Motociclete SUZUKI SUZUKI V-STROM 1050 DE

14.990 CU TVA INCLUS

The Master of Adventure..
Pentru oriunde te duce călătoria ta.

Cod Produs: V-STROM 1050 DE Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Un membru mândru al emblematicei serie V-STROM de la Suzuki, V-STROM 1050DE este construit pentru a vă oferii spiritul de aventură. Explorează un drum cu pietriș prin pădure care se îndreaptă către un lac de munte ascuns. V-STROM 1050DE deschide noi căi către entuziasm, dar încă te duce la destinație în confort și stil.
Ce enou pe 2023:
- V-STROM 1050DE rulează pe roți cu spițe și adoptă o jantă față din aluminiu de 21 de inci, încălțată cu o anvelopă cu model semi-bloc pentru o stabilitate și un control spori atunci când rupe pietriș și murdărie plată.
- V-STROM 1050DE adaugă atât modul GRAVEL la sistemul de control al tracțiunii, cât și un mod ABS pentru roata spate OFF, pentru a îmbunătăți controlabilitatea pe drumurile cu pietriș sau pe alte suprafețe neasfaltate.
- Înălțimea seii riderului poate fi ridicată cu 20 mm folosind inaltatoare aflate sun sa

 

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

- Ansamblut total de cele mai noi sisteme electronice a fost dezvoltată pentru a vă ajuta și a vă ajuta să optimizați caracteristicile de performanță pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră în schimbare. Făcând ca V-STROM 1050DE să se simtă mai controlabil, mai previzibil și mai puțin obositor de utilizat, aceste sisteme vă ajută să calatoriti cu mai multă încredere și liniște sufletească, indiferent dacă mergeti pe distanțe lungi, purtând echipament sau lăsând în urmă drumurile asfaltate pentru a explora mediul rural. poteci.

- Selectorul modului de conducere Suzuki (SDMS) vă oferă o alegere dintre trei moduri diferite de putere de ieșire a motorului, pentru a se potrivi condițiilor de condus și stilului dvs. preferat. Lucrând împreună cu sistemul de control al tracțiunii Suzuki, SDMS permite puterea de vârf în fiecare mod, schimbând în același timp natura livrării de putere.

• A Mode – oferă cel mai clar răspuns la accelerație.

• Modul B – oferă un răspuns mai moderat la accelerație.

• Modul C – oferă cel mai mic răspuns la accelerație dintre cele trei moduri.

- Suzuki Traction Control System (STCS)* monitorizează continuu turațiile roților din față și din spate, deschiderea clapetei de accelerație, turația motorului și poziția treptei de viteză. Reduce rapid puterea motorului atunci când detectează patinarea roților prin reglarea momentului de aprindere și a aerului. STCS oferă 4 setări de mod (plus o setare OFF) pentru a vă permite să controlați accelerația cu mai multă încredere, limitând patinarea roții din spate într-o varietate de condiții de mers.

• Modul 1 - pentru mers sportiv cu intervenție minimă din partea sistemului.

• Modul 2 - pentru deplasare în oraș și condiții obișnuite de drum, cu un echilibru ideal.

• Modul 3 - pentru condiții de drum umed sau alunecos.

• Modul G (pietriș) – pentru deplasarea pe suprafețe neasfaltate, pietris.

- Setarea modului G (pietriș) întârzie momentul aprinderii pentru a vă ajuta să negociați mai bine drumurile cu pietriș, permițând o anumită alunecare atunci când călătoriți pe suprafețe neasfaltate. Drept urmare, motocicleta rămâne controlabilă și veți obține în continuare puterea constantă pe care o doriți. Modul Pietriș promovează mai multă încredere și face mai interesantă și plăcută explorarea drumurilor neasfaltate și a traseelor de țară.

- Notă: Deoarece modul G (Gravel) permite o anumită alunecare a anvelopei din spate, nu este potrivit pentru utilizare pe suprafețe pavate.


 



- Sistemul de control al vitezei de croazieră vă menține viteza presetată pe drum fără a acționa accelerația – o caracteristică binevenită pentru călătoriile pe distanțe lungi care poate reduce oboseala. Sistemul permite setări atunci când rulați în treapta a 2-a sau mai mare la turații ale motorului între 2.000 rpm și 7.000 rpm, corespunzătoare vitezei vehiculului de aproximativ 25 km/h până la 160 km/h. Funcția de reluare la îndemână reactivează sistemul și revine la cea mai recentă setare de viteză după anulare.

- Sistemul electronic de accelerație Ride-by-wire este un sistem fără cablu care folosește ECM de la bord pentru a controla fin relația dintre acțiunea accelerației și caracteristicile de ieșire a motorului. Setările individuale sunt reglate pentru a se potrivi cu fiecare dintre modurile SDMS. Sistemul oferă control și răspuns fidel, mai ales atunci când circulați pe drumuri cu pietriș.

- Sistemul de schimbare rapidă bidirecțională Bi-directional Quick Shift System, vă permite să treceți în sus sau în jos prin cutia de viteze fără a acționa maneta ambreiajului. Când este activat, sistemul oferă trepte superioare curate line, cu accelerație neîntreruptă. Trecerile prin vitezele inferioare sunt, de asemenea, rapide și fluide si mulțumită frânei de motor care lucrează împreună armonios. Această caracteristică distinctivă îmbunătățește experiența de mers în momentul în care porniți pe drum și veți simți imediat beneficiile oboselii reduse.

- Sistemul Suzuki Easy Start vă permite să porniți motorul printr-o singură apăsare rapidă a unui buton, fără a trage maneta de ambreiaj atunci când este în punctul neutru. O funcție folosită la fiecare ieșire, Easy Start vă face experiența de călătorie cu atât mai plăcută și mai convenabilă.

- Asistența la turații reduse vă ajută să operați și să controlați motocicleta mai ușor în traficul de oprire și deplasare, ajutând la menținerea turației de ralanti a motorului pentru porniri mai lin și mai ușoare.

- Sistemul de frânare Motion Track combină datele de poziție a vehiculului de la IMU cu datele senzorului de viteză a roților din față și din spate pentru a permite activarea sistemului de frânare antiblocare (ABS)**, chiar și atunci când vă aplecați în viraje. Acest lucru ajută la menținerea tracțiunii și a unghiului de înclinare, astfel încât să puteți urmări mai bine linia dorită prin colț. Modul 1 asigură o intervenție minimă, în timp ce Modul 2 intervine mai proactiv.

- Modul ABS din spate oprit este, de asemenea, oferit pentru a îmbunătăți performanța pe pietriș și alte suprafețe neasfaltate prin dezactivarea ABS din spate.

- Sistemul de frânare combinat oferă putere de frânare atât frânelor din față, cât și din spate prin simpla acţionare a pârghiei de frână față. Acest lucru poate sprijini o frânare mai sigură.

- Sistemul de control Hill Hold cuplează automat frâna din spate timp de 30 de secunde după ce se oprește în timp ce se confruntă în sus pe o pantă, chiar și atunci când eliberați maneta de frână sau pedala. Acest lucru ajută la asigurarea unei reporniri mai ușoare, fără griji că motocicleta se va o va lua înapoi.

- Sistemul de control dependent de sarcină recunoaște schimbările în condițiile de încărcare din orice moment și răspunde prin ajustarea automată a presiunii de frânare pentru a oferi o frânare stabilă, indiferent de sarcina pe care o transportați.

SPECIFICATII: Tip Motor:4 timpi, 2 cilindri, răcit cu lichid, DOHC, 90° V-twin
Consum*:4.9 L / 100 km
Emisii CO2*:115 g / km
Alezaj × Cursă:100 mm x 66 mm
Cutie de viteze:6 rapoarte mecanic
Putere:106 PS (79 kW) / 8 500 rpm
Cuplu maxim:101 Nm / 4 000 rpm
Lungime:2 265 mm
Lățime:940 mm
Înălțime:1 465 mm
Ampatament:1 555 mm
Garda la sol:160 mm
Faţă Suspensie:Furcă telescopică upside-down, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Faţă Frână:Două discuri
Spate Frână:Disc
Faţă Cauciuc:110/80R19M/C 59V, tubeless
Spate Cauciuc:150/70R17M/C 69V, tubeless
*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!