2023 V-Strom 800DE si GSX-8S

2023 V-Strom 800DE si GSX-8S

Suzuki a lansat două noi motociclete în cadrul EICMA 2022: Noul V-STROM 800DE și Nakedul GSX-8S,

Comercializarea celor doua modele in Romania,  V-STROM 800DE si GSX-8S  va începe în primăvara anului 2023 cu speranța ca le vom avea si pentru TEST DIRIVE. Spunem că sperăm, deoarece vor fi puține unități disponibile in Europa, cererea fiind uriașă pe plan mondial si sincopele din industrie si transporturi fac ajungerea acestor modele la noi cu greu, iar primele unități vor fi destinate clienților care le vor rezerva din timp. Prețul va fi comunicat cat de curând, așa ca urmăriți site-ul nostru.

V-STROM 800DE și GSX-8S sunt modele noi ale noii serii 800cc dezvoltate in paralel pe aceeași platforma și vin cu trăsături compacte, noi tehnologii de confort si siguranță, fiind foarte potrivite pentru o gamă largă de utilizatori. Ambele oferă echilibrul în manevrabilitate necesar atât în deplasările zilnice, cât și în ture lungi.

Motorul celor doua modele este un bi cilindru paralel de 776 cm3 cu aprinderea decalata la 270 grade, cu puterea de 83 CP/  8.500 rpm și cuplu 78 Nm / 6.800 rpm. Suzuki afirma ca 95% din cuplu este livrat la 3000 rpm datorita noilor tehnologii aplicate si sistemului de admisie al air boxului, acum reproiectat, care este situat sub șa. Motorul are sunet si comportament exact ca vechiul V Twin de 90 grade, iar vibrațiile sunt suprimate cu ajutorul noii tehnologii biaxiale cu contrabalansiere Suzuki Cross Balancer patentate de Suzuki. Acest sistem contribuie la realizarea unei funcționări optime și a unui design compact al motorului, prin adoptarea sistemului balansier, Suzuki Cross Balancer, primul de acest tip pe o motocicletă de serie care își poziționează cele două balansoare la 90° pentru arborele cotit. Ajuta si la creșterea fiabilității motorului in timp.

De ce s-a renunțat la motoarele in V ?

Observăm ca majoritatea producătorilor renunță treptat la motoarele complicate 2 in V, 4 in V si trec la 2 cilindri paraleli majoritatea defazați la 270 grade, desi încă unii tradiționali nu fac trecerea, cum ar fi producătorii italieni sau cei americani. Totuși, in curând, datorita costurilor ridicate încet se vor recalibra daca vor dori să-și mărească segmentul de piață.

Sunt doua mari avantaje ale motoarelor bi cilindrice, primul este reducerea masivă a costurilor de producție si al doilea este modularitatea. Se știe ca motoarele in V sunt mai grele datorita componentelor, doua chiulase, doua lanțuri de distribuție patru axe cu came, un arbore mai greu si dimensiuni mari ale motorului. Toate acestea se reflecta in creșterea costului de producție. Un motor twin paralel este mai ușor, mai compact, mai puțin material si ajuta producătorii sa-l așeze pe mai multe cadre așa cum este cazul de fata cu cele doua modele Suzuki. Practic V-Stromul 800 și GSX-8S-ul au același motor si același cadru, diferind amortizoarele si basculele. Astfel pot fi scoase la prețuri mai mici putând fi adăugate de exemplu amortizoare mai performante si sisteme electronice de ultimă generație. Așa că nu trebuie sa ne pară atât de rău după vechile V-uri deoarece datorita noutăților din tehnologie putem avea motoare mai performante decât cele vechi.

Mai e un aspect important legat de micșorarea costurilor de producție legat de sistemul de filtrare al noxelor. Aceste sisteme ridica major prețul motocicletelor datorita metalelor rare din componența lor. Trebue sa ținem cont, ne place sau nu, in curând vom trece la Euro 5 plus, care va obliga producătorii sa îndese si mai multe filtre in eșapament. Daca am fi rămas la vechile motoare probabil ar fi costat mai mult decât cele noi sau poate s-ar fi renunțat la multe altele cum ar fi sisteme de siguranță electronice performante sau altele.

 

V-STROM 800DE

DOTARI STANDARD

✔️ Display TFT color

✔️ Scut motor

✔️ Un port USB* 2A curent maxim

✔️ port USB

✔️Aparatori maini

✔️ Protectie radiator

✔️ SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR (SDMS)

✔️ Suzuki Traction Control System (STCS)

✔️ Ride=By-Wire Electronic Trotle Syztem

✔️ Bi-directional Quick shif System

✔️ G (Gravel) Mode

✔️ Cancellable ABS (doar roata spate)

✔️ Suzuki Easy System

✔️ Low RPM Assist

CARACTERISTICI CHEIE

– Suplu, compact și puternic, noul motor dublu paralel DOHC de 776 cm3 al lui Suzuki oferă un echilibru rafinat de putere lineara, controlabilă de la turații mici și performanțe plăcute la turații la nivelul superior.

– Dispunerea arborelui cotit la 270 de grade a motorului oferă o senzație plăcută și o notă care amintește de motoarele Suzuki V-twin, în timp ce axul balansier Suzuki Cross Balancer contribuie la funcționarea lină fara vibratii și la un design compact și ușor al motorului.

– Cursa mai lungă a suspensiei față (220 mm) și cursa mai lungă a suspensiei spate (220 mm), împreună cu jantele cu spițe de 21 inci, realizează o gardă la sol mai mare (220 mm) și oferă o capacitate de rulare îmbunătățită pe suprafețe neasfaltate.

– Cu o capacitate de 20 L, rezervorul de combustibil va extinde intervalul autonomieu (aprox. 450 Km) pentru a oferi o mai mare asigurare atunci când călătoriți pe distanțe lungi.

– Sistemul Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) cu Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), sistemul de schimbator rapid bidirecțional, sistemul electronic de accelerație Ride-by-Wire și sistemul de control al tracțiunii Suzuki cu modul G (Gravel) și ABS on/off spate, va ofera confort si siguranță pe drumurile asfaltate sau de off/road.

GSX-8S

DOTARI STANDARD

✔️ Displai TFT color

✔️ Un port USB* 2A curent maxim

✔️ port USB

✔️ Protectie radiator

✔️ SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR (SDMS)

✔️ Suzuki Traction Control System (STCS)

✔️ Ride=By-Wire Electronic Trotle Syztem

✔️ Bi-directional Quick shif System

✔️ Suzuki Easy System

✔️ Low RPM Assist

Frumusețea funcțională cu aspect compact se întâlnește cu stilul futurist și potențialul de performanță al unui nou motor optimizat și un nou șasiu. Conceput de la zero pentru a oferi o noua performanța in gama naked street fighter, Suzuki GSX-8S oferă putere, manevrabilitate și confort care răspund fidel fiecărei acțiuni și vă pun în control deplin dar si siguranța pe motocicleta. Te așteaptă să descoperi cât de distractiva si manevrabila este la fiecare ieșire, fie ca o vei folosi in oras sau inafara lui.

 


                

Recomandări

SUZUKI GSX-8S

Frumusețea funcțională cu aspect compact se întâlnește cu stilul futurist și potențialul de performanță al unui nou motor optimizat și un nou sasiu. Conceput de la zero pentru a oferii o noua performanța in gama naked street fighter, Suzuki GSX-8S oferă putere, manevrabilitate și confort care răspund fidel fiecărei acțiuni și vă pun în control deplin dar si siguranta pe motocicleta. Te așteaptă până vei descoperi cât de distractiva si manevrabila este la fiecare ieșire, fie ca o vei folosi in oras sau inafara lui.

 

V-STROM 800DE

S-a născut pentru a aduce un sentiment de aventură și plăcere in calatoriile de fiecare zi, sau la fiecare ieșire din oras. Fie că faceți drumuri în oraș, sau vă îndreptați să vă bucurați de o plimbare pe drumuri de munte șerpuite sau să faceți o excursie lungă pentru pentru a explora un peisaj natural. Indiferent de scopul dvs., capabilitățile complete ale V-STROM 800DE sunt proiectate pentru a răspunde exact cerintelor dumneavoastra și pentru a va oferi o călătorie superba.

 

Articole recente


 

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!