Mult iubitul CBR600RR are un pedigree de curse impresionant și câștigat cu greu. A fost pilotat pentru a câștiga campionatul FIM World Super Sports în fiecare an, din 2003 până în 2008, și din nou în 2010, 2012 și 2014. A câștigat campionatul Asia Road Racing din 2012 până în 2016 și campionatul All-Japan Road Race clasa ST600 din 2003 până 2011, iar în 2013, 2014, 2016 și 2019. Din motorul a derivat și motorul pentru Moto2 între 2010 și 2018.
Ecranul TFT color include modurile Stradă, Circuit și modul Mecanic. De asemenea, sunt prezentate un indicator Shift Up și un lap timer. Honda’s Emergency Stop Signal (ESS) and Honda Ignition Security System (HISS) sunt incluse în specificație.
Evacuarea 4-2-1 utilizează diametre mari pentru a îmbunătăți fluxul de gaz la turații mari; grosimea peretelui a fost gestionată cu atenție pentru a minimiza creșterea în greutate. Catalizatorul este, de asemenea, mai mare din punct de vedere fizic și o parte importantă a procesului de omologare EURO5.
Iluminatul este LED. Farurile frontale duble au un design sportiv și permit zona de admisie pentru conducta centrală de air ram.
Un ambreiaj de asistat cu alunecare limitata gestionează patinatul roții din spate prin schimbări rapide de inferioare și frânare puternică. De asemenea, reduce forța fizică necesară pentru a-l acționa cu 32% față de cel standard și folosește came din aluminiu turnat sub presiune la ambele capete de transmisie și de recepție, optimizat pentru a îmbunătăți senzația de pârghie.
Motorul cu patru cilindri în linie de 599 cmc, 16 supape al lui CBR600RR produce 89 kW la 14.250 rpm, cu un cuplu de 63 Nm la 11.500 rpm. Pentru a obține puterea de ieșire la acest plafon de rpm, materialele utilizate pentru arborii cu came, arcurile supapelor și arborele cotit au fost revizuite pentru a gestiona atât forța de inerție la turații mari, cât și durabilitatea. Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 42,5 mm, cu un raport de compresie de 12,2:1.
Sistem de control Throttle By Wire (TBW) derivat din RC213V-S
Pachetul electronic care vine cu TBW este, de asemenea, extras din Fireblade. Controlul selectabil al cuplului Honda (HSTC) pe 9 niveluri (plus off) utilizează controlul ratei de alunecare (care monitorizează viteza cu care se schimbă alunecarea pe baza raportului vitezei roților din față/spate) pentru a modera ușor patinarea rapidă a roților. Oferă o gestionare fluidă și intuitivă a aderenței, cu software dezvoltat din feedback-ul amplu, de nivel superior, din întreaga lume, inclusiv de la racerii HRC. Nivelul 1 are cea mai slabă intervenție, nivelul 9 cea mai puternică.
Există trei moduri implicite: Modul 1 ( rapid), Modul 2 (distractiv) și Modul 3 (confortabil) cu 2 opțiuni de utilizator pentru o configurație completă personalizată pentru toți parametrii. Modurile pot fi schimbate în timpul mersului (de la panoul de comutație al ghidonului din stânga), la fel ca și nivelul HSTC când este în Utilizatorul 1 sau 2.
Puterea (P) operează la nivelurile 1-5, 1 oferind puterea definitivă. Frâna de motor (EB) gestionează performanța la accelerația închisă prin nivelurile 1-3, 1 fiind cea mai puternică frânare de motor; Wheelie (W) reușește prin nivelurile 1-3 (plus off), cu 1 dând cea mai slabă intervenție.
Wheelie Control folosește informațiile culese de IMU cu privire la unghiul de înclinare al lui CBR600RR, împreună cu senzorii de viteză a roților din față și din spate pentru a menține cuplul și a gestiona volanul fără a sacrifica tracțiunea înainte.
IMU actualizat este cheia capacității motocicletei de a construi viteză și măsoară fiecare aspect dinamic, în fiecare plan, calculând de 100 de ori pe secundă folosind algoritmul propriu Honda și, la rândul său, gestionând HSTC și Cornering ABS, care este o nouă tehnologie aplicată modelului 2024. CBR600RR.
Furcile Showa 41 mm Big Piston USD complet reglabile oferă reacție și control de înaltă calitate a suspensiei. De asemenea, sunt cu 15 mm mai lungi pentru a permite modificări flexibile ale geometriei. Amortizorul spate Showa complet reglabil funcționează prin intermediul Unit Pro-Link.
SPECIFICATII:
ENGINE Type Liquid cooled 16-valve DOHC, inline-4 Engine Displacement (cm³) 599cc No. of Valves per Cylinder 4 Bore ´ Stroke (mm) 67mm x 42.5mm Compression Ratio 12.2:1 Max. Power Output 89kW @ 14,250rpm Max. Torque 63Nm @ 11,500rpm Noise Level Lurban - 74dB, Lwot - 77dB Oil Capacity 3.4L FUEL SYSTEM Carburation PGM-FI Fuel Tank Capacity 18L C02 Emissions WMTC 128 g/km Fuel Consumption 18.2km/L (5.5L/100km) ELECTRICAL SYSTEM Starter Electric Battery Capacity 12-9.1Ah YTZ10S DRIVETRAIN Clutch Type Wet, multiplate hydraulic clutch Transmission Type Manual 6-speed Final Drive Chain FRAME Type Aluminium twin tube composite twin spar CHASSIS Dimensions (L x W x H) 2,030mm x 685mm x 1140mm Wheelbase 1,370mm Caster Angle 24 o 06’ Trail 100mm Seat Height 820mm Ground Clearance 125mm Kerb Weight 193kg SUSPENSION Type Front Fully adjustable Showa 41mm Big Piston USD, 120mm stroke. Type Rear Fully adjustable Showa rear shock operating through Unit Pro-Link. 128mm axle travel WHEELS Rim Size Front 17M/CxMT3.50 Rim Size Rear 17M/CxMT5.50 Tyres Front 120/70ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 Tyres Rear 180/55ZR17M/C DUNLOP Roadsports2 BRAKES ABS System Type 2 channel Front 310mm floating discs with radial-mount 4-piston caliper Rear 220mm disc with single piston caliper INSTRUMENTS & ELECTRICS Instruments TFT-LCD Security System HISS Headlight LED Taillight LED Quickshifter Yes
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO