Termeni si conditii - Motor Team

Cosul este gol

Identitatea si datele de contact ale operatorului

Motor Team SRL, CIF: RO17072176, J40/21721/2004, cu sediu in Str. Bolidului 8a Bucuresti, in calitate de autor, proprietar si administrator al site-ului motorteam.ro, motociclete-suzuki.ro si hondamoto.ro respecta confidentialitatea si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal ale fiecarei persoane care acceseaza site-ul web. In acest sens, depunem toate eforturile pentru a ne asigura ca informatiile care sunt introduse in bazele noastre de date sunt utilizate numai in scopuri determinate, explicite si legitime.

Definitii:

  • ANSPDCP = Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; "date cu caracter personal" inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila ("persoana vizata"); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
  • "procesare" inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea;
  • "restrictionarea prelucrarii" inseamna marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita procesarea viitoare a acestora;
  • "operator" inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de procesare a datelor cu caracter personal; atunci cand scopurile si mijloacele prelucrarii sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevazute in dreptul Uniunii sau in dreptul intern;
  • "persoana imputernicita de operator" inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care prelucreaza datele cu caracter personal in numele operatorului;
  • "destinatar" inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia (caruia) ii sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent daca este sau nu o parte terta. Cu toate acestea, autoritatile publice carora li se pot comunica date cu caracter personal in cadrul unei anumite anchete in conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; procesarea acestor date de catre autoritatile publice respective respecta normele aplicabile in materie de protectie a datelor, in conformitate cu scopurile prelucrarii;
  • "consimtamant" al persoanei vizate inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate.
  • "platforma online" – reprezinta platforma pe care sunt construite site-urile motorteam.ro, hondamoto.ro, motociclete-suzuki.ro
  • "compania" – reprezinta firma Motor Team SRL care comercializeaza bunuri atat prin intermediul platformelor online cat si in magazinul aflat in Bucuresti pe Str. Bolidului, Nr. 8A

Site-urile mai sus mentionate folosesc masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul Societatii. In cazul pierderii de informatii cauzate de "bug"-uri sau erori ale soft-ului cu care sunt concepute si gazduit siteurile, compania nu-si asuma nicio responsabilitate.

Obligațiile dumneavoastră de înregistrare:

Pentru a putea cumpăra de pe platforma online , trebuie să introduceți datele dumneavoastră pe website-ul nostru.
În utilizarea serviciului, declarați că veți furniza informații reale, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră.
În situația în care considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a vă bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fară nici o notificare prealabilă.

Preț și modalități de plată:

Prețurile prezentate includ TVA (19%).
Prețul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se adaugă și costurile de livrare.
Plata produselor se efectuează în numerar/cash, la livrarea produsului sau prin banca ( virament bancar sau op ).

Informații privitoare la livrare:

- Termenul de livrare este de maxim 3 zile lucratoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră , pentru produsele aflate in stoc. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.
- Taxa de livrare este calculata cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus .
- Livrarea se face de către o societate de curierat, la domiciliul clientului, în termen de o zi de la expedierea comenzii, și poate ajunge la destinație după maxim 2 zile.
- În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de observații aceste lucruri înainte de finalizarea comenzii.
- În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră va fi expediat, veți fi inștiințat prin e-mail sau telefonic de către noi.
- Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă dumneavoastră doriți și sunteți de acord cu acest lucru.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințati în aceeasi zi in care a fost primit coletul.

Politica de Retur

Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de pe platforma online și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern nr.130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
- pentru produse, de la data primirii lor de către Client;
- pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adreseaza doar clienților care au achizitionat produse online de pe platforma online

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului

Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii :

a) coletele prezinta deteriorari severe
b) produsele au fost livrate / facturate gresit
c) produsele prezinta defecte de fabricatie
d) produsele au marimi eronat comandate de catre client.

- Clientul se obliga sa notifice compania, intentia sa de a returna produsele achizitionate, printr-o comunicare scrisa (e-mail) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
- Clientului care a notificat compania conform celor scrise mai sus, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, compania considerand cererea invalida si putand refuza returul.
- Clientul Companiei nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la punctul d)
  • in cazul in care informarea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute la punctele a,b,c,d are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • in cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in la punctul a, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte , foliile de protectie viziera in cazul castilor moto intacte , de asemenea , si documentele care l-au insotit).