Actualizări de model :
Unul dintre motocicletele polivalente favorite din Europa vine cu o evoluție complete de performanta si dotari: mai multa putere pentru motor, un plus de turatii și rapoarte revizuite ale cutiei de viteze, care vin in legatura acceleratia Throttle By Wire, 3 moduri controlul tractiunii Honda. Eficiența sa renumita a consumului de combustibil este menținuta plus o scadere in greutate de 6 kg. Un cadru reproiectat este îmbracat cu careen noi, într-un stil modern si agresiv. Compartimentul de depozitare din fața este marit iar înalțimea seii scazuta cu 30 mm. Varianta cu transmisie cu dublu ambreiaj continua sa ofere o tehnologie unica pe piata. Un nou bord LCD completează actualizarea.
Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine un caracter reglabil al motorului prin 3 moduri implicite de pilot - RAIN, STANDARD și SPORT plus un mod UTILIZATOR personalizabil. Honda Selectable Torque Control (HSTC) are acum un nivel mai rafinat pe 3 niveluri, în timp ce opțiunea de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) oferă programe automate de schimbare a treptelor care se integrează cu modurile de conducere, precum și control UTILIZATOR plus 3 moduri S Sport.
- Throttle By Wire și o putere de vârf suplimentară de 3 kW: 43,1 kW cu un cuplu de 69 Nm
- Primele trei rapoarte de viteză mai scurte pentru o senzație mai sportivă, plus un plus de 600 rpm la linia roșie
- Conform EURO5, cu 28,3 km/l posibil (mod WMTC)
- Motorul NC750X consumă combustibil – cu un consum măsurat de 28,3 km/l (mod WMTC) oferind o autonomie de aproape 400 km față de rezervorul de combustibil de 14,1 litri de sub scaun – și este acum conform EURO5.
Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC, racit cu lichid asigura performanțe puternice în intervalul de turatii joase-medii. Arhitectura sa cu cursa lunga și camera de ardere cu forma speciala se combină cu arborele cotit cu masă inerțiala mare pentru a produce cantități mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinația înainte a cilintriilor coboară centrul de greutate pentru o stabilitate optima. A fost scazuta greutatea cu 1,2 kg mai ușor decât înainte.
Cu o noua sincronizarea a timpilor de supape plus adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) și evacuarea revizuita, motorul genereaza mai multa putere și turații pana la noua limita roșie de 7.000 rpm. Pe lângă creșterea puterii, se menține un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm. Puterea de vârf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Creșterea performanței sunt rapoarte de viteză mai scurte față de prima, a doua și a treia treaptă (atât pentru manual, cât și pentru DCT). De la 30 km/h, NC750X va parcurge 20m în 1.7s și 50m în 3.2s; la 60 km/h motorul se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiență maximă a consumului de combustibil.
4 MODURI DE MERS
Acceleratia oferă 3 moduri de rulare implicite, plus ina unul USER
1. SPORT oferă o livrare mai agresiva a puterii motorului și a frana de motor, cu intervenție HSTC scazuta si modul 3 pentru DCT
2. RAIN furnizeaza puterea motorului și frana de motor cel mai puțin agresiv, are o intervenție ridicată HSTC și Nivel 1 pentru modelul de schimbare DCT.
3. STANDARD ofera o putere medie, frana de motor medie și intervenția HSTC si modul 2 pentru DCT.
4. USER ofera opțiuni personalizate de scazut/mediu/ridicat pentru livrarea puterii motorului și a frana de motor, scazut/mediu/înalt/oprit pentru HSTC și patru modele diferite de schimbare a treptelor pentru DCT.
3 NIVELE
Honda Selectable Torque Control (HSTC) este echipat standard atât pe modelul manual, cât și pe DCT NC750X. Acum oferă un control mult mai fin, deoarece gestionează cuplul roții din spate datorită TBW, pe 3 niveluri:
Nivelul 1 permite intervenția minima pentru o patinare a roților din spate
Nivelul 2 este setarea implicită și oferă o tracțiune care inspira încredere pentru condiții generale de mers.
Nivelul 3 oferă control maxim pentru drumurile alunecoase.
O caracteristică unică pentru NC 750X este zona de depozitare în care se află în mod tradițional rezervorul de combustibil. El crește în volum cu 1L până la 23L și are acum o priză USB-C.
Un stil mai mai agresiv si minimal al carenelor
Far/spate cu LED noi, indicatoare și afișaj LCD
Noul parbriz îmbunatațește protecția împotriva vantului și a intemperiilor
Spațiul de depozitare mai mare de 23 L deține acum o cască integral.
NC750X prezintă o identitate cu forme mai ascutite datorită carenelor superioare și inferioare redesenate care se continua pe linia rezervorului. Un nou far cu LED-uri formează o semnatura frontala puternica.
SPECIFICATII:
Motor Transmisie Sasiu Roti suspensie si frana Mase și dimensiuni Instrumente si electronice
Tip Motor
SOHC - 2 cilindri (linie), 8 supape
Capacitate cilindrică
745 cc
Putere (CP / RPM)
58 CP/6.750 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm)
69 Nm/4.750 rot/min
Consum carburant (l/100km)
3.5 l/100 Km
Emisii CO2
82 g/km
Norma de poluare
Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri)
4 l
Aprindere
Gestionat Electronic
Sistem alimentare
PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie
DCT
Ambreiaj
Hidraulic, dual clutch
Tip transmisie
Lant cu O-ring
Cutie viteze
DCT, 6 trepte
Tip sasiu
Diamant, otel
Tip sistem ABS
ABS cu 2 circuite
Frana fata
Disc 320 mm, hidraulic etrier cu 2 pistoane,
Frana spate
Disc 240 mm, hidraulic, etrier cu mono-piston
Jante fata
17 M/C x MT 3.5
Jante spate
17 M/C x MT 4.5
Anvelope fata
120/70-ZR 17 M/C (58W)
Anvelope spate
160/60-ZR 17 M/C (69W)
Suspensie fata
Furca telescopica (41 mm), cursa 120 mm
Suspensie spate
Amortizor monoshock, brat oscilant Pro-Link, cursa 120 mm
Greutate la gol
224 Kg
Capacitate rezervor
14.1 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm)
2.210 x 846 x 1.330 mm
Ampatament (mm)
1.535 mm
Inaltime sa (mm)
800 mm
Gardă la sol (mm)
145 mm
Instrumentar de bord Digital – LCD
Lumini de zi cu LED
Semnal oprire de urgenta
Scut protectie motor
Vitezometru digital
Tahometru digital, trip (x2)
Indicator carburant
Indicator Treapta Viteza
Ceas digital
Honda Selectable Torque Control
Spatiu depozitare 22l
3 Moduri Sport "S"
Riding Modes
Throttle by wire
Far
Led
Stopuri
Led
Semnalizatoare
Led
Baterie
12V-11.2AH
Securitate
HISS
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.
Scrie un review