Cu o aliură compactă şi impunătoare, noul CB650R îmbină performanţele sportive Street Fighter cu design-ul retro-minimalist inspirat de tip Neo Sports Café. Cele 4 evacuari curg lin si paralel, de-a lungul motocicletei și emană rafinat si pătrunzător al celor 95.2 CP dezvoltat de motorul DOHC 16-valve pe 4 cilindri.
Pentru 2021 CB650R primește o actualizare majora a suspensiei fața, plus o serie de îmbunatațiri ale detaliilor pentru a spori confortul, gradul de utilizare și caracterul practic.
Furca USD reglabilă de 41 mm Showa Separate Fork Funcție Big Piston (SFF-BP) USD este un upgrade pentru CB650R și oferă un răspuns suplu, cu o senzație excelentă pentru aderența anvelopelor față. Se potrivește perfect cu rigiditatea cadrului și cu geometria direcției.
CB650R dispune de instrumente digitale complete, cu un design nou, ușor de citit; incluse pe afișaj sunt indicatoarele de poziție a treptei de viteză și Shift Up. Ghidoanele conice sunt acum re-poziționate oferind o reacție mai rapidă a direcției.
Sistemul de iluminare al modelului CB650R este proiectat pentru design si eficienta. Toate luminile sunt LED conform noilor tehnologii existente. Farul circular, echipat cu o ramă neagră ascuțită, aruncă un fascicul intens de lumina. Grupul optic spate este și el minimalist și se ridică deasupra suportului de înmatriculare din oțel.
Jungla urbană poate fi imprevizibilă. De aceea, aveți nevoie de o motocicletă care să vă ofere control complet în orice situație. Etrierele față, cu montare radială, cu patru pistoane cu discuri flotante de 310 mm sunt completate de un etrier spate cu un singur piston și disc de 240 mm. ABS-ul cu două canale menține controlul și în condiții de umezeală.
CB650R este echipat cu roți din aluminiu premium cu 5 spițe în formă de Y. Designul inovator optimizează rigiditatea în timp ce reduce grosimea, oferindu-vă rezistență maximă cu greutate minimă.
Motorul cu patru cilindri în linie, cu 16 valve DOHC, cu specificații EURO5, produce 95.2 CP și un cuplu de 64Nm livrat la turație medie . Poate rula la 12.000 rpm și dispune de control selectabil al cuplului Honda (HSTC) pentru a menține tracțiunea roții spate. Comutatorul de contact este amplasat în partea din față a capacului rezervorului de combustibil, pentru a crea o zonă frontală minimalistă.
SPECIFICATII:
Motor Transmisie Sasiu Roti suspensie si frana Mase și dimensiuni Instrumente si electronice
Tip Motor
DOHC - 4 cilindri paraleli
Capacitate cilindrică
649 cc
Putere (CP / RPM)
95.2 CP/12.000 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm)
63 Nm/9.500 rot/min
Consum carburant (l/100km)
4.9 l/100 Km
Emisii CO2
112 g/km
Norma de poluare
Euro 5
Capacitate rezervor ulei (litri)
2.7 l
Aprindere
Gestionat electronic
Sistem alimentare
PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie
MT
Ambreiaj
Multi-disc, umed
Tip transmisie
Lant cu O-ring
Cutie viteze
Manuala (6 trepte)
Tip sasiu
Diamant, otel
Tip sistem ABS
ABS cu 2 circuite
Frana fata
Dublu disc 310 mm
Frana spate
Disc 240 mm
Jante fata
Aluminiu 17 M/C x MT 3.5
Jante spate
Aluminiu 17 M/C x MT 5.5
Anvelope fata
120/70 - ZR17 M/C
Anvelope spate
180/55 - ZR17 M/C
Suspensie fata
Furca telescopica Showa Upside-Down (41 mm)
Suspensie spate
Amortizor monoshock cu preincarcare ajustabila (43.5 mm)
Greutate la gol
202 Kg
Capacitate rezervor
15.4 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm)
2.130 x 780 x 1.075 mm
Ampatament (mm)
1.450 mm
Inaltime sa (mm)
810 mm
Gardă la sol (mm)
150 mm
Instrumentar de bord Digital – LCD
Lumini de zi cu LED
Priza USB 1.5A
Slipper clutch
Vitezometru digital
Tahometru digital, trip (x2)
Indicator carburant
Indicator Treapta Viteza
Ceas digital
Honda Selectable Torque Control
Honda Smart Key
Far
Led
Stopuri
Led
Semnalizatoare
Led
Baterie
12 V / 8.6 AH
Securitate
HISS
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO
IN PERIOADA 30.11.2023-03.12.2023 MAGAZINUL ESTE INCHIS.