UN NOU TOURER DE 152 CP
CU 4 CILINDRII IN LINIE
SUZUKI
GSX-S 1000 GT
Disponibil din primavara anului 2022
Confortul, controlabilitatea, conectivitatea și designul nou se combina cu performanța pentru a oferi o experiența de turism sportiv demna de denumirea GT (Grand Tourer). Pueti merge sportiv cu viteza pe autostrazi sau pe drumuri virajate, GSX-S 1000GT va ofera confort si placere indiferent daca mergeti singur sau cu un pasager oricat de departe mergeti. Cu conexiunea smartphone-ului si pueti folosii conținutul telefonului, contacte, calendar, muzică și aplicații pentru harți. De asemenea, puteți instala o selecție de aplicații, optimizate pentru a fi utilizate și puteți profita de servicii suplimentare care aduc mai mult confort și distracție experienței de touring. Indiferent cat de multe bagaje ați dori sa luati, GSX-S1000GT este conceput pentru a face destinația dvs. secundara, placerii calatoriei în sine.
Sistemul Suzuki inteligent Ride (SIRS) introduce o colecție de sisteme electronice avansate care vă permit să optimizati caracteristicile de performanță pentru a se potrivi cel mai bine cu stilul dvs. de condus sau al nivelul de experiență și să vă ajute să vă concentrați la drum. SIRS aduce mai multă încredere și plăcere de condus, făcând noul GT mai controlabil, mai previzibil și mai puțin obositor, indiferent dacă faceți un tur pe distanțe lunga sau vă bucurați de o plimbare pe străzile din apropiere.
Este nou sistem de acceleratie fără cablu si este mai simplu, mai ușor și mai compact decât cel clasic mecanic pe cablu oferind un răspuns ușor, natural și liniar la funcționarea clapetei de accelerație. Controlul de precizie asupra acțiunii clapetelor de accelerație, este realizat prin utilizarea ECM-ului de la bord cu 32 de biți, care face posibilă, de asemenea, introducerea altor sisteme avansate care sporesc ușurința și confortul si siguranta !
Controlul vitezei de croazieră este un sistem nou care vă permite să mențineți o viteză constanta fără a acționa accelerația. Acest lucru ajută la reducerea oboselii atunci când călătoriți pe distanțe lungi, în special atunci când călătoriți cu viteză constantă pe autostrăzi. Puteți regla cu ușurință setarea vitezei în sus sau în jos folosind comutatorul de selectare (+/-) de pe ghidonul din stânga și să confirmați setarea curentă pe ecranul instrumentului LCD TFT apăsând butonul RES al comutatorului din stânga al ghidonului. Cruise Control poate fi setat la viteze între 30 km/h și 180 km/h în timp ce rulați peste 2.000 rpm în treapta a doua sau mai mare.
Suzuki Drive Mode Selector vă permite să alegeți liber între trei moduri diferite de condus. În timp ce toate cele trei oferă în cele din urmă o putere maximă a motorului dar un control mai fin asupra nivelului de răspuns al clapetei de accelerație și a caracteristicilor cuplului la accelerare. Aceste 3 moduri ajuta să se potrivească cel mai bine cu diferitele condiții de rulare sau cu preferințele dumneavoastră. Rezultatul este o mai mare încredere și plăcere de condus, fie că mergi pe distanțe lungi cu o încărcătură completă de echipament și un pasager pe spate sau te bucuri de o alergare sportivă pe cont propriu.
Noul sistem de control al tracțiunii cu 5 moduri al lui GSXS 1000GT (are si o setare + OFF) este conceput pentru a oferi o stabilitate mai mare siun control sigur, cu mai puțin stres și oboseală. Setările fine ale modului permit sistemului să se potrivească mai bine cu diversele condiții de călătorie în care se așteaptă să exceleze un Grand Tourer, indiferent dacă călărește singur sau cu un pasager, dacă transporti o bagaje sau pe vreme nefavorabilă. Cu cât modul selectat este mai mare, cu atât controlul are efect mai rapid și cu atât sistemul este mai proactiv în limitarea patinării roților.
Notă: Sistemul de control al tracțiunii nu este un substitut pentru comanda de accelerație a pilotului. Nu poate preveni pierderea tracțiunii din cauza vitezei excesive atunci când riderul intră într-un viraj și/sau acționează frânele. Nici nu poate împiedica roata din față să piardă aderența
Această caracteristică este inclusa in echipamentului standard si vă permite să schimbați viteza în sus sau în jos fără a acționa maneta ambreiajului. Atunci când este activat, sistemul oferă trepte superioare curate și fine, cu o accelerație aproape neîntreruptă. Trecerile inferioare sunt, de asemenea, rapide și ușoare lucrand în armonie pentru a crea o experiență mai satisfăcătoare.
Aceasta obtiune reduce oboseala pilotului prin reducerea semnificativă a numărului de operațiuni necesare în situații care necesită schimbări repetate de viteză. Riderul poate profita de sistem sau poate opta pentru a-l opri atunci când preferă să schimbe în mod convențional.
Utilizează TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle Speed Control) pentru a crește fără probleme turația motorului atunci când se se pleaca de pe loc sau când se conduce la viteze mici. Actualizat pentru a funcționa în armonie cu Sistemul de asistență la ambreiaj Suzuki (SCAS) pentru a realiza porniri mai ușoare și mai line și pentru a suprima potentialele blocările ale motorului. Sistemul ajută de asemenea la îmbunătățirea controlului în traficul aglomerat care necesita multe opriri și plecari
Cu Suzuki Easy Start, doar o simpla apăsare rapidă a butonului de pornire pornește motorul fără a fi nevoie să trageți maneta de ambreiaj și funcționează când transmisia este în punctul neutru. Fiind o funcție folosită zilnic, acest sistem vă face experiența de călătorie cu atât mai distractivă și fără probleme.
Noul GT este propulsat de un motor de înaltă performanță, de 999 cm3, în patru timpi DOHC, răcit cu lichid, CU patru cilindri în linie, dezvoltat pentru a realiza idealul unei adevărate experiențe de călătorie în Grand Touring. Motorul a fost supus unei revizuiri totale și al actualizărilor pentru a crește puterea și a obține un echilibru și mai bun al performanței generale, toate îndeplinind în același timp standardele de emisii Euro 5. Noua versiune oferă performanțe la nivel de superbike dar cu un cuplu linear adaptat touringului, micsorand în același timp vibrațiile pentru a face călătoria mai interesantă, mai confortabilă și mai puțin obositoare, indiferent dacă călătoriți pe distanțe lungi pe autostradă sau vă bucurați de o plimbare prin oraș sau la munte. Curba sa largă și netedă a cuplului, oferă în mod constant o putere abundentă în întreaga gamă de turatie a motorului și face ca acest Grand Tourer să fie la fel de adaptat la mersul pe stradă, precum și la călătoriile de mare viteză pe distanțe lungi.
Noul GT oferă o manevrabilitate agilă și o capacitate de control care inspiră încredere totala, fie că mergi pe distanțe lungi pe autostradă, mergi pe drumuri de munte întortocheate sau pur și simplu te bucuri de performanța sa sportivă pe străzile orașului. Fiecare componentă a șasiului și a trenului de rulare este proiectată pentru a vă oferi echilibrul potrivit de agilitate, stabilitate și confort pentru o adevărată experiență de Grand Touring.
La bază este designul șasiului compact și ușor. Noul cadrul rigid din aluminiu dublu și bascula din aliaj de aluminiu sunt cheia pentru o mare stabilitate si manevrabilitate. Furca față inversată KYB de ø43 mm complet reglabilă și suspensia spate de tip pro-link combină agilitatea și stabilitatea cu o călătorie care este sportivă, dar confortabila si sigura. Roțile sunt din aluminiu turnat cu șase spițe echipate si se imperecheaza cu noile anvelope radiale Dunlop SPORTMAX Roadsport 2, concepute special pentru GSX-S1000GT. Anvelopele adoptă o construcție internă actualizată, cu o carcasă care este concepută la comandă exclusiv pentru GT și reglată pentru a oferi exact nivelul potrivit de rigiditate pentru a se potrivi cu greutatea sa și condițiile de rulare în care va fi utilizat.
Ambreiajul cu alunecare ajută la o decelerare mai lină prin decuplarea parțială pentru a atenua efectul frânării motorului la trecerea în treaptă inferioară. Aceasta este completată de o nouă funcție de asistență care mărește forța de strângere a ambreiajului în timpul accelerației și, prin urmare, permite utilizarea unor arcuri mai moi, realizează o atingere ușoară a manetei de ambreiaj și reduce oboseala mâinii stângi în ambuteiajele sau în timpul călătoriilor mai lungi.
Lungimea extinsă a ghidonului și mânerele înclinate mai aproape de corp vă oferă un control mai mare asupra direcției și face ghidonul mai confortabil de ținut. Rezultatul este oboseala redusă atunci când călătoriți pe distanțe lungi sau vă bucurați de o alergare sportivă. Acest lucru se combină cu un nou design al seii și o distanță puțin mai mare între sa și suport pentru picioare pentru a realiza o poziție verticală de condus,
Noua carena frontala, parbrizul și oglinzile lui GSX-S 1000GT sunt toate meticulos proiectate și testate pentru a atinge nivelul de eficiență aerodinamică și protecție împotriva vântului, care este de o importanță imensa pentru a îndeplini cerințele turismului de mare viteză, atât în ceea ce privește performanța dinamică, cât și confortul relaxant.
Prioritățile de proiectare pentru noul parbriz s-au concentrat intens pe maximizarea protecției împotriva vântului, dar și pe menținerea formei cât mai compacte și atractive posibil. Pe lângă faptul că abate vântul deasupara castii moto, pliurile introduse de-a lungul lateralelor vă ajută să vă protejați umerii și genunchii.
Noile oglinzi fluidizează fluxul de aer și atenuează forța vântului care îți lovește mâinile, pentru mai mult confort și protecție la acele călătorii lungi. Confortul și oboseala redusă care rezultă din protecția împotriva vântului, ploii și frigului vă permit să vă concentrați mai bine pe călărie, astfel încât să vă puteți bucura pe deplin de performanța remarcabilă a lui GT in acele lungi calatorii planificate.
Dezvoltat special ca un afișaj mare cu informații multiple pentru utilizarea pe motociclete, panoul LCD TFT de nouă generație al lui GSX-S 1000GT are un strat antireflex pentru o vizibilitate îmbunătățită în lumină puternică și o suprafață rezistentă la zgârieturi. O altă caracteristică remarcabilă este conectivitatea smartphone-ului, care vă permite să accesați o varietate de aplicații și funcții care aduc mai mult confort, funcționalitate și distracție experienței dumneavoastră de condus.
Pe lângă schemele de prezentare în mod zi și noapte și luminozitatea reglabilă, afișajul personalizat al ecranului oferă o mișcare lineara a tahometrului și grafică excelenta.
Pur și simplu instalați aplicația gratuită SUZUKI mySPIN și conectați-vă smartphone-ul pentru a-și transfera afișajul pe ecranul mare LCD TFT color al lui GSX-S 1000GT, unde puteți vizualiza conținutul telefonului, contacte, calendar, muzică și aplicații pentru hărți. De asemenea, puteți instala o selecție de aplicații de la terțe părți compatibile, optimizate pentru a fi utilizate de motocicliști și puteți profita de servicii suplimentare care aduc mai mult confort și distracție experienței de turism. Acestea includ navigare, asistență pentru călători, streaming de muzică, urmărire, partajare a rutelor și servicii de informații despre vreme. SUZUKI mySPIN este compatibil cu iOS și Android™.
Sistemul vă poate anunța cine sună pe ecranul LCD TFT accesând contactele de pe smartphone. De asemenea, poate utiliza lista de contacte pentru a efectua apeluri.
Afișați locația dvs. curentă pe ecranul LCD TFT și măriți sau micșorați folosind comutatoarele de pe ghidonul din stânga. De asemenea, puteți căuta destinații și puteți afișa sugestii simple de rutare.
Puteți efectua sau primi apeluri telefonice utilizând o cască Bluetooth®. În plus, nu este nevoie să vă opriți și să vă opriți pentru a suna sau vorbii.
Puteți asculta muzică din biblioteca de muzică a smartphone-ului dvs. prin intermediul unei căști Bluetooth®. Puteți selecta piesele și controla sunetul (volum, redare/pauză, sări înainte sau sări înapoi) prin comutatoarele de pe ghidonul din stânga al lui GT. Nu este nevoie să accesați direct telefonul. De asemenea, puteți adăuga un nivel de distracție în turnee prin partajarea redării audio cu pasagerul dvs.
Afișează-ți calendarul pe ecranul LCD TFT și verifică evenimentele programate și mementourile.
Aplicațiile terță parte deschid o lume de funcționalități suplimentare și distracție. Descărcarea acestor aplicații terțe sunt parte în SUZUKI mySPIN si pot adaugă funcții precum navigarea, rutare și timp până la destinație, informații despre vreme și multe altele. Combinația dintre SUZUKI mySPIN și ecranul LCD TFT asigură o experiență de condus mai bogată și mai plăcută, care apropie și mai mult pilotul de GT.
SPECIFICATII:
Tip Motor:Patru timpi, 4 cilindrii, răcit cu lichid, DOHC
Consum*:6.1 L / 100km
Emisii CO2*:143 g / km
Alezaj × Cursă:73.4 mm x 59 mm
Putere:152 PS (112 kW) / 11 000 rpm
Cuplu maxim:106 Nm / 9 250 rpm
Cutie de viteze:6-trepte constant mesh
Lungime:2 140 mm
Lățime:825 mm
Înălțime:1 215 mm
Ampatament:1 460 mm
Garda la sol:140 mm
Faţă Suspensie:Telescoape inversate, coil spring, oil damped
Spate Suspensie:Link type, coil spring, oil damped
Faţă Frână:Disc, dublu
Spate Frână:Disc
Faţă Cauciuc:120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Spate Cauciuc:190/50ZR17M/C (73W), tubeless
*:Calculul emisiilor este bazat pe Worldwide Motorcycle Test Cycle (WMTC)
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.