XL750 Transalp este un polivalent genial și lasă o singură întrebare fără răspuns. Cât de departe vrei să mergi?
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
Eligibil pentru RABLA MOTO cu avantaj pana la 7.500 ron
Performanța noului Transalp este în fruntea categoriei: 92 CP putere și 75 Nm cuplu maxim. Dar ceea ce este uluitor este livrarea puterii noului său motor cu doi cilindri de 755 cmc, care aspira prin canalele de admisie un flux vortex, maximizând eficiența admisiei și promtitudinea răspunsului la turatii joase și medii. Cilindrii sunt, de asemenea, tratati cu un strat de Ni-SiC (nichel cu carbură de siliciu), care reduce frecarea și crește randamentul motorului. Indiferent dacă sunteți în off-road sau pe asfalt, singur sau cu pasager, încărcați complet cu bagaje, noul Transalp vă va oferi întotdeauna senzația maximă și puterea de care aveți nevoie.
Noul Transalp este conceput pentru a fi pregătit pentru orice aventură. Designul său solid, dar esențial, se combină cu secțiunea centrală subtiata și cu o protecție aerodinamică excelentă, permițându-vă să acoperiți distanțe mari pe autostradă, precum și trasee nesfârșite de off-road în confort și siguranță total. Și, desigur, uimitoarea variantă de culori Tricolor aduce un omagiu legendarului prim XL600V Transalp.
Această motocicleta pentru aventură este concepută pentru a merge departe, chiar și în doi dar și complet încărcată. Înălțimea seii de 850 mm și greutatea cu rezervorul plin de doar 208 kg fac din Transalp o motocicleta agilă și ușor de condus, chiar și la viteze reduse, în timp ce poziția verticală, dar relaxată, asigură confort și vizibilitate maximă în toate condițiile. În plus, carenajul compact și parbrizul mare asigură un echilibru perfect între aerodinamică și protecție împotriva vântului, maximizând stabilitatea și minimizând turbulențele chiar și la viteze mari.
Cele patru moduri de condus predefinite Sport, Standard, Rain și Gravel combină diferite configurații de putere, frână de motor, control al tracțiunii HSTC cu Anti-Wheelie și ABS. Modul UTILIZATOR permite pilotului să selecteze liber toți parametrii și este singurul în care ABS-ul din spate poate fi complet dezactivat. Toate operațiunile sunt vizibile prin intermediul ecranului TFT de 5 inchi. În cele din urmă, sistemul Honda Smartphone Voice Control conectează smartphone-ul la motocicleta, în timp ce iluminarea completă cu LED include indicatoare de direcție cu auto-dezactivare și clipire de urgență ESS (semnal de oprire de urgență).
Patru moduri implicite pentru rider: SPORT, STANDARD, PLOAIE și PITRIȘ
Opțiune de personalizare UTILIZATOR între toate nivelurile
Patru niveluri de putere a motorului și trei de frână de motor
Control selectabil al cuplului Honda în cinci trepte cu control Wheelie integrat
Setarea frânei ABS pentru terenuri offroad permite dezactivarea etrierului spate în modul UTILIZATOR
Controlul motorului Throttle By Wire (TBW) oferă patru moduri de rulare implicite: SPORT, STANDARD, RAIN și GRAVEL, ajustând performanța și senzația motorului pentru a se potrivi condițiilor și intenției pilotului; sunt ușor de comutat și gestionat între modul ghidon din stânga și ecranul TFT.
Sunt disponibile 4 niveluri de putere a motorului (EP), 3 niveluri de frână de motor (EB), 2 niveluri de ABS și 5 niveluri de control selectabil al cuplului Honda (HSTC); HSTC și ABS-ul din spate pot fi, de asemenea, dezactivate. Modurile de conducere oferă diferite combinații ale fiecărui parametru. Wheelie Control este, de asemenea, standard și integrat în HSTC.
Modul SPORT oferă performanțe maxime și utilizează nivelul 4 EP, nivelul 2 ABS și nivelul 1 EB și HSTC pentru a oferi o accelerație puternică cu intervenție minimă.
Modul STANDARD este o setare intermediară pentru calatorie urbană care utilizează setarea de nivelul 3 pentru EP și HSTC, cu nivelul 2 EB și ABS.
Modul RAIN este conceput pentru condiții dificile de pe drum și folosește cea mai scăzută setare EP, nivelul 1, pentru livrarea de putere cel mai puțin agresivă cu nivelul 2 EB și ABS și 5 HSTC.
Modul GRAVEL are nivelul 2 EP, nivelul 3 EB și nivelul 4 HSTC cu setare ABS de nivel 1 pentru călătorii sigure pe teren accidentat în afara drumului.
Modul UTILIZATOR îi permite rideruluisă aleagă între setările 1-4 EP, 1-5 HSTC și 1-3 EB plus oprirea ABS din spate și să le salveze pentru o utilizare viitoare.
Motor cu două cilindri paralel Unicam de 755 cc, 8 supape cu manivelă de 270 °
67.5 kW la 9.500 rpm, cuplu 75 Nm la 7.250 rpm și opțiune de licență A2 de 35 kW
Ambreiaj de asistență / papuc
Pornind de la zero, inginerii de dezvoltare de la Honda și-au propus să construiască un nou motor cu două cilindri, care să alimenteze atât CB750 Hornet, cât și aventurosul XL750 Transalp.
Unitatea Unicam rezultată 755c, cu 8 valve, are alezajul și cursa setate la 87 x 63,5 mm, cu un raport de compresie de 11,0: 1. Produce o putere puternică de top, cu o putere maximă de 67,5 kW la 9.500 rpm. Acest lucru este însoțit de o cantitate mare de cuplu utilizabil în intervalul de turații mici și medii, ajungând la un vârf de 75 Nm la 7.250 rpm. Rezultatul este un motor care oferă performanțe utilizabile și plăcute pentru plimbări de toate tipurile și toate distanțele și pentru călăreții de toate nivelurile de experiență.
Noul motor este extrem de compact și ușor, datorită în mare măsură axei Unicam (așa cum este folosit de MX CRF450R pregătit pentru competiție) care operează supapele de admisie cu diametrul de 35,5 mm (cu ridicare de 9,3 mm) prin came și evacuare cu diametrul de 29 mm ( cu ridicare de 8,2 mm) cu culbutorul.
Consumul de combustibil de 23, km/l (mod WMTC) oferă o autonomie potențială de 390 km față de rezervorul de combustibil de 16,9 litri. Și la fel ca Hornet, o opțiune de licență de 35 kW, A2 va fi disponibilă și printr-o remapă rapidă a ECU la un dealer Honda.
SPECIFICATII:
ENGINE Engine Type Liquid-cooled OHC 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Unicam Engine Displacement 755cc Bore x Stroke (mm) 87mm x 63.5mm Compression Ratio 11.0:1 Max. Power Output 67.5kW @ 9,500rpm Max. Torque 75Nm @ 7,250rpm Noise Level (dB) Lwot - 81.5; Lurban - 77.5 Oil Capacity 3.9L Starter Electric FUEL SYSTEM Carburation PGM-FI electronic injection Fuel Tank Capacity 16.9L CO2 Emissions WMTC 103g/km Fuel Consumption 23km/l ELECTRICAL SYSTEM Battery Capacity 12v 8.6Ah DRIVETRAIN Clutch Type Wet multiple, assist slipper clutch Transmission Type 6 speed Manual Transmission Final Drive Chain FRAME Frame Type Steel diamond CHASSIS Dimensions (L´W´H) 2,325mm x 838mm x 1,450mm Wheelbase 1560mm Caster Angle 27° Trail 111mm Seat Height 850mm Ground Clearance 210mm Kerb Weight 208kg Turning radius 2.6m SUSPENSION Suspension Front Showa 43mm SFF-CA – 200mm travel Suspension Rear Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 190mm travel WHEELS Wheels Front 21in (stainless steel) spoked wheels Wheels Rear 18in (stainless steel) spoked wheels Tyres Front 90/90-R21 M/C 54H Tyres Rear 150/70-R18 M/C 70H BRAKES ABS Type 2 channel Brakes Front Dual 310mm x 4.5mm ‘wave’ discs with axial mounted 2 piston calipers Brakes Rear Single 256mm x 6.0mm ‘wave’ disc is operated by a single-piston caliper INSTRUMENTS & ELECTRICS Instruments TFT Headlight LED Taillight LED Connectivity Honda Smartphone Voice Control USB Type C (under the pillion seat) 12V Socket Optional Auto Winker Cancel Yes Quickshifter Optional Security System HISS
Suport clienti
LUNI - VINERI: 10:00 - 19:00
SAMBATA: INCHIS
DUMINICA: PLIMBARE MOTO