Noua csca SHOEI NXR 2

Noua csca SHOEI NXR 2
Casca Shoei NXR 2 este, după cum sugerează și numele, un înlocuitor pentru vechea casca NXR. Noua cască este în concept, foarte asemănătoare cu predecesorul ei dar are actualizari într-un număr de moduri destul de importante si cea mai mare schimbare este că această cască este acreditată la noul standard de siguranță ECE 22-06 mult mai înalt.
Acum, puteți afla mai jos totul despre noul standard de siguranță ECE 22-06 pentru căști moto. Acest standard reprezintă cel mai mare progres în domeniul siguranței căștilor de peste 40 de ani și anunță o nouă eră a căștilor care devin mai sigure. Noul standard a apărut la începutul anului și nici o cască nouă nu poate fi lansată pe piață si să nu fie acreditată ECE 22-06. De aceea, aproape că nu au existat lansări noi de căști în 2021.

Totul despre ECE 22-06
Se poate spune că rolul cel mai important al unei căști de motocicletă este acela de a absorbi energia generată într-un accident atunci când casca vine în contact cu o suprafață dură. Și această absorbție de energie este cea care încetinește mișcarea creierului dintr-o parte a craniului în cealaltă. Acest lucru este important, evident, pentru că problemele care rezultă în creier sunt cele care pot provoca leziuni permanente ale creierului.

Casca Shoei NXR 2 in detaliu
NXR 2, ca și predecesorul său, se află în linia „Sport” a lui Shoei. Și de aceea, casca nu vine cu parasolar rabatabil sau cu comunicație integrate. NXR 2 nu este o cască de pistă, în sine; dar cu siguranță este o cască pe care o poți purta pe o motocicleta sport. Shoei vorbește că casca este destinată pieței de sport-turing. Am sugera că NXR 2 este poziționat mai mult la capătul mai sportiv al spectrului, în timp ce GT Air se află mai mult la capătul turingului.
Noua cască folosește aceeași construcție a carcasei AIM ca cea veche. Aceasta este o coajă care este făcută dintr-un amestec de fibre organice și compozite. Rezultatul este o cască ușoară, care este atât de rezistenta cât și absoarbe energiea impactului.
 
CONSTRUCTIE:
EPS, care este căptușeala din polistiren din interiorul carcasei care absoarbe energia la impact, are densitate multiplă, oferind astfel diferite niveluri de absorbție în funcție de gravitatea impactului. Canalele de aerisire circulă între diferitele straturi pentru a permite curgerea aerului prin cască.

SHOEI NXR 2 MULTI DENSITATE EPSN
EPSN, înseamnă că stratul exterior mai moale va servi pentru a absorbi energie în situații cu impact redus. Stratul interior mai dur intră în vigoare în situații de impact cu viteză mai mare.
Una dintre caracteristicile remarcabile ale NXR 2 este că carcasa vine în patru dimensiuni diferite; și asta este destul de Rrar la majoritatea producatorilor. Cele mai multe căști premium vin doar în trei dimensiuni de carcasă. În timp ce căștile lui Shark, de exemplu, vin doar în două. Cu cât o cască are mai multe dimensiuni, cu atât este mai ușor să creați o potrivire bună. Mai multe dimensiuni ale carcasei înseamnă, de asemenea că în medie casca va avea un profil mai jos și va arăta mai mica pe cap.
Pe NXR 2, cele mai mici două dimensiuni, XS și S, au o dimensiune de carcasă. M și L au propriile lor carcase, în timp ce XL și XXL o împart.
În ceea ce privește greutatea totală, NXR 2 este un pic mai grea și mai mare decât modelul anterior. La mediu, casca cântărește 1400 de grame. NXR original cântărea 1350 de grame. Shoei spune că greutatea crescută se reduce la cerințele suplimentare alei noii norme ECE 22-06. Pentru a pune acest lucru în context, un GT-Air 2 de mărime medie cântărește 1500 de grame, așa că noul NXR 2 nu este tocmai greu. Shoei ne mai spune că noua cască este mai aerodinamică. La viteză noua cască este menită să prezinte cu 4% mai puțină rezistență și cu 6% mai puțină portanță așa că chiar dacă este puțin mai grea, nu se va simți așa pe motocicleta.
Vizorul de pe NXR 2 este îmbunătățit din mai multe puncte de vedere. În primul rând, are un nou mecanism de închidere, cu o încuietoare în centru. Unii au sugerat că vechiul sistem este mai ușor de utilizat, dar nu suntem de acord. Odată ce te-ai obișnuit cu el, noul mecanism nu este greu de operat chiar și cu manusi. Este mai sigur și nu exercită nicio presiune de răsucire asupra mecanismului vizorului. Această presiune este cea care, în timp, poate determina deteriorarea etanșării vizierei față de cască. Noul viziera, numita CWR-F2, este, de asemenea, mai rigida și conține ceea ce se numesc Vortex Generators pentru a reduce zgomotul.
NXR2 vine cu un Pinlock Evo în cutie. Este cu 10% mai mare decât Pinlock-ul din vechea cască, în timp ce știfturile de reținere au fost deplasate mai departe pentru a se asigura că nu încalcă linia de vedere.
Ventilația de pe noua cască este mai bună decât ventilația de pe NXR 1 în aproape toate privințele. Este mai puțin greoi de utilizat, orificiile lasă mai mult aer să intre și permit evacuarea cu 50% mai mult aer prin spoiler. Orificiul de ventilație pentru bărbie este mai puțin complicat și mai ușor de utilizat, în special cu manusi. Orificiul de ventilație de sus are două orificii de intrare, în timp ce pe NXR original era doar una. Aveți, de asemenea, două orificii de admisie glisoare ușor de utilizat, câte una pe fiecare parte a ventilației principale. Aerul care intră trage aerul cald din cască prin canalele din EPS, expulzandul printr-un orificiu de ieșire mărit încorporat în spoilerul spate. Acest nou orificiu de evacuare permite cu 50% mai mult aer să iasă din noua cască. Fata de NXR, pe noua casca orificiul de evacuare este deschis permanent pe NXR 2.
Pomeții încorporează file pentru a le permite să fie îndepărtate cu ușurință in caz de prim ajutor. Casca se fixează cu ajutorul unui inel dublu-D.

NXR 2 este o cască fabuloasă. NXR a fost întotdeauna una dintre cele mai bine vândute casti de la Shoei. Dar privind acum la noul model, nu vedem NXR 2 ca fiind prea agresiv și sportiv și putem spune că mulți dintre clienții noștri vor fi fericiți să o poarte pe naked, sport-tourer și așa mai departe. Este adevărat că, pentru unii, GT Air 2 va fi alegerea mai evidentă, datorită unor caracteristici precum comunicațiile integrate și parasolarul rabatabil, dar pentru alții, greutatea redusa si forma compacta lui NXR 2 poate depăși aceste caracteristici. De asemenea, credem că NXR 2 s-ar putea dovedi a fi mai silentios decât GT Air 2.
Este mai aerodinamică, se potrivește mai bine, este mai bine ventilată și așa mai departe. Mai simplu spus, este o cască îmbunătățită din aproape toate privințele. Dar cea mai mare îmbunătățire este nivelul de protecție pe care îl oferă. ECE 22-06 care este un pas semnificativ față de ECE 22-05. O cască ECE 22-06 va fi mult mai sigură și mai protectoare.
 

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!