Motociclete SUZUKI SUZUKI GSX-8S

 

Pret:  € (TVA Inclus)

Eligibil RABLA MOTO de la 1500 euro

Potenţial infinit. Distracție fără limite.

Cod Produs: GSX-8S Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Video (1)
  • Review-uri (0)
Frumusețea funcțională cu aspect compact se întâlnește cu stilul futurist și potențialul de performanță al unui nou motor optimizat și un nou sasiu. Conceput de la zero pentru a oferii o noua performanța in gama naked street fighter, Suzuki GSX-8S oferă putere, manevrabilitate și confort care răspund fidel fiecărei acțiuni și vă pun în control deplin dar si siguranta pe motocicleta. Te așteaptă până vei descoperi cât de distractiva si manevrabila este la fiecare ieșire, fie ca o vei folosi in oras sau inafara lui.

MOTOR CU 2 CILINDRI CU ADN SPORTIV

- Suplu, compact și puternic, noul motor dublu paralel DOHC de 776 cm3 al lui Suzuki oferă un echilibru rafinat de putere lineara, controlabilă de la turații mici și performanțe plăcute la turațiile nivelului superior.
- Dispunerea arborelui cotit la 270 de grade oferă o senzație plăcută și o notă identica care amintește de motoarele Suzuki V-twin, în timp ce axele balansiere Suzuki Cross Balancer contribuie la funcționarea lină fara vibratii și la un design compact și ușor al motorului.
- Cursa mai lungă a suspensiei față (220 mm) și cursa mai lungă a suspensiei spate (220 mm), împreună cu janta cu spițe de 21 inci, realizează o gardă la sol de 220 mm și oferă o capacitate de rulare îmbunătățită pe suprafețe neasfaltate.
 

CARACTERISTICI MOTOR

- Noul motor Suzuki dublu paralel de 776 cm3 DOHC, cu 4 supape pe cilindru, combină puterea lineara și controlabilă de la turații joase cu senzația plăcută de performanță la turații superioare. Este un motor de cuplu mare, dar și ușor de controlat, cu un răspuns lin al accelerației si natural, care oferă o experiență de condus placuta, fie că esti singur sau cu pasager.
- Este un motor cu dimensiuni compacte, care ajută la obținerea celei mai eficiente geometrii a șasiului pentru a castiga performanța.
- Designul arborelui cotit la 270 de grade oferă o deplasare lină, mult cuplu, tracțiune și un zgomot plăcut și o notă de motor similară cu cea a unui motor V-twin.
- Siztemul Suzuki Cross Balancer. Primul echilibrator primar biaxial de pe o motocicletă de producție care își poziționează cele două axe balansiere la 90° față de arborele cotit*: acest mecanism este patentat SUZUKI**. Aceste doua ave suprimă vibrațiile pentru a contribui la o funcționare lină, în timp ce designul său ajută la realizarea unui motor mai ușor și mai compact.
* Bazat pe dezvoltarea Suzuki.
** Patent acordat pentru balansierul primar biaxial care își poziționează cele două balansoare la 90° față de arborele cotit.
- Controlul sistemului de răcire ajută la menținerea unei temperaturi constante si uniforme a motorului și la eliminarea ralantiului ridicat în timp ce se încălzește motorul pe vreme rece.
- Sistemul de asistență la ambreiaj Suzuki (SCAS) ajută la reducerea socurilor în timpul călătoriilor lungi și contribuie la o schimbare foarte lină.
- Sistemul de evacuare 2-în-1 dispune de un convertor catalitic cu două trepte în interiorul colectorului care ajută la îndeplinirea standardelor de emisii Euro 5.
 

PATENT SUZUKI CROSS BALANCER

Tehnologia Suzuki Cross Balancer, patentată de Suzuki și utilizată aici pentru prima dată pe o motocicletă de serie, ajută la crearea unui design compact, ușor, care oferă o funcționare lină. Acest sistem își poziționează cele două balansoare la 90° față de arborele cotit, o premieră între motocicletele de serie. Acest design de echilibrare ajută, la realizarea unor motopropulsoare mai ușoare si mai compacte reducand nevoia de componente grele și complexe in interiorul motorului.
Axul de echilibrare nr.1 anulează vibrația primară generată (greutatea alternativă) de primului cilindru, în timp ce balansierul nr.2 anulează vibrația primară a celui de-al doilea cilindru. Adoptarea unui unghi al arborelui cotit de 270 de grade anulează vibrațiile secundare, contribuind la funcționarea mai lină a motorului. În plus, plasarea celor două balansoare la 90° față de arborele cotit, fiecare poziționat echidistant de arborele cotit, anulează vibrația primară a cuplului, linearizand și mai mult livrarea puterii.
 

PISTOANE, BIELE SI CILINDRII

Pistoanele forjate de 84 mm ale motorului au fost proiectate folosind analiza FEM (Finite Element Method) pentru a maximiza rezistența și a minimiza greutatea. Prelucrarea conică în interiorul alezajelor pentru știfturi, transferă sarcina și atenuează stresul transferat coroanelor, sporind durabilitatea motorului.
Bielele au fost gandite pentru a asigura un echilibru între greutate și rigiditate si a asigura un comportament stabil al bielei în timpul fiecărei curse de putere.
Alezajele cilindrilor motorului sunt placate folosind procesul Suzuki “Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM)”. Dezvoltat inițial pentru curse și dovediț pe pistele din întreaga lume, cilindrii placați cu SCEM asigură o disipare mai bună a căldurii, o frecare redusă și uzura segmentului pistonului, oferind o durabilitate generală mai mare.

Caracteristici ale sistemului Suzuki Intelligent Ride (S.I.R.S.).

- Sistemele electronice avansate ale Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) aflate pe noul GSX-8S vă ajută să optimizați caracteristicile de performanță pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră în schimbare, făcând ca GSX-8S să se simtă mai controlabil, mai previzibil și mai puțin obositor de utilizat, aceste sisteme vă ajută să conduceți in mai multă siguranta.
- Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) vă permite să alegeți liber dintre trei moduri caracteristice de putere diferite pentru a se potrivi cel mai bine in diferite condiții de condus sau preferințele dvs. În timp ce toate cele trei oferă în cele din urmă putere maximă a motorului, va ofera un control mai fin asupra răspunsului și caracteristicilor cuplului pe măsură ce deschideți accelerația pentru a accelera si vă dă putere să conduceți cu mai multă încredere și plăcere.
Modul A (activ)
- Oferă cel mai clar răspuns la accelerație în timp ce rotiti mansonul acceleratiei. Caracteristicile cuplului sunt reglate fin pentru a oferi o accelerație incitantă pe măsură ce clapeta de accelerație este deschisă.
Modul B (de bază)
- Oferă un răspuns mai moale la accelerație și o curbă de livrare a puterii mai liniară pe măsură ce deschideți accelerația. Setările sunt reglate pentru a face motocicleta mai controlabilă și o potrivire bună pentru mersul zilnic.
Modul C (Confort)
- Oferă un răspuns mai moale la accelerație și caracteristici de cuplu mai blânde. Acest mod este util atunci când călătoriți pe suprafețe umede sau alunecoase.

- Sistemul de control al tractiunii Suzuki (STCS)* se refera la prevenirea alunecarea roții din spate si reduce stresul și oboseala, dând în același timp mai multă încredere în controlul motocicletei evitand derapajele.

- Sistemul electronic de accelerație Ride-by-wire de la Suzuki folosește ECM-ul de la bord pentru a optimiza caracteristicile motorului pentru a sincroniza cu acțiunea de deschidere a clapetei de accelerație, în special la deschiderea pentru prima dată a clapetei de accelerație. Acest lucru îmbunătățește controlabilitatea și oferă un răspuns fidel, mai ales atunci când circulați pe drumuri cu pietriș.
- Sistemul de schimbator de viteze bidirecțional vă permite să treceți prin cutia de viteze în sus sau în jos în timpul mișcării fără a acționa maneta ambreiajului. Când este activat, acest sistem de echipare standard oferă trepte superioare curate cu accelerare lină, precum și treceri rapide și sigure intre viteze.
- Low RPM Assist, ajuta la prevenirea scăderii excesive a turației motorului atunci când porniti de pe loc sau când mergeți la viteze reduse, Asistența la turații reduse oferă porniri mai line și inspiră mai multă încredere atunci când conduceți în trafic cu oprire și plecare sau când faceți întoarceri în U.


 

- Sistemul Suzuki Easy Start vă permite să porniți motorul cu o singură apăsare rapidă a unui buton. Fiind o funcție folosită la fiecare ieșire, vă face experiența de călătorie cu atât mai plăcută și mai convenabilă.

* Sistemul de control al tracțiunii nu înlocuiește controlul total al accelerației pilotului. Nu poate preveni pierderea tracțiunii din cauza vitezei excesive atunci când pilotul intră într-un viraj și/sau acționează frânele. Nici nu poate împiedica roata din față să piardă aderența.
- Sistemul de control al tracțiunii Suzuki (STCS)* este conceput pentru a ajuta la prevenirea alunecării roții spate, reducând astfel stresul și oboseala, insuflând în același timp mai multă încredere în controlul călătoriei. Puteți selecta dintre 3 moduri pentru a controla cât de repede intră în vigoare sistemul și cât de proactiv este în limitarea rotilor roților, sau puteți alege să rulați cu acesta oprit.
- Sistemul electronic de accelerație Ride-by-wire de la Suzuki realizează un feedback liniar la acțiunea mânerului accelerației, care răspunde fidel fiecărei intenții tale și face ca GSX-8S să se simtă mai controlabil.
- Schimbatorul rapid bidirecțional vă permite să treceți în sus sau în jos în timpul mișcării fără a acționa maneta ambreiajului. Când este activat, acest sistem de echipare standard oferă trepte superioare curate, cu o accelerare lină, precum și schimbări rapide și ușoare.
- Ajutând la prevenirea scăderii excesive a turației motorului atunci când vă îndepărtați de la pornirea în picioare sau când mergeți la viteze reduse, Asistența la turații reduse oferă porniri mai lin și inspiră mai multă încredere atunci când conduceți în trafic cu oprire și plecare sau când faceți întoarceri în U. .
- Sistemul Suzuki Easy Start vă permite să porniți motorul cu o singură apăsare rapidă a unui buton. Fiind o funcție folosită la fiecare ieșire, vă face experiența de călătorie cu atât mai plăcută și 
 

CARACTERISTICI GENERALE

- Șasiul este proiectat pentru a fi subțire, compact, ușor, extrem de agil și ideal pentru a susține motorul dublu parallel performanț. Fiecare aspect reflectă un accent puternic pe manevrabilitate și control excelent și de minimizarea oboselii.
- Un nou cadru de oțel foarte rigid contribuie la confort, stabilitate în linie dreaptă și manevrabilitate agilă pe viraje.
- Ampatamentul lung (1.465 mm) contribuie la stabilitatea în linie dreaptă. Chiar și așa, geometria generală a șasiului asigură o manevrabilitate agilă, o capacitate de viraj și o poziție confortabilă de condus cu o distribuție eficientă a greutății față-spate, iar designul face ca motocicleta să pară compactă.
- Etrierele de frână cu disc față cu montare radială duble acționează pe discuri cu montare flotantă de ø310 mm pentru a oferi o putere de oprire sigură și o performanta dar si controlabilă. Frâna spate are un disc cu diametrul exterior de 240 mm și folosește un etrier cu un singur piston.
- Furcile față inversate KYB cu o cursă de 130 mm oferă o deplasare controlabilă și prezintă caracteristici stabile de amortizare care le fac potrivite atât pentru condus sportiv, cât și pentru calatorii pe distanțe lungi.
- Suspensia spate reglabilă KYB contribuie la agilitate și stabilitate. Suspensia spate mono-amortitoare KYB de tip link, este configurata pentru a contribui la stabilitatea si agilitatea in linie dreapta, chiar si atunci cand transportati un pasager. Setările sunt optimizate pentru a ajuta la realizarea unei manevrabilitati agile și a direcției previzibile în viraje.
- Jantele ușoare din aluminiu turnat contribuie la manevrabilitate și la aspectul sportiv și futurist al stilului ascuțit al lui GSX-8S.
- Anvelopele Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 de noua generatie (120/70ZR17 in fata; 180/55ZR17 in spate) contribuie la stabilitate si aderenta. Anvelopele au o construcție internă proiectată la comandă pentru a se potrivi cu caracteristicile lui GSX-8S și a funcționa optim, precum și un nou compus de siliciu care îmbunătățește aderența în condiții umede dar și rezistența durabilă la uzură.
- Bascula este ușora din aluminiu cu o formă unică, cu rigiditate la torsiune îmbunătățită, care contribuie la manevrabilitate si stabilitate în linie dreaptă dar și confort de rulare.
- Ghidonul conic din aluminiu contribuie la controlul motocicletei si la o pozitie verticala de condus care ofera confort combinat cu o experienta sportiva de condus.
- Rezervorul de combustibil de 14 litri are un design subțire unic pentru GSX-8S.
- Adoptând conceptul de design, "an icon for a new era of functional beauty" echipa de design Suzuki și-a bazat obiectivele de stil GSX-8S pe următoarele trei cuvinte cheie.
„New Era” reflectă obiectivul de a crea un design complet modern, care stabilește o tendință pentru o nouă generație de motociclete interesantă. „Visual Structure” reflectă scopul de a expune părțile funcționale ale motocicletei de a le desena și de a simplifica caroseria și grafica pentru a pune în lumină atracția viscerală a elementelor sale structurale. „Icoana” reflectă obiectivul de a crea o siluetă futuristă unică, cu prezență iconică, care este recunoscută instantaneu de la distanță și simbolizează viitorul designului Suzuki.
 

ELECTRONICA

- Perechea de faruri LED hexagonale aranjate vertical oferă o vedere clară asupra drumului din față și prezintă un design ascuțit, cu un caracter unic. Luminile de zi LED compacte formează fante înguste care urmăresc linia frontală pentru a accentua „mască” unică a feței.
- Panoul de instrumente multifuncțional TFT LCD color personalizat de 5 inchi prezintă afișaje clar lizibile, care vă țin pe deplin la curent cu toate sistemele și setările bicicletei în timp real, iar acum adaugă o funcție care vă permite să afișați alerte și avertismente in pop-up mari. Comutarea manuală sau automată între modurile de afișare zi și noapte vă permite să maximizați vizibilitatea la orice oră și în orice situație de mers.
- Selectați moduri și faceți setări și ajustări pentru fiecare S.I.R.S. sistem de control prin simpla acţionare a comutatoarelor MODE şi SUS/JOS de pe ghidonul din stânga.

 

SPECIFICATII:

Specifications

Overall length 2,115 mm (83.3 in.)
Overall width 775 mm (30.5 in.)
Overall height 1,105 mm (43.5 in.)
Wheelbase 1,465 mm (57.7 in.)
Ground clearance 145 mm (5.7 in.)
Seat height 810 mm (31.9 in.)
Curb mass 202 kg (445 lbs.)
Engine type 4-stroke, 2-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore × Stroke 84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in. x 2.8 in.)
Engine displacement 776 cm3 (47.4 cu. in.)
Compression ratio 12.8 : 1
Fuel system Fuel injection
Starter system Electric
Lubrication system Forced feed circulation, Wet sump
Transmission 6-speed constant mesh
Front suspension Front
Rear suspension Rear
Rake / Trail 25° / 104 mm (4.1 in.)
Front brake Disc, twin
Rear brake Disc
Front tire size 120/70ZR17M/C (58W) tubeless
Rear tire size 180/55ZR17M/C (73W) tubeless
Ignition system Electronic ignition (transistorized)
Fuel tank capacity 14 L (3.7/3.1 US/lmp gal)
Oil capacity (Overhaul) 3.9 L (1.0/4.1 US/Imp qt)
Fuel consumption 23.8 km/L (4.2 L/100km) in WMTC
CO2 emissions 99 g/km in WMTC

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!