Motociclete HONDA HONDA NC 750X

Pret cu voucher RABLA moto inclus
Manuala de la - 7.250 € cu TVA
DCT de la - 8.250 € cu TVA

GARANTIE 4 Ani sau 200.000km

ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA


Dotari
Honda NC750X 2022
Throttle By Wire
3 Moduri de mers + USER
Display LCD
Full LED
Inaltimea seii cu 30mm mai mica fata de modelul 2020
Cu 6 kg mai usoara fata de modelul 2020
Euro 5
Putere marita cu 3KW
Spatiul de stocare marit
Anulare automata a semnalizarii
Cod Produs: nc750x Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Video (1)
  • Review-uri (0)
Noul NC750X 2021 este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie.Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii.
Aventurosul model NC750X reprezintă apogeul multor idei inovatoare. Testat și finisat pentru a adăuga mai mult la ceea ce își dorește un motociclist. De la luminile cu LED pana la consumul de doar 3,5l/100km, ABS si spatiu de depozitare încorporat pentru o casca full face. Testați o motocicletă și veți înțelege de ce NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa. Honda NC750X poate fi comandat atât cu transmisie manuală, cât și automată.

 

Ce aduce nou

Actualizări de model :
Unul dintre motocicletele polivalente favorite din Europa vine cu o evoluție complete de performanta si dotari: mai multa putere pentru motor, un plus de turatii și rapoarte revizuite ale cutiei de viteze, care vin in legatura acceleratia Throttle By Wire, 3 moduri controlul tractiunii Honda. Eficiența sa renumita a consumului de combustibil este menținuta plus o scadere in greutate de 6 kg. Un cadru reproiectat este îmbracat cu careen noi, într-un stil modern si agresiv. Compartimentul de depozitare din fața este marit iar înalțimea seii scazuta cu 30 mm. Varianta cu transmisie cu dublu ambreiaj continua sa ofere o tehnologie unica pe piata. Un nou bord LCD completează actualizarea.


 

De ce Honda NC 750X
De la introducerea sa în 2012*, NC750X s-a bucurat de o popularitate constanta în toată Europa. Motivele succesului sunt mai multe: un motor bicilindric inovator, cuplu mare si linear de la turatii joase, consumul de combustibil foarte mic, o poziție de condus relaxata, cu ghidon lat și sa confortabila, suspensie buna și un stilul de aventura distrctiv sip arctic.
Compartimentul de depozitare (unde ar fi în mod normal rezervorul de combustibil), capabil să țina o casca integrala și transmisia unică cu dublu ambreiaj (DCT) Honda pe care peste jumatate dintre clienții europeni au ales-o sunt alte caracteristici care diferențiază NC750X.
Privit în ansamblu, calitățile lui NC750X se combina pentru a crea o motocicleta care funcționeaza excellent dar si pentru toate tipurile de calatorie sau naveta.


 

Throttle By Wire (TBW)

Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine un caracter reglabil al motorului prin 3 moduri implicite de pilot - RAIN, STANDARD și SPORT plus un mod UTILIZATOR personalizabil. Honda Selectable Torque Control (HSTC) are acum un nivel mai rafinat pe 3 niveluri, în timp ce opțiunea de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) oferă programe automate de schimbare a treptelor care se integrează cu modurile de conducere, precum și control UTILIZATOR plus 3 moduri S Sport.

 

MOTORUL

- Throttle By Wire și o putere de vârf suplimentară de 3 kW: 43,1 kW cu un cuplu de 69 Nm
- Primele trei rapoarte de viteză mai scurte pentru o senzație mai sportivă, plus un plus de 600 rpm la linia roșie
- Conform EURO5, cu 28,3 km/l posibil (mod WMTC)
- Motorul NC750X consumă combustibil – cu un consum măsurat de 28,3 km/l (mod WMTC) oferind o autonomie de aproape 400 km față de rezervorul de combustibil de 14,1 litri de sub scaun – și este acum conform EURO5.
Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC, racit cu lichid asigura performanțe puternice în intervalul de turatii joase-medii. Arhitectura sa cu cursa lunga și camera de ardere cu forma speciala se combină cu arborele cotit cu masă inerțiala mare pentru a produce cantități mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinația înainte a cilintriilor coboară centrul de greutate pentru o stabilitate optima. A fost scazuta greutatea cu 1,2 kg mai ușor decât înainte.
Cu o noua sincronizarea a timpilor de supape plus adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) și evacuarea revizuita, motorul genereaza mai multa putere și turații pana la noua limita roșie de 7.000 rpm. Pe lângă creșterea puterii, se menține un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm. Puterea de vârf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Creșterea performanței sunt rapoarte de viteză mai scurte față de prima, a doua și a treia treaptă (atât pentru manual, cât și pentru DCT). De la 30 km/h, NC750X va parcurge 20m în 1.7s și 50m în 3.2s; la 60 km/h motorul se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiență maximă a consumului de combustibil.


 

4 MODURI DE MERS

Electronica motorului

Acceleratia oferă 3 moduri de rulare implicite, plus ina unul USER
1. SPORT oferă o livrare mai agresiva a puterii motorului și a frana de motor, cu intervenție HSTC scazuta si modul 3 pentru DCT
2. RAIN furnizeaza puterea motorului și frana de motor cel mai puțin agresiv, are o intervenție ridicată HSTC și Nivel 1 pentru modelul de schimbare DCT.
3. STANDARD ofera o putere medie, frana de motor medie și intervenția HSTC si modul 2 pentru DCT.
4. USER ofera opțiuni personalizate de scazut/mediu/ridicat pentru livrarea puterii motorului și a frana de motor, scazut/mediu/înalt/oprit pentru HSTC și patru modele diferite de schimbare a treptelor pentru DCT.


 

3 NIVELE

Honda Selectable Torque Control (HSTC)

Honda Selectable Torque Control (HSTC) este echipat standard atât pe modelul manual, cât și pe DCT NC750X. Acum oferă un control mult mai fin, deoarece gestionează cuplul roții din spate datorită TBW, pe 3 niveluri:
Nivelul 1 permite intervenția minima pentru o patinare a roților din spate
Nivelul 2 este setarea implicită și oferă o tracțiune care inspira încredere pentru condiții generale de mers.
Nivelul 3 oferă control maxim pentru drumurile alunecoase.


 

Carecteristici originale

O caracteristică unică pentru NC 750X este zona de depozitare în care se află în mod tradițional rezervorul de combustibil. El crește în volum cu 1L până la 23L și are acum o priză USB-C.
Un stil mai mai agresiv si minimal al carenelor
Far/spate cu LED noi, indicatoare și afișaj LCD
Noul parbriz îmbunatațește protecția împotriva vantului și a intemperiilor
Spațiul de depozitare mai mare de 23 L deține acum o cască integral.
NC750X prezintă o identitate cu forme mai ascutite datorită carenelor superioare și inferioare redesenate care se continua pe linia rezervorului. Un nou far cu LED-uri formează o semnatura frontala puternica.



 

SPECIFICATII:

Motor

Tip Motor SOHC - 2 cilindri (linie), 8 supape
Capacitate cilindrică 745 cc
Putere (CP / RPM) 58 CP/6.750 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm) 69 Nm/4.750 rot/min
Consum carburant (l/100km) 3.5 l/100 Km
Emisii CO2 82 g/km
Norma de poluare Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri) 4 l
Aprindere Gestionat Electronic
Sistem alimentare PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie DCT

Transmisie

Ambreiaj Hidraulic, dual clutch
Tip transmisie Lant cu O-ring
Cutie viteze DCT, 6 trepte

Sasiu

Tip sasiu Diamant, otel

Roti suspensie si frana

Tip sistem ABS ABS cu 2 circuite
Frana fata Disc 320 mm, hidraulic etrier cu 2 pistoane,
Frana spate Disc 240 mm, hidraulic, etrier cu mono-piston
Jante fata 17 M/C x MT 3.5
Jante spate 17 M/C x MT 4.5
Anvelope fata 120/70-ZR 17 M/C (58W)
Anvelope spate 160/60-ZR 17 M/C (69W)
Suspensie fata Furca telescopica (41 mm), cursa 120 mm
Suspensie spate Amortizor monoshock, brat oscilant Pro-Link, cursa 120 mm

Mase și dimensiuni

Greutate la gol 224 Kg
Capacitate rezervor 14.1 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2.210 x 846 x 1.330 mm
Ampatament (mm) 1.535 mm
Inaltime sa (mm) 800 mm
Gardă la sol (mm) 145 mm

Instrumente si electronice

Instrumentar de bord Digital – LCD  
Lumini de zi cu LED  
Semnal oprire de urgenta  
Scut protectie motor  
Vitezometru digital  
Tahometru digital, trip (x2)  
Indicator carburant  
Indicator Treapta Viteza  
Ceas digital  
Honda Selectable Torque Control  
Spatiu depozitare 22l  
3 Moduri Sport "S"  
Riding Modes  
Throttle by wire  
Far Led
Stopuri Led
Semnalizatoare Led
Baterie 12V-11.2AH
Securitate HISS

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!