Faimoasa pentru puterea si cuplul imens, agilitate și prezenta maiestuoasa. Este legendara pentru stabilirea de noi niveluri de performanță sportivă supremă și pentru păstrarea formei aerodinamice, fiind declarata numărul unu în ultimele două decenii în clasa pe care a creat-o. Angajamentul total și efortul neobosit dau acum naștere unei noi generații perfect pregătite să duca motociclistii cu îndrăzneală în viitor. Totul in asamblu a fost gandit sa îmbunatateasca confortul si stabilitatea la viteze superioare, oferind o manevrare mai ușoară. Colectia de sisteme electronice de ultimă generație a fost conceputa pentru a optimiza caracteristicile de performanță, facand Hayabusa mai controlabilă, mai sigura, mai previzibilă, dar pastrand fiabilitatea si performanta inalta.
Suzuki Hayabusa împachetează toate acestea într-un asamblu care va duce spre perfectiune si va întoarce instantaneu privirile cu stilul sau musculos dar și grația sa uluitoare.
Motorul de Hayabusa este deja renumit in toata lumea, fiind singurul motor pretabil la TURBO ajungandu-se la peste 450 CP. Cele mai recente îmbunătățiri îl duc la un alt nivel. Noile pistoane și biele reduc greutatea pieselor în mișcare din motor, în timp ce rducerea inaltarii supapelor îmbunătățesc performanța și controlabilitatea la turatiile scăzute până la medii. Designul camerei de combustie Twin Swirl (TSCC) folosește pe deplin progresele tehnologice pentru a aduce mai mult aer pe măsură ce supapele încep să se deschida și prin urmare crește și eficiența arderii. Injectoarele Suzuki Side Feed (S-SFI) au un nou design de injector dublu care poziționează injectorul secundar astfel încât spray-ul său să lovească o suprafata lustruita din alezajul aspirant și să intre în camera de ardere ca o ceață fină. Acest lucru se combină cu capacitatea crescută a unei noi cutii de aer și designul conductei de admisie mai lunga pentru a optimiza puterea si cuplul la turatii scăzute până la medii.
Pregatit de actiune.
Colecția bogata de sisteme electronice avansate de control, care cuprind sistemul Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) se extinde mult dincolo de cele ale SDMS (Suzuki Drive Mode Selector). Fiecare este conceput pentru a adăuga confort, pentru a creste încrederea motociclistilor sau pentru a optimiza caracteristicile de performanta, pentru a se potrivi nevoilor momentului și pentru a face Hayabusa mai controlabilă și mai previzibilă. Aceste sisteme creează un sentiment mai puternic de comunicare directă cu inima și creierul motocicletei pe măsură ce explorați potențialul categoriei Suzuki Ultimate Sport.
Deși motorul este deja renumit pentru durabilitate și longevitate, următoarele îmbunătățiri urmăresc să-l ducă la un alt nivel. Pistoanele și bielele noi reduc greutatea pieselor în mișcare din interiorul motorului. Schimbările la pasajele de ulei ale arborelui cotit îmbunătățesc ungerea motorului. Rulmenții arborelui de transmisie au fost extinsi în lungime. Atenția la detalii merge până la modificarea modului în care șuruburile carcasei motorului sunt strânse și chiar la filetarea orificiilor șuruburilor din carterul superior.
Noile pistoane și camera de combustie Twin Swirl (TSCC) pun in lumina pe deplin progresele din analiza CAE, aducand mai mult aer pe măsură ce supapele încep să se ridice și astfel să crească eficiența combustiei. Injectoarele de alimentare laterală Suzuki (S-SFI) prezintă un nou design cu dublu injector care poziționează injectorul secundar astfel încât pulverizarea acestuia să lovească o placă reflectorizantă în pâlnie și să intre în camera de ardere ca o ceață fină. Acest lucru se combină cu capacitatea crescută a unui nou filtru de aer și a unui design mai lungit al tunelurilor de admisie pentru a optimiza puterea de joasă până la medie turatie și pentru a face Hayabusa mai controlabilă în situații tipice de călătorie zilnica.
Sistemul de comandă al clapetei de accelerație Suzuki oferă un răspuns natural cu control liniar, în timp ce o o schimbre a diametrului alezajului la 43 mm pentru corpurile clapetei de accelerație crește puterea de joasă și medie gamă. De asemenea, contribuie la îmbunătățirea performanței și a controlabilității la cele mai frecvent utilizate turații, de la mică până la medie si suprapunerea redusă a ridicării supapelor noului motor și o nouă conductă pe cilindrii de conectare a capului de evacuare # 1 și # 4.
Etrierele de frână față Brembo Stylema®
Hayabusa adoptă cele mai noi etriere de frână față Stylema® de la Brembo. Cu un design mai ușor, mai compact și atent sculptat, destinat utilizării pe motociclete performante, aceste noi etriere măresc fluxul de aer în jurul plăcuțelor de frână pentru a se răci mai rapid și pentru a oferi un răspuns imediat. Acestea sunt asociate cu discuri frontale cu un diametru crescut de la 310mm la 320mm și cu un nou model de perforații care ajută în continuare la optimizarea eficienței răcirii.
Silueta elegantă și aerodinamică este în mod inconfundabil cea a lui Hayabusa. Dar aspectul modern al stilului său și atenția luxoasă la cele mai fine detalii spun că este mult mai mult. Fidel conceptului său de design, „Bestia rafinată”, noua Hayabusa, țipă lung și jos, țipă de putere, performanță, echilibru și abilități de percepție acerba, specifice unei paseri de pradă. Cu o coadă răsucită și tobe de eșapament care împrumută poziția agresivă a imaginii sale de masă in mișcare înainte, aceasta Hayabusa pare să fie pregătita și gata să ia zborul. Noile tobe de eșapament capătă o culoare unică de călătorie în timp, adăugând o notă personală Hayabusei. Pete de accente de culoare și crom contrastează cu secțiunile de panou întunecat pentru a crea o impresie vizuală a potențialului incredibil de performanță care așteaptă să fie exploatat. Chiar și noile sigle engleze și japoneze vorbesc despre viteză. Hayabusa este un adevărat tur de forță.
Performanța aerodinamică este extrem de importantă pentru o motocicletă capabilă să atingă viteze maxime de aproape 300 km / h. Testarea extensivă in tunelul eolian, utilizarea completă a celor mai noi instrumente CAE și ani de experiență, contribuie la obținerea unui stil rafinat prin care pilotul și motorul devin un singur tot. Hayabusa prezintă unul dintre cei mai buni coeficienți de tracțiune intălniti pe orice motocicletă legală, de stradă, obținând în același timp valori excelente CdA, pentru a maximiza stabilitatea la viteza maximă.
Performanța finală este ceea ce înseamnă Hayabusa.
Controlul vitezei de croazieră reduce oboseala la plimbările lungi, permițându-vă să mențineți o viteză setată fără a actiona accelerația. Viteza poate fi ajustată cu ușurință în sus sau în jos folosind comutatorul de mod / set de pe ghidonul din stânga și setată de la 31 km / h la 200 km / h în timp ce călătoriți de la 2.000 până la 7.000 rpm, în treapta a doua sau mai mare. Funcția de reluare este la îndemână, readuce sistemul online și accelerează la cea mai recentă setare a vitezei după frânare.
Față de trei presetări din fabrică, (A, B, C), SDMS oferă o alegere între trei grupuri de setări definite de utilizator (U1, U2, U3). Modurile și setările pot fi schimbate folosind comutatoare de pe ghidonul din stânga, iar setările actuale sunt afișate pe panoul LCD TFT situat în centrul grupului de instrumente.
Controlul vitezei de croazieră reduce oboseala la plimbările lungi, permițându-vă să mențineți o viteză setată fără a actiona accelerația. Viteza poate fi ajustată cu ușurință în sus sau în jos folosind comutatorul de mod / set de pe ghidonul din stânga și setată de la 31 km / h la 200 km / h în timp ce călătoriți de la 2.000 până la 7.000 rpm, în treapta a doua sau mai mare. Funcția de reluare este la îndemână, readuce sistemul online și accelerează la cea mai recentă setare a vitezei după frânare.
SPECIFICATII:
Motor Transmisie Sasiu Roti suspensie si frana Mase și dimensiuni
Tip Motor
4 cilindri in linie, 24 supape
Capacitate cilindrică
1346
Putere (CP / RPM)
190 CP la 9.700 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm)
150 NM la 7000 rot/min
Consum carburant (l/100km)
6.7 l / 100 Km
Emisii CO2
-/km
Norma de poluare
Euro 5
Aprindere
Gestionat Electronic
Sistem alimentare
PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie
MT
Ambreiaj
Multi-disc, umed, dublu ambreiaj
Tip transmisie
Manual
Cutie viteze
MT
Tip sasiu
Twin-spar ( Aluminiu )
Tip sistem ABS
Electronic
Frana fata
ABS, disc dublu, 320 mm, ertier cu 4 pistoane Brembo Stylema
Frana spate
ABS 316 mm, mono-disc, etrier cu 1 pistoan Nissin
Jante fata
17 inch
Jante spate
17 inch
Anvelope fata
120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Anvelope spate
190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Suspensie fata
Furca inversata, KYB complet reglabila, 43 mm
Suspensie spate
Amortizor KYB Pro-link cu gaz preincarcat, suspensie complet reglabila
Greutate la plin
264 kg
Capacitate rezervor
20 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm)
2.180 x 735 x 1.165 mm
Ampatament (mm)
1.480 mm
Inaltime sa (mm)
800 mm
Gardă la sol (mm)
125 m
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO