HONDA X-ADV 750

Pret cu voucher RABLA moto
De la - 11.650 € cu TVA

GARANTIE 4 Ani sau 200.000km

ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA

Cod Produs: X-ADV 750 Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Review-uri (0)
O poziție de condus verticala cu bratele relaxate pe un ghidon lat, o vizibilitate buna in fata și o utilitate universala, la naveta sau la plimbare.
Actualizări de model :
inovatorul X-ADV de la Honda primește o actualizare completa: mai multa putere pentru motor, rapoarte revizuite ale cutiei de viteze, care vin direct cu managementul Throttle By Wire, 4 moduri de rulare implicite, rafinate și extinse cu controlul tractiunii Honda (Honda Selectable Torque Control). Un nou cadru reproiectat este îmbracat cu o caroserie complet noua, iar saua a fost remodelata pentru a fi mai ușor atingerea piciorului la sol. Compartimentul de depozitare de sun sa este mai mare și include un încarcator USB; dar a mai fost inclus inca unul in torpedo. Farurile LED duble au lumini de zi și bordul are un afisaj TFT de 5 inchi care permite conectarea smartphone-ului prin noul sistem de control vocal al smartphone-ului Honda.

Introducere
Nu se întâmpla des în lumea motociclismului sa apara o nouă linie de gandire pentru a crea o noua generație de motociclete, dar Honda este specializata in proecte noi si inovatoare și în 2016 a dezvăluit un concept complet nou, numit X-ADV care se vrea un SUV al motocicletelor.
Care au fost procesele de gandire care au dus la nașterea ei? Luați în considerare atributele unei motociclete de tip adventure obișnuita cu care vei merge oriunde, o poziție de condus vertical cu bratele relaxate pe un ghidon lat, o vizibilitate buna in fata și o utilitate universala, la naveta sau la plimbare sau chiar la ture lungi pe sosea sau offroad. Honda le-au combinat pe toate și s-a obtinul X-ADV cu o imagine de SUV robusta și eleganta.
X-ADV a captat esența libertății pe două roți într-o nouă formă interesantă și a atras atenția unei armate de rideri din întreaga Europa, dornici de ceva nou și s-a dovedit un adevarat succes in vanzari. Și, dovedindu-și veleitatile de off-road, în mainile experimentatului pilot italian Renato Zocchi cu o versiune ușor modificata a caștigat la general epuizantul Raliu Gibraltar 2019 de 7.000 km.
Și X-ADV nu sta pe loc. Pentru 2021, Honda își creste performanta motorului, reduce greutatea, îmbunatateste stilul și adauga și mai multă utilitate.

Performante marite

Cu 3 kW mai multă putere de varf pentru motorul cu specificații EURO5, un plus de 600 rpm la linia roșie sunt schimbările principale, datorate resincronizarii supapelor și modificarii admisiei si evacuarii. Raporturile mai scurte pentru prima, a doua și a treia trepte permit o accelerare mai rapida, în timp ce rapoartele mai inalte a patra, a cincea și a șasea permit o croazieră relaxata cu viteze mai mari și o economie mai buna de combustibil.
 

5 moduri de mers

Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine un caracter reglabil al motorului prin 4 moduri implicite de pilot: RAIN, STANDARD, GRAVEL și SPORT plus un mod UTILIZATOR personalizabil. De asemenea, permite o funcționare și mai lina a sistemului Honda Selectable Torque Control (HSTC), care dispune acum de 3 niveluri de intervenție. Transmisia cu dublu ambreiaj (DCT) dispune de programe automate de schimbare a vitezelor care se leagă de modurile de rulare. Plus 3 moduri de Sport.
 

Ergonomie si confort

Un nou cadru și îmbunatațiri ale detaliilor economisesc 1 kg. Caroseria lui X-ADV are o design mai ascuți și mai agresiv, iar farurile duble cu LED-uri sunt acum echipate cu lumini de zi (DRL), așa cum sunt utilizate de CRF1100 Africa Twin.
Pentru a ajunge mai ușor la sol, scaunul este reconturat. Spațiul de depozitare reproiectat de sub sa creste în volum și este echipat cu o priza de încarcare USB; mutarea franei de parcare pe ghidonul drept ofera un confort sporit și eliberează spațiu pentru un nou torpedo. Un nou display TFT pentru instrumente ofera sistemul de control vocal pentru smartphone-ul Honda. Carenele sunt reproectate pentru o protective mai buna la vant. rezervorul este amplasat sun sua spate pentru a cobora centrul de grutate.
 

MOTORUL

 

- Throttle By Wire și un plus de 3kW pentru puterea de vârf de 1kW; Cuplu 69 Nm
- Un plus de 600 rpm la linia roșie
- Cu 1-3 viteze mai scurte, pentru o senzație mai sportivă; viteze cu 4-6 mai înalte pentru o economie îmbunătățită
- Conform EURO5, cu o eficiență de combustibil de 3,6 l/100 km

Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC al lui X-ADV, racit cu lichid, asigura performanțe puternice în gama de turatii joasa pana la medie. Arhitectura sa cu cursă relativ lunga și camerele de ardere cu formă speciala se combina cu arborele cotit cu masa inerțială mare pentru a produce cantitați mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinatia cilindrilor inainte coboara centrul de greutate pentru o stabilitate optima; pe parcursul actualizării din 2022, este acum cu 1,4 kg mai ușor decat înainte.
Datorită unei modificări fine de 5% a duratei de dechidere a supapelor, plus adaugarea de Throttle By Wire (TBW) și îmbunatațiri esapamentului, motorul face mai multa putere jos și turațiile cresc mai incet pana la 7.000 rpm la linie rosie. Pe langa creșterea puterii, acesta se menține la un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm.
Puterea de varf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Mana în mana cu creșterea performanței sunt rapoartele de viteza care sunt mai scurte fața de inainte, a doua și a treia treapta, îmbunatațind pornirea în picioare și accelerația de rulare în fiecare treaptă. De la 30 km/h, X-ADV va parcurge 20 m în 1,7 s, 50 m în 3,2 s, în timp ce la 60 km/h motorul cu cuplu se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiența îmbunatațita a combustibilului și utilizarea flexibilă a puterii crescute.
Echilibratoarele duble contracarează vibrațiile de la o inerție mai mare de turație, fără a afecta „pulmoarea” distinctă furnizată de ordinea neregulată de aprindere a motorului și arborele cotit cu faza de 270°. Alezajul și cursa sunt setate la 77 x 80 mm. Acolo unde este posibil, componentele sunt fabricate pentru a face mai multe lucrări: arborele cu came antrenează pompa de apă, în timp ce unul dintre arborii de echilibrare antrenează pompa de ulei. Menținând în acest fel numărul de piese la minim, motorul este menținut ușor, eficient și fiabil.
Cu un consum masurat de 27,8 km/l (mod WMTC), oferind o autonomie potențială de 366 km față de rezervorul de combustibil de 13,2 litri. De asemenea, acum este în conformitate cu reglementările EURO5, care de la 1 ianuarie 2020 au introdus standarde de emisii ale motorului semnificativ mai stricte în comparație cu EURO4. Aceste cerințe includ reduceri substanțiale ale emisiilor permise de monoxid de carbon, o scădere cu peste 40% a emisiilor totale de hidrocarburi, o detectare mai strictă a rateurilor de aprindere și introducerea unei limite de particule.
 

Ce fac cele 5 moduri

STANDARD ofera un punct de mijloc echilibrat între livrarea puterii motorului, frana de motor și intervenția HSTC, cu cel mai puternic nivel de intervenție ABS.
SPORT ofera o livrare mai agresivă a puterii motorului și frana de motor, cu intervenție HSTC scăzută, ABS ridicat.
RAIN transmite puterea redusa a motorului și frana de motor, aport ridicat de HSTC și ABS.
GRAVEL folosește putere mare și frana de motor cu HSTC și ABS scazut.
UTILIZATORUL ofera opțiuni personalizate de scazut/mediu/ridicat între furnizarea puterii motorului și frana de motor și scazut/mediu/ridicat/oprit pentru HSTC.
 

Honda Selectable Torque Control

Honda Selectable Torque Control (HSTC) ofera acum un control mult mai fin, deoarece utilizează TBW pentru a gestiona cuplul furnizat roții din spate, cu 3 niveluri de intrare spre deosebire de cele 2 din sistemul anterior:
Nivelul 1 permite intervenția minimă pentru o patinare a roților din spate – pe pietriș sau pamant
Nivelul 2 este setarea implicită și oferă o tracțiune care inspira încredere pentru condiții generale de mers.
Nivelul 3 oferă control maxim pentru drumurile alunecoase.
HSTC poate fi, de asemenea, dezactivat.
 

Lumini LED

Farurile duble cu LED sunt reproectate, au acum și lumini de zi (DRL) care se adapteaza automat la intensitatea luminii ambientale și ofera o lumina stralucitoare, foarte vizibila, îmbunatațind siguranța.
 

Amortizoare cu cursa lunga

Pentru manevrarea terenurilor accidentate, furca USD de tip cartuș de 41 mm se ajusteaza pentru preancărcarea arcului și amortizarea la compresie. Amortizorul spate reglabil cu preancarcare a arcului este un design cu presiune divizata pe gaz cu un singur tub și operează bascula din aluminiu - prin Pro-Link.
Suspensia cu cursă lungă – 153,5 mm în față și 150 mm în spate – este potrivită cu garda la sol de 165 mm
 

Portbagaj

Volum marit la 21 L, se poate depozita o casca imtegrala sau modulara.
 

Smart Key

Pentru un plus de confort, X-ADV folosește o Smart Key, care se afla în buzunarul riderului și elimina nevoia de a folosi o cheie mecanica pentru pornire, combustibil și sa Cu cheia inteligenta se apasa o singura data comutatorul principal. De asemenea, are o funcție „răspuns înapoi”, care face ca indicatoarele să clipeasca pentru o identificare ușoara de la distanța și blocheaza șau deblocheaza Smart Top Box optional
 

Parbriz reglabil

Pentru naveta sau tur, noul parbriz al lui X-ADV se ajusteaza manual in 5 poziții de la jos la înalt pentru a maximiza sau a minimiza fluxul de aer. Diferența totala de înalțime este de 139 mm, cu o rată de 11° între punctul cel mai înalt și cel mai jos.

 

SPECIFICATII:

Motor

Tip Motor SOHC- 2 cillindri, 4 timpi
Capacitate cilindrică 745 cc
Putere (CP / RPM) 58.6 CP / 6.750 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm) 69 Nm/4.750 rot/min
Consum carburant (l/100km) 3.6 l/100 Km
Emisii CO2 85 g/km
Norma de poluare Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri) 4 l
Aprindere Gestionat Electronic
Sistem alimentare PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie DCT

Transmisie

Ambreiaj Hidraulic
Tip transmisie Lant
Cutie viteze DCT, 6 trepte

Sasiu

Tip sasiu Diamant

Roti suspensie si frana

Tip sistem ABS 2 canale
Frana fata Dublu-disc 296 mm, hidraulic, etrier 4 pistoane
Frana spate Mono-disc 240 mm cu frana cu un singur piston si frana de parcare
Jante fata 17 M/C x MT 3.5
Jante spate 15 M/C x MT 4.5
Anvelope fata 120/70 -17 M/C
Anvelope spate 160/60 -15 M/C
Suspensie fata Furca telescopica 41 mm, cursa 120 mm
Suspensie spate Brat oscilant Pro Link, cursa 120 mm

Mase și dimensiuni

Greutate la gol 236 Kg
Capacitate rezervor 13.2 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2.215 x 940 x 1.370 mm
Ampatament (mm) 1.590 mm
Inaltime sa (mm) 820 mm
Gardă la sol (mm) 165 mm

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!