9 trepte, cutie automata DCT, Airbag
29.850€ (TVA Inclus)
✅ Smart Key (Start)
✅ Display Touch Screen TFT - 7''
✅ Apple Car Play & Bluetooth
✅ Cruise control via Throttle By Wire (TBW)
✅ Prize USB
✅ Hill Start Assist (HSA)
✅ Transmisie automată (DCT)
✅ Parbriz reglabil electric
✅ Lumini Full LED
Honda Gold Wing, inca de la introducerea sa ca o motocicleta de 1000 cmc naked în 1975, a reprezentat întotdeauna supremul în calatoriile pe două roți. Și este o motocicleta care a fost creata pentru calatorii confortabile, crescand în dimensiunii de-a lungul deceniilor, creand în același timp o reputație unica și de neegalat pentru lux, calitate și confort.
Pentru 2018, ca raspuns la evoluția pieței moto, HONDA a realizat o îndepartare radicala de ceea ce ar fi fost o traiectorie de actualizare tradiționala. Astfel GL1800 Gold Wing și Gold Wing Tour au luat o noua direcție și a devenit mai sportiva, mai eleganta, mai ușoara și mai agila, adaugand în același timp o serie de noi caracteristici pentru a-și consolida reputația de flagship tehnologic. Pentru 2023, îmbunatațirile aduse suspensiei și manevrabilitatea la viteză mica au completat și mai mult superbul motor cu șase cilindri boxer.
De asemenea in 2022, Gold Wing a obtinut o actualizare audio avand boxe mai puternice.
Motorul și șasiul lui Gold Wing au fost proiectate la unison, pentru a muta poziția de condus si centrul de greutate mai înainte și a crea o motocicleta mult mai compacta. Cadrul din aluminiu este construit în jurul unui amortizor cu braț dublu, care permite motorului sa stea mai in fata. Astfel pe masură ce axul roatii din fața culiseaza în sus și în jos într-un plan vertical, oferind în același timp control perfect a suspensiei creste și stabilitate motocicletei ne mai variind distanta intre axe. Suspensia fata absoarbe perfect denivelarile netrasmitind socuri sau vibratii ghidonului si datorită rigiditatii noului sistem dar și frecarii reduse.
Optimizat ca dimensiune, motorul boxer cu șase cilindri de 24 Valve nu și-a pierdut nimic din puterea sa, din avalanșa de cuplu sau din furnizarea de putere care provoaca dependența ! Adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) a adus cu sine 4 moduri de pilotat: TOUR, SPORT, ECON și RAIN; funcționarea sistemului de franare combinat (D-CBS) se modifica în funcție de modul selectat precum si amortiziarele electrice. Asistență la pornire în rampă (HSA) și Start Stop ofera ușurința în utilizare și eficiența îmbunatațita a combustibilului. Cutia de viteze DCT dispune de 7 trepte, cu senzație de schimbare de treapta, viteza rapida de. Dispune, de asemenea de inca 2 trepte de maers înainte și înapoi pentru manevre in parcare.
Motor boxer cu șase cilindri SOHC cu 24 de supape
Throttle By Wire (TBW) cu 4 moduri de pilotat
Modurile de rulare gestioneaza de asemenea, amortizarea suspensiei și forța de franare
Idling Stop, Integrated Starter Generator (ISG) and Hill Start Assist (HSA)
Motor de 1.833 cmc utilizează patru supape pe cilindru.
Puterea maximă de 93 kW ajunge la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 170 Nm furnizat la 4.500 rpm. Dimensiunea alezajului de 73 mm si cursa de 73 mm; cilindrii din stânga și din dreapta sunt decalați cu 4 mm, iar manșoanele cilindrilor sunt din aluminiu. Raportul de compresie este setat la 10,5:1.
Chiulasele contin arbore Unicam atat pentru admisie, cat și pentru evacuare. Supapele de admisie sunt acționate de culbutori, supapele de evacuare prin culbutori cu role.
Camerele de ardere au un design „pentroof” cu 4 supape, cu orificiile de admisie concepute pentru a marii fluidizarea amestecului de carburant în interiorul cilindrilor, îmbunatațind astfel eficiența arderii. Pistoanele un strat de molibden pentru a reduce frecarea. Managementul motorului Throttle By Wire (TBW) adaugă 4 moduri de mers pentru a modifica caracterul și livrarea puterii, legate direct de amortizarea suspensiei și de sistemul de franare dublu combinat (D-CBS).
TOUR este setarea de baza pentru confort și putere. Ofera putere maxima, setare amortizoare standard si distribuție a forței de franare fața-spate egala.
SPORT ofera o accelerație puternica, cutia de viteze retrogradeaza tinanad motorul turat iar amortizoarele devin mai ferme și presiune pe maneta de frana spate creste.
ECON ofera o economie maximă de combustibil și o croaziera lina, cu un raport mai mic de putere și amortizare mai moi și forța de scazuta.
RAIN reduce turatia si puterea motorului pentru a se potrivi condițiilor umede și alunecoase, forța de franare redusa și amortizoare soft.
Astfel pe masura ce axul roatii din fața culiseaza în sus și în jos într-un plan vertical, oferind în același timp control perfect a suspensiei, creste și stabilitate motocicletei ne mai variind distanta intre axe. Suspensia fata absoarbe perfect denivelarile netrasmitind socuri sau vibratii ghidonului si datorită rigiditatii noului sistem dar și frecarii reduse.
Liniile Goldwing emana un etos atletic. Stilul prezintă o silueta unica și contrapune confortul cu abilitățile dinamice ale șasiului și motorului, cu nivelul premium tradițional Gold Wing cu finisaje și material te top. „Fața” lui este îndrazneața înclinata înainte; combinata cu proporțiile compacte ale carenajului, prezinta o semnatura frontala energica.
Confortul, gestionarea caldurii emanate de motor și cel mai important managementul aerului sunt, de asemenea, importante pe agenda Gold Wing. Carena canalizează fluxul de aer în jurul pilotului și al pasagerului, oferind efectiv o adiere placut care te va racorii in perioadele calduroase.
Parbrizul electric este acționat de la un buton pe ghidonul din stanga si ofera o protecție excelenta împotriva vantului, dar în același timp, ofera si un sentiment de spațiu și libertate atunci cand este necesar. Reglarea unghiului parbrizului și a înălțimii este fara trepte. Opțiuni disponibile sunt un parbriz mai mare, un deflector complet reglabil pentru brațe și partea superioara a corpului și deflectoare fixe pentru picioare.
Seile sunt separate. Pilotul se poate bucura de un confort premium in timpul mersului. Forma seii pilotului este confortabila și cu susținere la spate, permițand în același timp mișcarea și atingerea ușoara la sol.
Toata iluminarea este FULL LED. Partea inferioara a farurilor folosește 5 lupe optice creand o semnatura luminoasă Jewel-Eye pentru faza scurta. Utilizarea fazei lungi (în partea superioara) creează o impresie stereoscopica. Semnalizatoarele sun cu anulare automata astfel: sistemul compara diferența de viteza între roțile din fața și din spate și calculeaza cand sa anuleze indicația în raport cu situația de rulare.
Ecranul color de 7 inchi ofera toate informațiile pentru sistemele audio și de navigație, precum și modurile de rulare și reglarea suspensiei. Informațiile sunt afișate în segmente diferențiate într-o ordine foarte funcționala si logica, astfel încat pilotul poate obține toate datele relevante cu o mișcare minima a ochilor.
Luminozitatea bordului se regleaza automat iar pilotul poate alege din 8 niveluri de luminozitate. Presiunea anvelopelor este afișata în zona din stanga jos a instrumentelor
Sistemul de franare dublu combinat (D-CBS) distribuie optim forțele de franare catre roata din fața și din spate. Utilizarea unui singur modulator ABS integrat cu ECU menține greutatea redusa a sistemului de franare si de asemenea, funcționeaza în conexiune cu modul de mers ales, ajustand automat caracteristicile de franare. Discurile fata duble sunt de 320 mm sunt actionate de 2 etriere cu 6 pistoane, discul din spate de 316 mm de un etrier cu 3 pistoane.
Parbrizul electric este acționat de la un buton pe ghidonul din stanga si ofera o protecție excelenta împotriva vantului, dar în același timp, ofera si un sentiment de spațiu și libertate atunci cand este necesar. Reglarea unghiului parbrizului și a înălțimii este fara trepte. Opțiuni disponibile sunt un parbriz mai mare, un deflector complet reglabil pentru brațe și partea superioara a corpului și deflectoare fixe pentru picioare.
Adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) a adus cu sine 4 moduri de pilotat: TOUR, SPORT, ECON și RAIN; funcționarea sistemului de franare combinat (D-CBS) se modifica în funcție de modul selectat precum si amortiziarele electrice.
Cheia inteligenta activeaza toate sistemele motocicletei și încorporeaza și cheia mecanica de urgența. Contactul și blocarea ghidonului pot fi pornite sau oprite în timp ce purtați cheia langa motocicleta.
Cei mai mulți proprietari de Gold Wing călătoresc în excursii scurte, de 2-3 zile, astfel încât volumul total de 60 de litri între ambele sacoșe este amplu. Gențile interioare cu design exclusiv sunt disponibile opțional. Cu cheia inteligentă cu o simpla apasare a butonului se deschid cutiile. De asemenea, este posibil să se deblocheze temporar prin telecomanda cu butonul de deblocare de pe cheie. Amortizoarele hidraulice netezesc deschiderea și închiderea capacelor cutiilor de bagaje
Gold Wing este compatibil cu Apple CarPlay™ și Android Auto™, astfel încat pilotul poate utiliza informațiile și conținutul personalizat din interiorul smartphone-ului sau, cum ar fi numerele de telefon și listele de redare muzicale. Există două prize USB Type-C la care sa va conectați telefonul sau muzica
ISG (Integrated Starter Generator) combina generatorul și electromotorul de pornire într-o singura componenta, generatorul devenind efectiv motorul de pornire atunci cand este alimentat cu putere inversa. Este cu 2,4 kg mai ușor decât un sistem standard. Angrenajele elicoidale sunt folosite pentru angrenajele ISG, reducând zgomotul mecanic.
Caracteristicile cheie ale Idling Stop sunt pornirea ultra-silențioasa a motorului datorită utilizării ISG și senzația de pornire lină obținuta printr-o combinație de control cutiei DCT și acceleratiei TBW. Când se oprește la un semafor cu Funcția Idling Stop activata, motorul se oprește automat după 3 secunde și, la repornire, pilotul trebuie doar să roteasca clapeta de accelerație, care pornește imediat motorul.
Sistemul este controlat astfel încât presiunea uleiului hidraulic să fie aplicată în avans pe linia DCT care activează ambreiajul atunci când motorul pornește, astfel încat decalajul de timp de la momentul în care pilotul deschide clapeta de accelerație la mișcare este redus. Pentru a reduce orice pornire brusca, TBW face clapeta de accelerație sa se deschida treptat după deschiderea accelerației obtinandu-se astfel o accelerație lina. Oprirea la ralanti poate fi activata sau oprită de la comutatorul de pornire din dreapta ghidonului.
Pornirile în rampa pe o motocicleta convenționala implică simultan eliberarea franelor, deschiderea accelerației și cuplarea ambreiajului în funcție de gradul pantei. Pentru a ușura acest efort, Gold Wing are asistența pentru pornirea în rampa (HSA). După oprirea pe o panta, strangerea suplimentara a manetei de frana rapid duce la generarea de presiune hidraulica a modulatorului ABS pentru etrierul de frană spate. La pornire chiar și atunci când maneta de frana este eliberata, presiunea hidraulica pastreaza temporar forța de franare (pentru aproximativ 3 secunde), astfel încât este posibilă pornirea pe panta.
DCT la Gold Wing dispune de un mod de mers înainte de 1,8 km/h cu mers înapoi de 1,2 km/h, acționat instantaneu de la un comutator +/- de pe ghidonul din stanga.
La activarea modului de mers, cele două ambreiaje ale DCT sunt utilizate pentru a permite deplasarea înapoi cu ambreiajul #1 și deplasarea înainte cu ambreiajul #2. În acest fel, deplasarea înainte sau înapoi la viteza de mers este acum posibilă doar cu controlul ambreiajului, fara a fi nevoie de schimbarea vitezelor. În plus, sistemul throttle-by-wire controlează viteza controland capacitatea ambreiajului, menținând în același timp o anumită turație a motorului, asigurand controlabilitate cu un sentiment de siguranță în situații variate.
Introdusa pentru prima dată în 2009, tehnologia Honda DCT se află acum în al 12- lea an de producție, iar peste 200.000 de unități de mașini Honda cu două roți echipate cu DCT au fost vândute în Europa. Oferă schimbări consistente, fără întreruperi de viteză în sus sau în jos și devine foarte rapid a doua natură în utilizare. Se utilizează două ambreiaje: una pentru start-up și 1 st , 3 rd , 5 th & 7 th celălalt pentru 2 - lea , 4 - lea și 6 - lea , cu mainshaft pentru fiecare ambreiaj situat în interiorul celeilalte pentru ambalare compact.
Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Cand are loc o schimbare de viteza, sistemul preselecteaza treapta țintă folosind ambreiajul care nu este utilizat în acel timp. Primul ambreiaj este apoi decuplat electronic pe masura ce, simultan, se cuplează al doilea ambreiaj.
Rezultatul este o schimbare constanta, rapida și fara probleme. În plus, deoarece ambreiajele duble transfera antrenarea de la o treaptă de viteză la următoarea cu o întrerupere minima a transmisiei catre roata din spate, orice șoc de schimbare a vitezei și înclinarea a motocicletei sunt reduse la minimum, facand schimbarea directa și lină. Beneficiile suplimentare includ durabilitatea (deoarece treptele de viteză nu pot fi deteriorate prin ratarea unei trepte) imposibilitatea de blocare, stresul redus în oraș, oboseala redusa a pilotului și capacitatea crescuta de a se concentra asupra liniilor de rulare, punctelor de franare și accelerare.
Folosind cea de-a treia generație și prima care are 7 viteze – DCT-ul Gold Wing este proiectat special pentru croaziera pe distanțe lungi !
De asemenea, este optimizat pentru manevrabilitate la viteză redusa, cu rapoarte apropiate reducand șocul de schimbare. În intervalul de viteză mai mare, ele sunt separate mai larg pentru a reduce turația motorului. În ambele intervale de viteză, confortul este îmbunătățit, deoarece schimbarea vitezei în sus sau în jos este de cea mai bună calitate.
Între ambreiaj și arborele principal este instalat un amortizor cu arc pentru a absorbi cuplul în direcția de rotație, reducând astfel zgomotul și șocul contactului dintre ambreiaj și arborele principal la schimbarea vitezelor.
SPECIFICATII:
ENGINE Type Liquid-cooled 4-stroke 24 valve SOHC flat-6 Displacement 1,833cc Valves per cylinder 4 Bore x Stroke 73mm x 73mm Compression Ratio 10.5:1 Max. Power Output 93kW/5,500rpm Max. Torque 170Nm/4,500rpm Oil Capacity 4.4 litres (MT) / 5.6 litres (DCT) Noise Level (dB) Lwot 76, Lurban 69 CO2 emissions 127g/km FUEL SYSTEM Carburation PGM-FI electronic fuel injection Throttle Bore 50mm Air cleaner Viscous, cartridge type paper filter Fuel Tank Capacity 21.1 litres Fuel Consumption 5.5 litres/100km ELECTRICAL SYSTEM Starter Integrated Starter Generator system Battery Capacity 12V/20AH ACG Power Generation Capacity 12V/120A DRIVETRAIN Clutch Type (MT) Hydraulic, wet, multiplate with coil springs, assist slipper cam (DCT) Hydraulic, wet, multiplate with oil pressure Transmission Type 6 speed MT (including overdrive. Plus electric reverse) 7-speed forward and reverse DCT Primary Reduction 1.795 (79/44) Gear Ratios (DCT) 1st: 2.167 2nd: 1.696 3rd: 1.304 4th: 1.038 5th: 0.821 6th: 0.667 7th: 0.522 Rev: 1.190 (MT) 1st: 2.200 2nd: 1.417 3rd: 1.036 4th: 0.821 5th: 0.667 6th: 0.522 Final Reduction Engine side 0.972 Rear Wheel side 2.615 Final Drive Enclosed shaft FRAME Type Aluminum die-cast, twin tube CHASSIS Dimensions (L´W´H) L: 2,615mm W: DCT 905mm / MT 925mm H: 1,430mm Wheelbase 1,695mm Caster Angle 30.5° Trail 109mm Turning radius 3.4m Seat Height 745mm Ground Clearance 130mm Kerb Weight MT: 385kg DCT with Air Bag: 390kg SUSPENSION Type Front Double Wishbone Type Rear Pro Link WHEELS Type Front 130/70R 18 Type Rear 200/55R 16 Rim Size Front 18 x MT3.5 Rim Size Rear 16 x MT6.0 BRAKES System Type Electronically controlled combined ABS system Type Front 320mm x 4.5mm dual hydraulic disc with 6-piston calliper, floating rotors and sintered metal pads Type Rear 316mm x 11mm ventilated disc with 3-piston calliper and sintered metal pads
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO