Supapele de admisie ușoare din titan
- Noile profile ale arborelui cu came realizează o ridicare mai mare a admisiei și o suprapunere optimizată a supapelor, contribuind atât la performanța motorului, cât și la conformitatea Euro 5+.
- Chiulasa are un design nou, cu orificii de admisie optimizate
- Noile pistone și carter se combină pentru a reduce pierderile mecanice cu până la 20%
- Sistemul de evacuare dispune de un convertor catalitic în două etape* care ajută la îndeplinirea standardelor de emisii Euro 5+.
- Radiatorul nou cu diametrul mai mare al ventilatorului îmbunătățește răcirea.
- O caracteristică remarcabilă adusă de DR-Z400S este sistemul de lubrifiere cu carter uscat, care contribuie la asigurarea unei garde la sol ample și a unui centru de greutate scăzut.
- Sistemul de asistență la ambreiaj Suzuki (SCAS) oferă o funcționare sigură și o atingere ușoară a manetei de ambreiaj care ajută la reducerea oboselii mâinii stângi. În același timp, asigură un transfer pozitiv de putere la accelerare și o decelerare mai lină la trecerea în treaptă inferioară. Este o binecuvântare, fie că mergi în trafic, fie că explorezi trasee.
- Introducerea bujiilor duble cu iridiu ajută la maximizarea eficienței și a performanței arderii în intervalul de funcționare al motorului.
- DR-Z4S adoptă un nou cadru conceput pentru a răspunde cu fidelitate voinței tale. Format din teava de otel, cadrul este suficient de rigid, puternic si suplu pentru a face fata suprafetelor aspre si absoarbe bine socurile pentru a reduce oboseala pilotului.
- Deja renumit pentru performanța și fiabilitatea sa, motorul compact de 398 cm³, răcit cu lichid, DOHC, cu carter uscat, a fost complet actualizat pentru a-și îmbunătăți cuplul și natura cu turații libere pentru a oferi un echilibru superior între performanță și controlabilitate și pentru a se conforma celor mai recente emisii. și reglementările privind zgomotul.
- Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) dispune de o colecție robustă de funcții electronice avansate de asistență a conducerii. Acestea includ Selectorul modului de conducere Suzuki (SDMS), sistemul de control al tracțiunii Suzuki (STCS) cu modul G (pietriș), o setare care vă ajută să maximizați performanța off-road, sistemul electronic de accelerație Ride-by-wire, ABS cu ABS OPRIT. modul (cu opțiunea de a alege între setările Față și spate OFF sau doar spate OFF) și sistemul Suzuki Easy Start.
- Geometria șasiului și poziția de conducere au fost dezvoltate cu accent pe stabilitate și control. Rezultatul este o poziție de condus verticală care combină controlul sigur atunci când explorezi traseele off-road cu stabilitatea și confortul care fac călătoriile lungi mai puțin obositoare.
- Atât faza lungă, cât și cea scurtă sunt încorporate într-un singur far cu proiector LED luminos, care este compact, ușor și durabil. Luminile de poziție LED integrate chiar în ansamblurile semnalizatoarelor ajută la completarea schemei de iluminare funcțională, dar minimalistă.
- Stilul urmărește să întruchipeze evoluția performanței DR-Z4S și să transmită atractivitatea spartană a unei piese serioase de echipament. Liniile ascuțite și caroseria netedă îmbrățișează strâns șasiul, creând un profil subțire cu un fler agresiv. Este o interpretare complet modernă care indică direcția viitoare a designului motocicletelor sport dual.
Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) vă permite să alegeți liber între trei moduri care modifică caracteristicile de putere pentru a se potrivi cu diferitele condiții de condus sau cu preferințele dumneavoastră pentru orice ieșire dată. În timp ce toate cele trei moduri oferă, în cele din urmă, putere maximă a motorului, controlul fin asupra nivelului de răspuns și a cuplului de putere pe măsură ce deschideți clapeta de accelerație vă dă putere să conduceți cu mai multă încredere. Setările pentru fiecare mod sunt reglate meticulos și testate temeinic pentru a oferi performanțe optime.
• Modul A –
Oferă cel mai clar răspuns când clapeta de accelerație este deschisă. Reglat pentru a oferi o accelerație incitantă, este potrivit pentru a vă bucura de alergări agresive pe suprafețe bune.
• Modul B –
Oferă un răspuns mai moale la accelerație și o curbă mai liniară de livrare a puterii pe măsură ce deschideți accelerația. Setările sunt reglate pentru a realiza o potrivire bună pentru o gamă largă de stiluri de condus și condiții de drum.
• Modul C –
Prioritizează confortul, oferind un răspuns mai moale la accelerație și caracteristici de cuplu mai blânde. Acest mod este util atunci când călătoriți pe suprafețe libere sau alunecoase.
SPECIFICATII:
Overall Length
2,195 mm (86.4 in)
Overall Width
885 mm (34.8 in)
Overall Height
1,190 mm (46.9 in)
Wheelbase
1,465 mm (57.7 in)
Ground Clearance
260 mm (10.2 in)
Seat Height
890 mm (35.0 in)
Curb Mass
154 kg (340 lbs)
Engine Type
4-stroke, single-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore x Stroke
90.0 mm x 62.6 mm (3.5 in. x 2.5 in.)
Engine displacement
398 cm³ (24.3 cu. in.)
Compression ratio
11.1:1
Fuel system
Fuel injection
Starter system
Electric
Lubrication system
Dry sump
Transmission
5-speed constant mesh
Front suspension
Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension
Link type, coil spring, oil damped
Rake / Trail
26.5°/95mm (3.74 in)
Front brake
Disc
Rear brake
Disc
Front tire size
120/70R17M/C 58H, tube type
Rear tire size
140/70R17M/C 66H, tube type
Ignition system
Electronic ignition
Fuel Tank Capacity
8.7 L (2.3/1.9 US/lmp gal)
Oil capacity (overhaul)
1.9 L (2.0/1.7 US/lmp qt)
Fuel consumption
29.4 km/L (3.4 L/ 100 km) in WMTC
CO2 emissions
80 g/km in WMTC
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO