Motor cu patru cilindri în linie răcit cu lichid de 999 cm³, care este derivat din super-sportiva GSX-R1000, ofera o livrare a puterii uniformă pe toata gama de turatii oferind o placere de condus predictibila si eficienta. Livrarea optimizată a cuplului motor poate fi simțită cel mai clar în intervalul de turație inferiora si medie al motorului, care este cel mai frecvent utilizata în conducerea zilnică prin oras. Versiunea de 35 kW pentru deținătorii de permis de conducere A2 oferă un cuplu remarcabil de 75 Nm - și asta deja la 3.250 de rotații. Posesorii de permis de conducere clasa A pot transforma GSX-S950 la 70 kW (95 CP), cuplul maxim de 92 Nm fiind deja atins la 6.500 de rotații.
Sistemul de evacuare compact 4-2-1 este proectat cu un aspect de colector care repoziționează complet sistemul Suzuki Exhaust-Tuning (SET) și amortizorul spate. Convertizoarele catalitice foarte eficiente și un design sofisticat al camerei ajuta la îndeplinirea standardului de emisii Euro 5. În timp ce zgomotul distinctiv de evacuare este păstrat, sunetul general almotorului cu patru cilindri a fost optimizat în continuare.
Ambreiajul cu alunecare ajută la o decelerare mai lină prin decuplarea parțială pentru a atenua efectul frânării motorului la trecerea în treaptă inferioară. Aceasta este completată de o nouă funcție de asistență care mărește forța de strângere a ambreiajului în timpul accelerației și, prin urmare, permite utilizarea unor arcuri mai moi, realizează o atingere ușoară a manetei de ambreiaj și reduce oboseala mâinii stângi în ambuteiajele sau în timpul călătoriilor mai lungi.
STCS este programat să monitorizeze continuu turația roților din față și din spate, turația motorului, poziția clapetei de accelerație și poziția treptei de viteză și este conceput pentru a limita puterea pentru a preveni alunecarea atunci când determină o pierdere iminentă a tracțiunii. Acest lucru îmbunătățește stabilitatea pentru a vă oferi un control mai încrezător, cu mai puțin stres și oboseală. Dispunând acum de o selecție mai largă de cinci setări de mod, această versiune actualizată a STCS pentru a se potrivi mai bine unei varietăți mai diverse de condiții, stiluri și nivel de experiență. Sistemul poate fi, de asemenea, oprit atunci când se doreste. Cu cât cifra este mai mare, cu atât controlul este mai rapid și cu atât sistemul este mai proactiv în limitarea patinării roților.
Notă: Sistemul de control al tracțiunii nu este un substitut pentru comanda de accelerație a pilotului. Nu poate preveni pierderea tracțiunii din cauza vitezei excesive atunci când riderul intră într-un viraj și/sau acționează frânele. Nici nu poate împiedica roata din față să piardă aderența
Prin folosirea ECM pe 32 de biți pentru a controla funcționarea supapei de accelerație, acest nou sistem controlează cu precizie puterea motorului în raport cu acțiunea clapetei de accelerație. Controlul mai fin al sistemului permite, de asemenea, să fie reglat pentru a se potrivi cel mai bine cu fiecare dintre modurile SDMS. Rezultatul general este livrarea liniară a puterii care răspunde fidel intențiilor tale, fie că mergi pe stradă, fie că ieși pentru a te bucura de o alergare sportivă, precum și o controlabilitate îmbunătățită la deschiderea accelerației în
Utilizează TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle Speed Control) pentru a crește fără probleme turația motorului atunci când se se pleaca de pe loc sau când se conduce la viteze mici. Actualizat pentru a funcționa în armonie cu Sistemul de asistență la ambreiaj Suzuki (SCAS) pentru a realiza porniri mai ușoare și mai line și pentru a suprima potentialele blocările ale motorului. Sistemul ajută de asemenea la îmbunătățirea controlului în traficul aglomerat care necesita multe opriri și plecari
Cu Suzuki Easy Start, doar o simpla apăsare rapidă a butonului de pornire pornește motorul fără a fi nevoie să trageți maneta de ambreiaj și funcționează când transmisia este în punctul neutru. Fiind o funcție folosită zilnic, acest sistem vă face experiența de călătorie cu atât mai distractivă și fără probleme.
Doar privind designul șasiului, puteți simți cât de agil, controlabil și distractiv este GSX-S1000. Fiecare aspect reflectă inginerie axată pe oferirea de manevrabilitate și control excelente, fie că mergi pe străzile orașului sau mergeti pe drumurivirajate de munte sau scoți GSX-S 950 pentru a participa la un eveniment pe circuit.
Șasiul are un pachet compact și ușor, care face ca GSX-S950 să fie surprinzător de agil, previzibil și un comportament ca pentru o motocicleta sport de înaltă performanță, cu cilindree mare. Cadrul său din aluminiu cu două bare ajută la o manevrabilitate agilă și o mare stabilitate. Toate acestea se conectează la bascula din aliaj de aluminiu, care contribuie și mai mult la aderența la drum, care vă va permite să conduceți cu încredere.
Ghidonul conic si rigid, cu o prindere mai largă a bratelor și unghiul revizuit, reduc cantitatea de forță necesară pentru virare, contribuind la o controlabilitate îmbunătățită și la reducerea oboselii. Acesta impreuna cu noua sa conceputa pentru ride sportiv, caroseria subțire și o zonă subțire de asejare pentru genunchi, realizeaza o poziție confortabilă de condus cu spatele vertical.
Furcile față inversate KYB de Ø43 mm oferă o călătorie lină și sportivă. Acestea au o cursă de 120 mm și setări la rebound, compresie și preîncărcare complet ajustabile. Suspensia spate are setări la rebound, compresie și preîncărcare complet ajustabile si reacționează eficient la diferitele suprafețe ale drumului pentru a menține o senzație agilă și stabilă, oferind în același timp o cursă de până la 130 mm a roții din spate.
Setările suspensiei au fost testate temeinic și reglate pentru a se potrivi cel mai bine cu modificările aduse structurii interne a anvelopelor și pentru a realiza o manevrabilitate mai agilă și o direcție îmbunătățită în viraje.
Jantele din aluminiu turnat au aspectul sportiv și structura rigidă sunt ușoare, cu șase spițe. Acestea sunt echipate cu noile anvelope radiale Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 față și spate, care beneficiază de o structură internă actualizată, proiectată la comandă pentru a funcționa optim pe GSX-S950, precum și de un model optimizat al benzii de rulare cu un nou compus care îmbunătățește aderența pe teren umed si se încălzesc mai repede. Combinația dintre aceste roți și anvelope noi funcționează armonios cu setările suspensiei din față și spate pentru a ajuta la realizarea aderenței, stabilității și manevrabilității excelente necesare performanței sportive.
SPECIFICATII:
Tip Motor:Patru timpi, 4 cilindrii, răcit cu lichid, DOHC
Consum*:6.1 L / 100km
Emisii CO2*:143 g / km
Alezaj × Cursă:73.4 mm x 59 mm
Cutie de viteze:6 rapoarte mecanic
Putere:70 kW (94 PS) / 7 800 rpm
Cuplu maxim:92 Nm / 6 500 rpm
Lungime:2 115 mm
Lățime:810 mm
Înălțime:1 080 mm
Ampatament:1 460 mm
Garda la sol:140 mm
Faţă Suspensie:Furcă telescopică upside-down, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Faţă Frână:Două discuri
Spate Frână:Disc
Faţă Cauciuc:120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Spate Cauciuc:190/50ZR17M/C (73W), tubeless
*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.