2023 Honda CL500

2023 Honda CL500

Honda plănuia să intre pe piața street- scrambler cu un nou CL500 . Acum iată-l, o abordare cu pret redus a scenei retro-scrambler folosind Rebel 500 ca bază.

2023 CL500

Motocicleta în sine este destul de aproape de brevetele depuse în 2019, care au arătat ca cadrul principal și motorul lui Rebel 500 transpuse într-o motocicleta noua cu un nou aspect, o evacuare înaltă și o sa înalta și plata. Când Honda a depus drepturile de marcă pentru numele CL500 la începutul acestui an, era clar că o astfel de motocicleta se apropia de producție.

În Europa, unde CL500 se adresează motociclistilor care sunt limitati legal la cel mult 47 CP datorită sistemului de licență A2, operat în întreaga Uniune Europeană.

2023 CL500

CL500 este propulsat de familiarul geamăn parallel de 471 cc folosit în întreaga gamă CB500 și în Rebel 500, un pilon al gamei Honda din gama de mijloc atât de mult timp încât a avut onoarea îndoielnică de a fi copiat pe scară largă de companiile chineze care fac clone Honda. Nu există nicio îndoială despre valoarea sa ca un motor de încredere și cu costuri reduse. Cu 46 de cai putere, CL500 se încadrează perfect în clasa sa de licență A2 prevăzută și ofera un respectabil cuplu motor. Cu un motor „pătrat”, cu alezajul și cursa aproape egale, este un design care prioritizează gama medie față de puterea de vârf. CL500, foloseste transmisia cu șase trepte a lui Rebel printr-un ambreiaj de asistență și alunecare, dar primește o mapare revizuită și un pinion mai mare cu 41 de dinți pentru a îmbunătăți accelerația.

2023 CL500

Deși este similar cu cadrul de pe Rebel 500, secțiunea din spate a lui CL500 a fost modificată pentru noua poziție de condus.

Pentru a găzdui saua mai înalta al street scrambler-ului, există o nouă secțiune a cadrului secundar, care este sudată, nu înșurubata, pe cadrul principal și se așează substanțial mai sus pentru a oferi suporturi superioare repoziționate pentru amortizoarele spate duble. Împreună cu saua plata și amortizorul de eșapament montat înalt, transformă proporțiile motocicletei de la un bobber jos la un scrambler înalt. Tuburile de furcă și amortizoarele duble sunt un semn  către retro, în timp ce roțile față de 19 inchi și roțile spate de 17 inchi (de la 16 inchi fiecare la Rebel) măresc garda la sol la 155 mm.

2023 CL500

Un braț basculant simplu tubular din oțel este controlat de o pereche de amortizoare reglabile cu preîncărcare.

În cazul în care rezervorul de combustibil al lui Rebel are un design ușor ciudat, înalt în față și coboară rapid pe scaunul jos, CL500 este un pic redus, cu genunchiere de cauciuc pentru a da un stil retro. În fața acestuia, farul cu patru LED-uri într-o carcasă circulară este direct de la Rebel, acoperit de un grup de instrumente LED circular simplu.

2023 CL500

De fapt, acea sa este atât de jos încât, acolo unde alte motociclete sunt adesea oferite cu opțiunea unei șa inferioare, catalogul de accesorii al CL500 include o opțiune de sa mai înalta , ridicându-l cu 2 cm Alte opțiuni includ un pachet de scrambler cu un aripa de noroi față înaltata, apărătoare pentru articulații, capace pentru șocuri din spate; un pachet cafe racer cu capac pentru faruri, capace laterale din spate și dungi pentru jantele și rezervorul; și un pachet de călătorie cu o singură geantă de șa pe partea stângă (opusă eșapamentului), mânere încălzite și o priză pentru accesorii. Un top case este, de asemenea, pe lista de opțiuni.


 

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!