✔️ Displai TFT color
✔️ Scut motor
✔️ Un port USB* 2A curent maxim
✔️ port USB
✔️Aparatori maini
✔️ Protectie radiator
✔️ SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR (SDMS)
✔️ Suzuki Traction Control System (STCS)
✔️ Ride=By-Wire Electronic Trotle Syztem
✔️ Bi-directional Quick shif System
✔️ G (Gravel) Mode
✔️ Cancellable ABS (doar roata spate)
✔️ Suzuki Easy System
✔️ Low RPM Assist
- Suplu, compact și puternic, noul motor dublu paralel DOHC de 776 cm3 al lui Suzuki oferă un echilibru rafinat de putere lineara, controlabilă de la turații mici și performanțe plăcute la turații la nivelul superior.
- Dispunerea arborelui cotit la 270 de grade a motorului oferă o senzație plăcută și o notă care amintește de motoarele Suzuki V-twin, în timp ce axul balansier Suzuki Cross Balancer contribuie la funcționarea lină fara vibratii și la un design compact și ușor al motorului.
- Cursa mai lungă a suspensiei față (220 mm) și cursa mai lungă a suspensiei spate (220 mm), împreună cu jantele cu spițe de 21 inci, realizează o gardă la sol mai mare (220 mm) și oferă o capacitate de rulare îmbunătățită pe suprafețe neasfaltate.
- Cu o capacitate de 20 L, rezervorul de combustibil va extinde intervalul autonomieu (aprox. 450 Km) pentru a oferi o mai mare asigurare atunci când călătoriți pe distanțe lungi.
- Sistemul Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) cu Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), sistemul de schimbator rapid bidirecțional, sistemul electronic de accelerație Ride-by-Wire și sistemul de control al tracțiunii Suzuki cu modul G (Gravel) și ABS on/off spate, va ofera confort si siguranta pe drumurile asfaltate sau de off/road.
- Noul motor Suzuki dublu paralel de 776 cm3 DOHC, cu 4 supape pe cilindru, combină puterea lineara și controlabilă de la turații joase cu senzația plăcută de performanță la turații superioare. Este un motor de cuplu mare, dar și ușor de controlat, cu un răspuns lin al accelerației si natural, care oferă o experiență de condus placuta, fie că esti singur sau cu pasager.
- Este un motor cu dimensiuni compacte, care ajută la obținerea celei mai eficiente geometrii a șasiului pentru a castiga performanța.
- Designul arborelui cotit la 270 de grade oferă o deplasare lină, mult cuplu, tracțiune și un zgomot plăcut și o notă de motor similară cu cea a unui motor V-twin.
- Axul Suzuki Cross Balancer. Primul echilibrator primar biaxial de pe o motocicletă de producție care își poziționează cele două balansoare la 90° față de arborele cotit*, acest mecanism este patentat** suprimă vibrațiile pentru a contribui la o funcționare lină, în timp ce designul său ajută și la realizarea unui motor mai ușor și mai compact.
* Bazat pe dezvoltarea Suzuki.
** Patent acordat pentru balansierul primar biaxial care își poziționează cele două balansoare la 90° față de arborele cotit.
- Controlul sistemului de răcire ajută la menținerea unei temperaturi constant si uniforme a motorului și la eliminarea ralantiului ridicat în timp ce se încălzește motorul pe vreme rece.
- Sistemul de asistență la ambreiaj Suzuki (SCAS) ajută la reducerea socurilor în timpul călătoriilor lungi și contribuie la o schimbare foarte lină.
- Sistemul de evacuare 2-în-1 dispune de un convertor catalitic cu două trepte în interiorul colectorului care ajută la îndeplinirea standardelor de emisii Euro 5.
- Sistemele electronice avansate ale Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) aflate pe noul V-STROM 800DE vă ajută să optimizați caracteristicile de performanță pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră în schimbare, făcând ca V-STROM 800DE să se simtă mai controlabil, mai previzibil și mai puțin obositor de utilizat, aceste sisteme vă ajută să conduceți in mai multă siguranta.
- Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) vă permite să alegeți liber dintre trei moduri caracteristice de putere diferite pentru a se potrivi cel mai bine in diferite condiții de condus sau preferințele dvs. În timp ce toate cele trei oferă în cele din urmă putere maximă a motorului, va ofera un control mai fin asupra răspunsului și caracteristicilor cuplului pe măsură ce deschideți accelerația pentru a accelera si vă dă putere să conduceți cu mai multă încredere și plăcere.
Modul A (activ)
- Oferă cel mai clar răspuns la accelerație în timp ce rotiti mansonul acceleratiei. Caracteristicile cuplului sunt reglate fin pentru a oferi o accelerație incitantă pe măsură ce clapeta de accelerație este deschisă.
Modul B (de bază)
- Oferă un răspuns mai moale la accelerație și o curbă de livrare a puterii mai liniară pe măsură ce deschideți accelerația. Setările sunt reglate pentru a face motocicleta mai controlabilă și o potrivire bună pentru mersul zilnic.
Modul C (Confort)
- Oferă un răspuns mai moale la accelerație și caracteristici de cuplu mai blânde. Acest mod este util atunci când călătoriți pe suprafețe umede sau alunecoase.
- Sistemul de control al tractiunii Suzuki (STCS)* se refera la prevenirea alunecarea roții din spate si reduce stresul și oboseala, dând în același timp mai multă încredere în controlul motocicletei evitand derapajele.
- Pe lângă cele trei moduri de control al tracțiunii de pe drum, V-STROM 800DE dispune de modul G (Gravel), o setare care întârzie momentul aprinderii și permite o limitare a alunecarii anvelopei atunci când sunteti pe suprafețe neasfaltate cu pietris sau nisip. Drept urmare, bmotocicleta rămâne controlabilă și veți obține în continuare puterea constantă pe care o doriți să explorați drumurile neasfaltate și traseele de munte cu mai multă încredere.
- Sistemul de frânare antiblocare (ABS) cu două moduri contribuie la o frânare mai stabilă, ajutând la prevenirea blocării roților, chiar și la frânări puternice. Modul 1 asigură o intervenție minimă, deci este potrivit pentru circulația pe drumuri cu pietriș. Modul 2 este ideal pentru călătorii în oraș și în condiții normale de drum.
- Utilizați modul Rear ABS Cancel pentru a dezactiva ABS-ul spate și controlați frânarea în modul preferat pe pietriș sau pe alte suprafețe neasfaltate.
- Sistemul electronic de accelerație Ride-by-wire de la Suzuki folosește ECM-ul de la bord pentru a optimiza caracteristicile motorului pentru a sincroniza cu acțiunea de deschidere a clapetei de accelerație, în special la deschiderea pentru prima dată a clapetei de accelerație. Acest lucru îmbunătățește controlabilitatea și oferă un răspuns fidel, mai ales atunci când circulați pe drumuri cu pietriș.
- Sistemul de schimbator de viteze bidirecțional vă permite să treceți prin cutia de viteze în sus sau în jos în timpul mișcării fără a acționa maneta ambreiajului. Când este activat, acest sistem de echipare standard oferă trepte superioare curate cu accelerare lină, precum și treceri rapide și sigure intre viteze.
- Low RPM Assist, ajuta la prevenirea scăderii excesive a turației motorului atunci când porniti de pe loc sau când mergeți la viteze reduse, Asistența la turații reduse oferă porniri mai line și inspiră mai multă încredere atunci când conduceți în trafic cu oprire și plecare sau când faceți întoarceri în U.
- Sistemul Suzuki Easy Start vă permite să porniți motorul cu o singură apăsare rapidă a unui buton. Fiind o funcție folosită la fiecare ieșire, vă face experiența de călătorie cu atât mai plăcută și mai convenabilă.
* Sistemul de control al tracțiunii nu înlocuiește controlul total al accelerației pilotului. Nu poate preveni pierderea tracțiunii din cauza vitezei excesive atunci când pilotul intră într-un viraj și/sau acționează frânele. Nici nu poate împiedica roata din față să piardă aderența.
** Deoarece modul G permite o anumită alunecare a anvelopei din spate, nu este potrivit pentru utilizare pe suprafețe pavate.
*** ABS nu este proiectat pentru a scurta distanța de frânare. Vă rugăm să mergeți întotdeauna la o viteză sigură pentru condițiile de drum și vreme, inclusiv în viraj.
- V-STROM 800DE circulă pe roți cu spițe și adoptă o jantă față din aluminiu de 21 de inci pentru o stabilitate mai mare și un control mai bun atunci când rupe drumurile cu pietriș.
- Anvelopele de aventură Dunlop TRAILMAX MIXTOUR cu un nou model semi-bloc
- Parbrizul are sistem cu reglare pe înălțime în 3 trepte, este proiectat pentru a maximiza vizibilitatea atunci când vă aventurați pe traseele de țară și pe drumuri cu pietriș.
- Pentru a oferi o putere de oprire sigură și o performanță de frânare controlabilă, Suzuki a ales etrierele de frână față care se potrivesc cel mai bine pentru cursa furcii si cu discuri duble cu diametrul exterior de 310 mm. Frâna spate are un disc cu diametrul exterior de 260 mm și folosește un etrier cu un singur piston.
- Furcile față inversate Hitachi Astemo (SHOWA) oferă o cursa lina, controlabilă și prezintă caracteristici stabile de amortizare care le fac potrivite pentru ture de aventură. Preîncărcarea arcului și amortizarea compresiei/rebound pot fi ajustate pentru a se potrivi cel mai bine preferințelor dvs. sau condițiilor de utilizare.
- Suspensia spate mono-amortizor Hitachi Astemo (SHOWA) cu un rezervor de gaz contribuie la agilitate si stabilitate. Preîncărcarea arcului poate fi reglată prin simpla rotire cu mâna, ceea ce este deosebit de benefic atunci când vă pregătiți să călătoriți în tandem sau sa adaugati bagaje.
- Setarile personalizate ale arcului, ale supapelor și ale pistonului hidraulic, atât pentru suspensia față, cât și pentru cea din spate, maximizează performanța și confortul atunci când călătoriți pe orice suprafeța, asfaltata sau nu. Cursa lungă a furcii față de 220 mm a suspensiei și cursa roții din spate de 220 mm realizează cea mai lungă cursă disponibilă vreodată pentru un membru al familiei V-STROM și contribuie la realizarea celei mai înalte garda la sol (220 mm) dintre orice model V-STROM de până acum. .
SPECIFICATII:
Specifications
Overall length
2,345 mm (92.3 in.)
Overall width
975 mm (38.4 in.)
Overall height
1310 mm (51.6 in.)
Wheelbase
1570 mm (61.8 in.)
Ground clearance
220 mm (8.7 in.)
Seat height
855 mm (33.7 in.)
Curb mass
230 kg (507 lbs.)
Engine type
4-stroke, 2-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore × Stroke
84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in. x 2.8 in.)
Engine displacement
776 cm3 (47.4 cu. in.)
Compression ratio
12.8 : 1
Fuel system
Fuel injection
Starter system
Electric
Lubrication system
Forced feed circulation, Wet sump
Transmission
6-speed constant mesh
Front suspension
Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension
Link type, coil spring, oil damped
Rake / Trail
28° / 114 mm (4.5 in.)
Front brake
Disc, twin
Rear brake
Disc
Front tire size
90/90-21M/C 54H tube type
Rear tire size
150/70R17M/C 69H tube type
Ignition system
Electronic ignition (transistorized)
Fuel tank capacity
20 L (5.3 /4.4 US/lmp gal)
Oil capacity (Overhaul)
3.9 L (1.0/4.1 US/Imp qt)
Fuel consumption
22.7 km/L (4.4L/100km) in WMTC
CO2 emissions
104 g/km in WMTC
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO