Motociclete HONDA GL1800 Gold Wing Tour

2025 GL1800 Gold Wing Tour

9 trepte, cutie automata DCT, Airbag
29.850€ (TVA Inclus)

Cod Produs: GL1800 Gold Wing Tour Ai nevoie de ajutor? 0727 400 222 / 021 44 00 222
  • Descriere
  • Video (1)
  • Review-uri (0)
Actualizări de model :

Gold Wing, nava flagship emblematica de touring Honda, a renascut complet în 2018, cu o reducere radicala a greutații, cu o noua suspensie frontala de concept total nou “ double wishbone front suspension “ și un motor nou nouț boxer cu șase cilindri. Statutul său de flagship pentru noile tehnologii este bine întemeiat, cu funcții de ultima ora, inclusiv ecran TFT de 7 inchi, navigație cu girocompas, Apple CarPlay™, Android Auto™, funcționare cu Smart Key, 4 moduri de condus și Hill Start Assist. Pentru 2024, va fi disponibil doar în transmisie cu dublu ambreiaj DCT cu 7 trepte (forma DCT și o noua vopsea contemporana; Mat Jeans Blue Metallic .

Descopera detaliile GOLDWING
 

✅ Smart Key (Start)

✅ Display Touch Screen TFT - 7''

✅ Apple Car Play & Bluetooth

✅ Cruise control via Throttle By Wire (TBW)

✅ Prize USB

✅ Hill Start Assist (HSA)

✅ Transmisie automată (DCT)

✅ Parbriz reglabil electric

✅ Lumini Full LED



Confort, lux si tehnologie

Honda Gold Wing, inca de la introducerea sa ca o motocicleta de 1000 cmc naked în 1975, a reprezentat întotdeauna supremul în calatoriile pe două roți. Și este o motocicleta care a fost creata pentru calatorii confortabile, crescand în dimensiunii de-a lungul deceniilor, creand în același timp o reputație unica și de neegalat pentru lux, calitate și confort.

Pentru 2018, ca raspuns la evoluția pieței moto, HONDA a realizat o îndepartare radicala de ceea ce ar fi fost o traiectorie de actualizare tradiționala. Astfel GL1800 Gold Wing și Gold Wing Tour au luat o noua direcție și a devenit mai sportiva, mai eleganta, mai ușoara și mai agila, adaugand în același timp o serie de noi caracteristici pentru a-și consolida reputația de flagship tehnologic. Pentru 2023, îmbunatațirile aduse suspensiei și manevrabilitatea la viteză mica au completat și mai mult superbul motor cu șase cilindri boxer.

De asemenea in 2022, Gold Wing a obtinut o actualizare audio avand boxe mai puternice.
 


Motorul și șasiul lui Gold Wing au fost proiectate la unison

Motorul și șasiul lui Gold Wing au fost proiectate la unison, pentru a muta poziția de condus si centrul de greutate mai înainte și a crea o motocicleta mult mai compacta. Cadrul din aluminiu este construit în jurul unui amortizor cu braț dublu, care permite motorului sa stea mai in fata. Astfel pe masură ce axul roatii din fața culiseaza în sus și în jos într-un plan vertical, oferind în același timp control perfect a suspensiei creste și stabilitate motocicletei ne mai variind distanta intre axe. Suspensia fata absoarbe perfect denivelarile netrasmitind socuri sau vibratii ghidonului si datorită rigiditatii noului sistem dar și frecarii reduse.


Motorul boxer cu șase cilindri de 24 Valve

Optimizat ca dimensiune, motorul boxer cu șase cilindri de 24 Valve nu și-a pierdut nimic din puterea sa, din avalanșa de cuplu sau din furnizarea de putere care provoaca dependența ! Adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) a adus cu sine 4 moduri de pilotat: TOUR, SPORT, ECON și RAIN; funcționarea sistemului de franare combinat (D-CBS) se modifica în funcție de modul selectat precum si amortiziarele electrice. Asistență la pornire în rampă (HSA) și Start Stop ofera ușurința în utilizare și eficiența îmbunatațita a combustibilului. Cutia de viteze DCT dispune de 7 trepte, cu senzație de schimbare de treapta, viteza rapida de. Dispune, de asemenea de inca 2 trepte de maers înainte și înapoi pentru manevre in parcare.

Motor boxer cu șase cilindri SOHC cu 24 de supape

Throttle By Wire (TBW) cu 4 moduri de pilotat

Modurile de rulare gestioneaza de asemenea, amortizarea suspensiei și forța de franare

Idling Stop, Integrated Starter Generator (ISG) and Hill Start Assist (HSA)

Motor de 1.833 cmc utilizează patru supape pe cilindru.



Puterea maximă de 93 kW ajunge la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 170 Nm furnizat la 4.500 rpm. Dimensiunea alezajului de 73 mm si cursa de 73 mm; cilindrii din stânga și din dreapta sunt decalați cu 4 mm, iar manșoanele cilindrilor sunt din aluminiu. Raportul de compresie este setat la 10,5:1.

Chiulasele contin arbore Unicam atat pentru admisie, cat și pentru evacuare. Supapele de admisie sunt acționate de culbutori, supapele de evacuare prin culbutori cu role.

Camerele de ardere au un design „pentroof” cu 4 supape, cu orificiile de admisie concepute pentru a marii fluidizarea amestecului de carburant în interiorul cilindrilor, îmbunatațind astfel eficiența arderii. Pistoanele un strat de molibden pentru a reduce frecarea. Managementul motorului Throttle By Wire (TBW) adaugă 4 moduri de mers pentru a modifica caracterul și livrarea puterii, legate direct de amortizarea suspensiei și de sistemul de franare dublu combinat (D-CBS).

TOUR este setarea de baza pentru confort și putere. Ofera putere maxima, setare amortizoare standard si distribuție a forței de franare fața-spate egala.

SPORT ofera o accelerație puternica, cutia de viteze retrogradeaza tinanad motorul turat iar amortizoarele devin mai ferme și presiune pe maneta de frana spate creste.

ECON ofera o economie maximă de combustibil și o croaziera lina, cu un raport mai mic de putere și amortizare mai moi și forța de scazuta.

RAIN reduce turatia si puterea motorului pentru a se potrivi condițiilor umede și alunecoase, forța de franare redusa și amortizoare soft.


Suzpensia fata “ double wishbone front suspension “

Astfel pe masura ce axul roatii din fața culiseaza în sus și în jos într-un plan vertical, oferind în același timp control perfect a suspensiei, creste și stabilitate motocicletei ne mai variind distanta intre axe. Suspensia fata absoarbe perfect denivelarile netrasmitind socuri sau vibratii ghidonului si datorită rigiditatii noului sistem dar și frecarii reduse.


Stil si ergonomie

Liniile Goldwing emana un etos atletic. Stilul prezintă o silueta unica și contrapune confortul cu abilitățile dinamice ale șasiului și motorului, cu nivelul premium tradițional Gold Wing cu finisaje și material te top. „Fața” lui este îndrazneața înclinata înainte; combinata cu proporțiile compacte ale carenajului, prezinta o semnatura frontala energica.

Confortul, gestionarea caldurii emanate de motor și cel mai important managementul aerului sunt, de asemenea, importante pe agenda Gold Wing. Carena canalizează fluxul de aer în jurul pilotului și al pasagerului, oferind efectiv o adiere placut care te va racorii in perioadele calduroase.

Parbrizul electric este acționat de la un buton pe ghidonul din stanga si ofera o protecție excelenta împotriva vantului, dar în același timp, ofera si un sentiment de spațiu și libertate atunci cand este necesar. Reglarea unghiului parbrizului și a înălțimii este fara trepte. Opțiuni disponibile sunt un parbriz mai mare, un deflector complet reglabil pentru brațe și partea superioara a corpului și deflectoare fixe pentru picioare.

Seile sunt separate. Pilotul se poate bucura de un confort premium in timpul mersului. Forma seii pilotului este confortabila și cu susținere la spate, permițand în același timp mișcarea și atingerea ușoara la sol.
 


Lumini full LED

Toata iluminarea este FULL LED. Partea inferioara a farurilor folosește 5 lupe optice creand o semnatura luminoasă Jewel-Eye pentru faza scurta. Utilizarea fazei lungi (în partea superioara) creează o impresie stereoscopica. Semnalizatoarele sun cu anulare automata astfel: sistemul compara diferența de viteza între roțile din fața și din spate și calculeaza cand sa anuleze indicația în raport cu situația de rulare.


Ecranu color de 7 inchi

Ecranul color de 7 inchi ofera toate informațiile pentru sistemele audio și de navigație, precum și modurile de rulare și reglarea suspensiei. Informațiile sunt afișate în segmente diferențiate într-o ordine foarte funcționala si logica, astfel încat pilotul poate obține toate datele relevante cu o mișcare minima a ochilor.

Luminozitatea bordului se regleaza automat iar pilotul poate alege din 8 niveluri de luminozitate. Presiunea anvelopelor este afișata în zona din stanga jos a instrumentelor

  • Gold Wing este compatibil cu Apple CarPlay™ și Android Auto™, astfel încat pilotul poate utiliza informațiile și conținutul personalizat din interiorul smartphone-ului sau, cum ar fi numerele de telefon și listele de redare muzicale. Există două prize USB Type-C la care sa va conectați telefonul sau muzica.
  • Sistemul de navigație este afișat pe ecranul TFT color de 7 inci, în zona centrala a instrumentelor și include un girocompas – ceea ce înseamna ca ghidarea este continuata chiar și în interiorul unui tunel. De asemenea, este posibila anularea oricarui punct de referință sau a oricarui instrucțiuni de tip „go home” în timpul calatoriei. Harțile sunt actualizate și ofera, de asemenea, posibilitatea de a introduce până la 99 de puncte diferite pentru planificarea detaliata a calatoriei.

Sistemul de franare dublu combinat (D-CBS)

Sistemul de franare dublu combinat (D-CBS) distribuie optim forțele de franare catre roata din fața și din spate. Utilizarea unui singur modulator ABS integrat cu ECU menține greutatea redusa a sistemului de franare si de asemenea, funcționeaza în conexiune cu modul de mers ales, ajustand automat caracteristicile de franare. Discurile fata duble sunt de 320 mm sunt actionate de 2 etriere cu 6 pistoane, discul din spate de 316 mm de un etrier cu 3 pistoane.


Parbriz electric

Parbrizul electric este acționat de la un buton pe ghidonul din stanga si ofera o protecție excelenta împotriva vantului, dar în același timp, ofera si un sentiment de spațiu și libertate atunci cand este necesar. Reglarea unghiului parbrizului și a înălțimii este fara trepte. Opțiuni disponibile sunt un parbriz mai mare, un deflector complet reglabil pentru brațe și partea superioara a corpului și deflectoare fixe pentru picioare.


4 moduri de mers

Adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) a adus cu sine 4 moduri de pilotat: TOUR, SPORT, ECON și RAIN; funcționarea sistemului de franare combinat (D-CBS) se modifica în funcție de modul selectat precum si amortiziarele electrice.

  • TOUR este setarea de baza pentru confort și putere. Ofera putere maxima, setare amortizoare standard si distribuție a forței de franare fața-spate egala.
  • SPORT ofera o accelerație puternica, cutia de viteze retrogradeaza tinanad motorul turat iar amortizoarele devin mai ferme și presiune pe maneta de frana spate creste
  • ECON ofera o economie maximă de combustibil și o croaziera lina, cu un raport mai mic de putere și amortizare mai moi și forța de scazuta.
  • RAIN reduce turatia si puterea motorului pentru a se potrivi condițiilor umede și alunecoase, forța de franare redusa și amortizoare soft.

SMART KEY

Cheia inteligenta activeaza toate sistemele motocicletei și încorporeaza și cheia mecanica de urgența. Contactul și blocarea ghidonului pot fi pornite sau oprite în timp ce purtați cheia langa motocicleta.

Cei mai mulți proprietari de Gold Wing călătoresc în excursii scurte, de 2-3 zile, astfel încât volumul total de 60 de litri între ambele sacoșe este amplu. Gențile interioare cu design exclusiv sunt disponibile opțional. Cu cheia inteligentă cu o simpla apasare a butonului se deschid cutiile. De asemenea, este posibil să se deblocheze temporar prin telecomanda cu butonul de deblocare de pe cheie. Amortizoarele hidraulice netezesc deschiderea și închiderea capacelor cutiilor de bagaje
 


Apple CarPlay™ și Android Auto™,

Gold Wing este compatibil cu Apple CarPlay™ și Android Auto™, astfel încat pilotul poate utiliza informațiile și conținutul personalizat din interiorul smartphone-ului sau, cum ar fi numerele de telefon și listele de redare muzicale. Există două prize USB Type-C la care sa va conectați telefonul sau muzica


ISG (Integrated Starter Generator)

ISG (Integrated Starter Generator) combina generatorul și electromotorul de pornire într-o singura componenta, generatorul devenind efectiv motorul de pornire atunci cand este alimentat cu putere inversa. Este cu 2,4 kg mai ușor decât un sistem standard. Angrenajele elicoidale sunt folosite pentru angrenajele ISG, reducând zgomotul mecanic.


Idling Stop

Caracteristicile cheie ale Idling Stop sunt pornirea ultra-silențioasa a motorului datorită utilizării ISG și senzația de pornire lină obținuta printr-o combinație de control cutiei DCT și acceleratiei TBW. Când se oprește la un semafor cu Funcția Idling Stop activata, motorul se oprește automat după 3 secunde și, la repornire, pilotul trebuie doar să roteasca clapeta de accelerație, care pornește imediat motorul.

Sistemul este controlat astfel încât presiunea uleiului hidraulic să fie aplicată în avans pe linia DCT care activează ambreiajul atunci când motorul pornește, astfel încat decalajul de timp de la momentul în care pilotul deschide clapeta de accelerație la mișcare este redus. Pentru a reduce orice pornire brusca, TBW face clapeta de accelerație sa se deschida treptat după deschiderea accelerației obtinandu-se astfel o accelerație lina. Oprirea la ralanti poate fi activata sau oprită de la comutatorul de pornire din dreapta ghidonului.
 


pornirea în rampa (HSA).

Pornirile în rampa pe o motocicleta convenționala implică simultan eliberarea franelor, deschiderea accelerației și cuplarea ambreiajului în funcție de gradul pantei. Pentru a ușura acest efort, Gold Wing are asistența pentru pornirea în rampa (HSA). După oprirea pe o panta, strangerea suplimentara a manetei de frana rapid duce la generarea de presiune hidraulica a modulatorului ABS pentru etrierul de frană spate. La pornire chiar și atunci când maneta de frana este eliberata, presiunea hidraulica pastreaza temporar forța de franare (pentru aproximativ 3 secunde), astfel încât este posibilă pornirea pe panta.


Ce le 2 viteze de mers in parcare

DCT la Gold Wing dispune de un mod de mers înainte de 1,8 km/h cu mers înapoi de 1,2 km/h, acționat instantaneu de la un comutator +/- de pe ghidonul din stanga.

La activarea modului de mers, cele două ambreiaje ale DCT sunt utilizate pentru a permite deplasarea înapoi cu ambreiajul #1 și deplasarea înainte cu ambreiajul #2. În acest fel, deplasarea înainte sau înapoi la viteza de mers este acum posibilă doar cu controlul ambreiajului, fara a fi nevoie de schimbarea vitezelor. În plus, sistemul throttle-by-wire controlează viteza controland capacitatea ambreiajului, menținând în același timp o anumită turație a motorului, asigurand controlabilitate cu un sentiment de siguranță în situații variate. 
 


Cele 4 moduri de mers sunt intercalate cu transmisia DCT

Introdusa pentru prima dată în 2009, tehnologia Honda DCT se află acum în al 12- lea an de producție, iar peste 200.000 de unități de mașini Honda cu două roți echipate cu DCT au fost vândute în Europa. Oferă schimbări consistente, fără întreruperi de viteză în sus sau în jos și devine foarte rapid a doua natură în utilizare. Se utilizează două ambreiaje: una pentru start-up și 1 st , 3 rd , 5 th & 7 th celălalt pentru 2 - lea , 4 - lea și 6 - lea , cu mainshaft pentru fiecare ambreiaj situat în interiorul celeilalte pentru ambalare compact.

Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Cand are loc o schimbare de viteza, sistemul preselecteaza treapta țintă folosind ambreiajul care nu este utilizat în acel timp. Primul ambreiaj este apoi decuplat electronic pe masura ce, simultan, se cuplează al doilea ambreiaj.

Rezultatul este o schimbare constanta, rapida și fara probleme. În plus, deoarece ambreiajele duble transfera antrenarea de la o treaptă de viteză la următoarea cu o întrerupere minima a transmisiei catre roata din spate, orice șoc de schimbare a vitezei și înclinarea a motocicletei sunt reduse la minimum, facand schimbarea directa și lină. Beneficiile suplimentare includ durabilitatea (deoarece treptele de viteză nu pot fi deteriorate prin ratarea unei trepte) imposibilitatea de blocare, stresul redus în oraș, oboseala redusa a pilotului și capacitatea crescuta de a se concentra asupra liniilor de rulare, punctelor de franare și accelerare.

Folosind cea de-a treia generație și prima care are 7 viteze – DCT-ul Gold Wing este proiectat special pentru croaziera pe distanțe lungi !

De asemenea, este optimizat pentru manevrabilitate la viteză redusa, cu rapoarte apropiate reducand șocul de schimbare. În intervalul de viteză mai mare, ele sunt separate mai larg pentru a reduce turația motorului. În ambele intervale de viteză, confortul este îmbunătățit, deoarece schimbarea vitezei în sus sau în jos este de cea mai bună calitate.

Între ambreiaj și arborele principal este instalat un amortizor cu arc pentru a absorbi cuplul în direcția de rotație, reducând astfel zgomotul și șocul contactului dintre ambreiaj și arborele principal la schimbarea vitezelor.
 

  • TOUR folosește setarea implicită pentru cuplarea lină a ambreiajului și schimbarea vitezelor în modul AT, cu o gamă de turații de la joasă la mare pentru schimbarea vitezelor.
  • SPORT folosește o cuplare mai directa a ambreiajului, cu schimbari de viteză programate într-un interval de turații de la mijlocul la mare
  • ECON are o cuplare moale a ambreiajului, cu menținere a treptei de la turații mici spre mijlocii și senzație implicită de schimbare a vitezelor.
  • RAIN opereaza, de asemenea, un ambreiaj moale, un interval de menținere a treptei de viteza de la joasă la mare și o schimbare mai lentă în modul AT.
 

SPECIFICATII:

  1. Technical Specifications 

 

 ENGINE

 

Type

Liquid-cooled 4-stroke 24 valve SOHC flat-6

Displacement

1,833cc

Valves per cylinder

4

Bore x Stroke

73mm x 73mm

Compression Ratio

10.5:1

Max. Power Output

93kW/5,500rpm

Max. Torque

170Nm/4,500rpm

Oil Capacity

4.4 litres (MT) / 5.6 litres (DCT)

Noise Level (dB)

Lwot 76, Lurban 69

CO2 emissions

127g/km

FUEL SYSTEM

 

Carburation

PGM-FI electronic fuel injection

Throttle Bore

50mm

Air cleaner

Viscous, cartridge type paper filter

Fuel Tank Capacity

21.1 litres

Fuel Consumption

5.5 litres/100km

ELECTRICAL SYSTEM

 

Starter

Integrated Starter Generator system

Battery Capacity

12V/20AH

ACG Power Generation Capacity

12V/120A

DRIVETRAIN

 

Clutch Type

(MT) Hydraulic, wet, multiplate with coil springs, assist slipper cam

(DCT) Hydraulic, wet, multiplate with oil pressure

Transmission Type

6 speed MT (including overdrive. Plus electric reverse)

7-speed forward and reverse DCT

Primary Reduction

1.795 (79/44)

Gear Ratios

(DCT) 1st: 2.167    2nd: 1.696    3rd: 1.304    

4th: 1.038    5th: 0.821     6th: 0.667     7th: 0.522 Rev: 1.190

(MT) 1st: 2.200      2nd: 1.417    

3rd: 1.036    4th: 0.821     5th: 0.667 6th: 0.522

Final Reduction

Engine side 0.972

Rear Wheel side 2.615

Final Drive

Enclosed shaft

FRAME

 

Type

Aluminum die-cast, twin tube

CHASSIS

 

Dimensions (L´W´H)

L: 2,615mm

W: DCT 905mm / MT 925mm

H: 1,430mm

Wheelbase

1,695mm

Caster Angle

30.5°

Trail

109mm

Turning radius

3.4m

Seat Height

745mm

Ground Clearance

130mm

Kerb Weight

MT: 385kg

DCT with Air Bag: 390kg

SUSPENSION

 

Type Front

Double Wishbone

Type Rear

Pro Link

WHEELS

 

Type Front

130/70R 18

Type Rear

200/55R 16

Rim Size Front

18 x MT3.5

Rim Size Rear

16 x MT6.0

BRAKES

 

System Type

Electronically controlled combined ABS system

Type Front

320mm x 4.5mm dual hydraulic disc with 6-piston calliper, floating rotors and sintered metal pads

Type Rear

316mm x 11mm ventilated disc with 3-piston calliper and sintered metal pads

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO

0727 400 222 021 44 00 222 office@motorteam.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!