Hayabusa revine pe marea scenă, o legendă aflată la a 3-a generație care își merită renumele, complet reproiectată, cu dotări și sisteme performante.
Motor de 1340 cmc instalat pe un cadru din aluminiu cu părți turnate și extrudate, amortizoare KYB complet reglabile, etriere Brembo Stylema pe față și Nissin pe spate.
Moduri de putere, Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), Suzuki Drive Mode Selector - Alpha care gestionează 5 sisteme electronice de control personalizabile, control al frânei de motor cu 3 moduri, Motion Track Brake System, Quick Shifter în dublu sens, Cruise Control.
1340 cmc, 190 CP/9700 rpm, 150 Nm/7000 rpm, 264 kg la plin, 299 km/h, 3,2 sec./0-100 kmh, 6,7 ltr/100 km.
UN SUPERMOTOR DE 1.340 CMC
Motorul de Hayabusa este deja renumit in toata lumea, fiind singurul motor pretabil la TURBO ajungandu-se la peste 450 CP. Cele mai recente îmbunătățiri îl duc la un alt nivel. Noile pistoane și biele reduc greutatea pieselor în mișcare din motor, în timp ce rducerea inaltarii supapelor îmbunătățesc performanța și controlabilitatea la turatiile scăzute până la medii. Designul camerei de combustie Twin Swirl (TSCC) folosește pe deplin progresele tehnologice pentru a aduce mai mult aer pe măsură ce supapele încep să se deschida și prin urmare crește și eficiența arderii. Injectoarele Suzuki Side Feed (S-SFI) au un nou design de injector dublu care poziționează injectorul secundar astfel încât spray-ul său să lovească o suprafata lustruita din alezajul aspirant și să intre în camera de ardere ca o ceață fină. Acest lucru se combină cu capacitatea crescută a unei noi cutii de aer și designul conductei de admisie mai lunga pentru a optimiza puterea si cuplul la turatii scăzute până la medii.
DESIGN & ECHIPARE
Pregatit de actiune.
Colecția bogata de sisteme electronice avansate de control, care cuprind sistemul Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) se extinde mult dincolo de cele ale SDMS (Suzuki Drive Mode Selector). Fiecare este conceput pentru a adăuga confort, pentru a creste încrederea motociclistilor sau pentru a optimiza caracteristicile de performanta, pentru a se potrivi nevoilor momentului și pentru a face Hayabusa mai controlabilă și mai previzibilă. Aceste sisteme creează un sentiment mai puternic de comunicare directă cu inima și creierul motocicletei pe măsură ce explorați potențialul categoriei Suzuki Ultimate Sport.
BREMBO STYLEMA® FRONT BRAKE CALIPERS
Etrierele de frână față Brembo Stylema®
Hayabusa adoptă cele mai noi etriere de frână față Stylema® de la Brembo. Cu un design mai ușor, mai compact și atent sculptat, destinat utilizării pe motociclete performante, aceste noi etriere măresc fluxul de aer în jurul plăcuțelor de frână pentru a se răci mai rapid și pentru a oferi un răspuns imediat. Acestea sunt asociate cu discuri frontale cu un diametru crescut de la 310mm la 320mm și cu un nou model de perforații care ajută în continuare la optimizarea eficienței răcirii.
Specifications
Overall Length | 2,180 mm (85.8 in.) |
---|---|
Overall width | 735 mm (28.9 in.) |
Overall height | 1,165 mm (45.9 in.) |
Wheelbase | 1,480 mm (58.3 in.) |
Ground clearance | 125 mm (4.9 in.) |
Seat height | 800 mm (31.5 in.) |
Curb weight | 264 kg (582 lbs.) |
Engine type | Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, in-line four |
Bore x stroke | 81.0 mm x 65.0 mm (3.189 in. x 2.559 in.) |
Engine displacement | 1,340 cm³ (81.8 cu. in.) |
Compression ratio | 12.5:1 |
Fuel system | Fuel injection |
Starter system | Electric |
---|---|
Lubrication system | Wet sump |
Transmission | 6-speed constant mesh |
Front suspension | Inverted telescopic, coil spring, oil damped |
Rear suspension | Link type, coil spring, oil damped |
Rake / trail | 23° 00' / 90 mm (3.54 in.) |
Front brakes | Brembo Stylema®, 4-piston, twin disc, ABS-equipped |
Rear brake | Nissin, 1-piston, single disc, ABS-equipped |
Front tire size | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Rear tire size | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless |
Ignition system | Electronic ignition (transistorized) |
Fuel tank capacity | 20.0 L (5.3 US gal) |