Motociclete HONDA HONDA CBR 600RR

Pret 13.950 euro cu tva
Adrenalină în formă pură.
Cod Produs: CBR600RR Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Review-uri (0)
CBR600RR este in acest moment o raritate pe piata moto deorece e singura motocicleta sport in patru cilindri care ofera placere, distracție și adrenalina similare cu o motocicleta supersport, dar destul de practica și cu costuri de intretinere rezonabile astfel devenind o opțiune viabila ca transport de zi cu zi pe langa distracția de weekend.

Model nou: Supersportiva Honda CBR 600RR, revine în Europa, pregatita pentru șosea dar și pentru pistă. Motorul cu patru cilindri în linie și 16 V DOHC produce 89 kW (122CP) la 14.250 rpm și dispune de un ambreiaj de asistat și standard quickshifter.. Controlul Throttle By Wire – derivat de la RC213V-S – împreună cu adăugarea unui IMU pe 6 axe Bosch oferă 3 moduri de rulare implicite, plus două moduri de utilizator personalizate pentru reglarea puterii motorului, Engine Power, Engine Braking, Wheelie Control and 9-level HSTC.. ABS and Rear Lift Control fac, de asemenea, parte din pachet. Șasiul include un cadru dublu din aluminiu cu braț oscilant din aluminiu, amortizor electronic de direcție Honda, furci Showa Big Piston USD de 41 mm și Unit Pro-Link spate.
Amortizor spate Showa. Etrierele frontale duble, cu montare radială, cu patru pistoane, funcționează cu discuri flotante de 310 mm. Conceput pentru a oferi cea mai bună performanță aerodinamică din clasă, stilul agresiv include aripile frontale care generează o forță aerodinamică. Un ecran TFT color complet completează specificația iar un kit de curse HRC va fi, de asemenea, o opțiune, numai pentru utilizarea pe circuit.

Pedigree de curse

Mult iubitul CBR600RR are un pedigree de curse impresionant și câștigat cu greu. A fost pilotat pentru a câștiga campionatul FIM World Super Sports în fiecare an, din 2003 până în 2008, și din nou în 2010, 2012 și 2014. A câștigat campionatul Asia Road Racing din 2012 până în 2016 și campionatul All-Japan Road Race clasa ST600 din 2003 până 2011, iar în 2013, 2014, 2016 și 2019. Din motorul a derivat și motorul pentru Moto2 între 2010 și 2018.





 

Detaliile fac diferența


0105

Un nou ecran TFT color

Ecranul TFT color include modurile Stradă, Circuit și modul Mecanic. De asemenea, sunt prezentate un indicator Shift Up și un lap timer. Honda’s Emergency Stop Signal (ESS) and Honda Ignition Security System (HISS) sunt incluse în specificație.

Evacuarea

Evacuarea 4-2-1 utilizează diametre mari pentru a îmbunătăți fluxul de gaz la turații mari; grosimea peretelui a fost gestionată cu atenție pentru a minimiza creșterea în greutate. Catalizatorul este, de asemenea, mai mare din punct de vedere fizic și o parte importantă a procesului de omologare EURO5.

Lumini FULL LED

Iluminatul este LED. Farurile frontale duble au un design sportiv și permit zona de admisie pentru conducta centrală de air ram.

Assist/Slipper Clutch

Un ambreiaj de asistat cu alunecare limitata gestionează patinatul roții din spate prin schimbări rapide de inferioare și frânare puternică. De asemenea, reduce forța fizică necesară pentru a-l acționa cu 32% față de cel standard și folosește came din aluminiu turnat sub presiune la ambele capete de transmisie și de recepție, optimizat pentru a îmbunătăți senzația de pârghie.

Motor cu 4 cilindri

Motorul cu patru cilindri în linie de 599 cmc, 16 supape al lui CBR600RR produce 89 kW la 14.250 rpm, cu un cuplu de 63 Nm la 11.500 rpm. Pentru a obține puterea de ieșire la acest plafon de rpm, materialele utilizate pentru arborii cu came, arcurile supapelor și arborele cotit au fost revizuite pentru a gestiona atât forța de inerție la turații mari, cât și durabilitatea. Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 42,5 mm, cu un raport de compresie de 12,2:1.



Electronica motorului

Sistem de control Throttle By Wire (TBW) derivat din RC213V-S
Pachetul electronic care vine cu TBW este, de asemenea, extras din Fireblade. Controlul selectabil al cuplului Honda (HSTC) pe 9 niveluri (plus off) utilizează controlul ratei de alunecare (care monitorizează viteza cu care se schimbă alunecarea pe baza raportului vitezei roților din față/spate) pentru a modera ușor patinarea rapidă a roților. Oferă o gestionare fluidă și intuitivă a aderenței, cu software dezvoltat din feedback-ul amplu, de nivel superior, din întreaga lume, inclusiv de la racerii HRC. Nivelul 1 are cea mai slabă intervenție, nivelul 9 cea mai puternică.
Există trei moduri implicite: Modul 1 ( rapid), Modul 2 (distractiv) și Modul 3 (confortabil) cu 2 opțiuni de utilizator pentru o configurație completă personalizată pentru toți parametrii. Modurile pot fi schimbate în timpul mersului (de la panoul de comutație al ghidonului din stânga), la fel ca și nivelul HSTC când este în Utilizatorul 1 sau 2.
Puterea (P) operează la nivelurile 1-5, 1 oferind puterea definitivă. Frâna de motor (EB) gestionează performanța la accelerația închisă prin nivelurile 1-3, 1 fiind cea mai puternică frânare de motor; Wheelie (W) reușește prin nivelurile 1-3 (plus off), cu 1 dând cea mai slabă intervenție.
Wheelie Control folosește informațiile culese de IMU cu privire la unghiul de înclinare al lui CBR600RR, împreună cu senzorii de viteză a roților din față și din spate pentru a menține cuplul și a gestiona volanul fără a sacrifica tracțiunea înainte.


PERFORMANTE

IMU actualizat este cheia capacității motocicletei de a construi viteză și măsoară fiecare aspect dinamic, în fiecare plan, calculând de 100 de ori pe secundă folosind algoritmul propriu Honda și, la rândul său, gestionând HSTC și Cornering ABS, care este o nouă tehnologie aplicată modelului 2024. CBR600RR.


AMORTIZOARE DE TOP

Furcile Showa 41 mm Big Piston USD complet reglabile oferă reacție și control de înaltă calitate a suspensiei. De asemenea, sunt cu 15 mm mai lungi pentru a permite modificări flexibile ale geometriei. Amortizorul spate Showa complet reglabil funcționează prin intermediul Unit Pro-Link.



 

SPECIFICATII:

ENGINE

Type

Liquid cooled 16-valve DOHC, inline-4

Engine Displacement (cm³)

599cc

No. of Valves per Cylinder

4

Bore ´ Stroke (mm)

67mm x 42.5mm

Compression Ratio

12.2:1

Max. Power Output

89kW @ 14,250rpm

Max. Torque

63Nm @ 11,500rpm

Noise Level

Lurban - 74dB, Lwot - 77dB

Oil Capacity

3.4L

FUEL SYSTEM

Carburation

PGM-FI

Fuel Tank Capacity

18L

C02 Emissions WMTC

128 g/km

Fuel Consumption

18.2km/L (5.5L/100km)

ELECTRICAL SYSTEM

Starter

Electric

Battery Capacity

12-9.1Ah YTZ10S

DRIVETRAIN

Clutch Type

Wet, multiplate hydraulic clutch

Transmission Type

Manual 6-speed

Final Drive

Chain

FRAME

Type

Aluminium twin tube composite twin spar

CHASSIS

Dimensions (L x W x H)

2,030mm x 685mm x 1140mm

Wheelbase

1,370mm

Caster Angle

24 o 06’

Trail

100mm

Seat Height

820mm

Ground Clearance

125mm

Kerb Weight

193kg

SUSPENSION

Type Front

Fully adjustable Showa 41mm Big Piston USD, 120mm stroke.

Type Rear

Fully adjustable Showa rear shock operating through Unit Pro-Link. 128mm axle travel

WHEELS

Rim Size Front

17M/CxMT3.50

Rim Size Rear

17M/CxMT5.50

Tyres Front

120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2

Tyres Rear

180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2

BRAKES

ABS System Type

2 channel

Front

310mm floating discs with radial-mount 4-piston caliper

Rear

220mm disc with single piston caliper

INSTRUMENTS & ELECTRICS

Instruments

TFT-LCD

Security System

HISS

Headlight

LED

Taillight

LED

Quickshifter

Yes

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!