDARD este o setare intermediară pentru calatorie urbană care utilizează setarea de nivelul 3 pentru EP și HSTC, cu nivelul 2 EB și ABS.
Modul RAIN este conceput pentru condiții dificile de pe drum și folosește cea mai scăzută setare EP, nivelul 1, pentru livrarea de putere cel mai puțin agresivă cu nivelul 2 EB și ABS și 5 HSTC.
Modul GRAVEL are nivelul 2 EP, nivelul 3 EB și nivelul 4 HSTC cu setare ABS de nivel 1 pentru călătorii sigure pe teren accidentat în afara drumului.
Modul UTILIZATOR îi permite rideruluisă aleagă între setările 1-4 EP, 1-5 HSTC și 1-3 EB plus oprirea ABS din spate și să le salveze pentru o utilizare viitoare.
 

Motorul

Motor cu două cilindri paralel Unicam de 755 cc, 8 supape cu manivelă de 270 °
67.5 kW la 9.500 rpm, cuplu 75 Nm la 7.250 rpm și opțiune de licență A2 de 35 kW
Ambreiaj de asistență / papuc
Pornind de la zero, inginerii de dezvoltare de la Honda și-au propus să construiască un nou motor cu două cilindri, care să alimenteze atât CB750 Hornet, cât și aventurosul XL750 Transalp.
Unitatea Unicam rezultată 755c, cu 8 valve, are alezajul și cursa setate la 87 x 63,5 mm, cu un raport de compresie de 11,0: 1. Produce o putere puternică de top, cu o putere maximă de 67,5 kW la 9.500 rpm. Acest lucru este însoțit de o cantitate mare de cuplu utilizabil în intervalul de turații mici și medii, ajungând la un vârf de 75 Nm la 7.250 rpm. Rezultatul este un motor care oferă performanțe utilizabile și plăcute pentru plimbări de toate tipurile și toate distanțele și pentru călăreții de toate nivelurile de experiență.
Noul motor este extrem de compact și ușor, datorită în mare măsură axei Unicam (așa cum este folosit de MX CRF450R pregătit pentru competiție) care operează supapele de admisie cu diametrul de 35,5 mm (cu ridicare de 9,3 mm) prin came și evacuare cu diametrul de 29 mm ( cu ridicare de 8,2 mm) cu culbutorul.
Consumul de combustibil de 23, km/l (mod WMTC) oferă o autonomie potențială de 390 km față de rezervorul de combustibil de 16,9 litri. Și la fel ca Hornet, o opțiune de licență de 35 kW, A2 va fi disponibilă și printr-o remapă rapidă a ECU la un dealer Honda.

 

SPECIFICATII:

  1. Technical specifications

 

ENGINE

Engine Type

Liquid-cooled OHC 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Unicam

Engine Displacement

755cc

Bore x Stroke (mm)

87mm x 63.5mm

Compression Ratio

11.0:1

Max. Power Output

67.5kW @ 9,500rpm

Max. Torque

75Nm @ 7,250rpm

Noise Level (dB)

 Lwot - 81.5; Lurban - 77.5

Oil Capacity

 3.9L

Starter

Electric

FUEL SYSTEM

Carburation

PGM-FI electronic injection

Fuel Tank Capacity

16.9L

CO2 Emissions WMTC

103g/km

Fuel Consumption

23km/l

ELECTRICAL SYSTEM

Battery Capacity

12v 8.6Ah

DRIVETRAIN

Clutch Type

Wet multiple, assist slipper clutch

Transmission Type

6 speed Manual Transmission

Final Drive

Chain

FRAME

Frame Type

Steel diamond

CHASSIS

Dimensions (L´W´H)

2,325mm x 838mm x 1,450mm

Wheelbase

1560mm

Caster Angle

27°

Trail

111mm

Seat Height

850mm

Ground Clearance

210mm

Kerb Weight

208kg

Turning radius

2.6m

SUSPENSION

Suspension Front

Showa 43mm SFF-CA – 200mm travel

Suspension Rear

Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 190mm travel

WHEELS

Wheels Front

21in (stainless steel) spoked wheels

Wheels Rear

18in (stainless steel) spoked wheels

Tyres Front

90/90-R21 M/C 54H

Tyres Rear

150/70-R18 M/C 70H

BRAKES

ABS Type

2 channel

Brakes Front

Dual 310mm x 4.5mm ‘wave’ discs with axial mounted

2 piston calipers

Brakes Rear

Single 256mm x 6.0mm ‘wave’ disc is operated by a single-piston caliper

INSTRUMENTS & ELECTRICS

Instruments

TFT

Headlight

LED

Taillight

LED

Connectivity

Honda Smartphone Voice Control

USB

Type C (under the pillion seat)

12V Socket

Optional

Auto Winker Cancel

Yes

Quickshifter

Optional

Security System

HISS

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!