Actualizari de model 2022 CB500X :
Mini-aventurierul Honda compatibil cu permis A2 primește îmbunatațiri majore axate pe performanța. Astfel, noile furci inversate Showa 41 mm cu noua tehnologie: Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD care imbunatateste directia si absoarbe mai bine denivelarile, frane fața cu două discuri și etriere cu montare radial exact ca la modelul Africa Twin. Manevrabilitatea este îmbunatațită și mai mult de noua bascula, care este mai ușora si cu mai multă flexibilitate laterala. Amortizorul spate are noi setari pentru a completa noile furci inversate SHOWA. O roată din fața reproiectata și un radiator mai ușor reduc greutatea, iar noile setari de injecție de combustibil îmbunatațesc caracterul motorului. LED-urile farurilor mai puternice și luminile indicatoare de poziție fața oferă o vizibilitate multe mai mare.
DESCRIERE:
CB500X – lansat inițial în 2013, alături de CB500F naked și CBR500R complet carnate – aduce stilul de aventură crossover trio-ului Honda cu doi cilindri, cu „greutate medie ușoară”, axat pe distracție. Este o motocicletă care, fără zgomot, își face în liniște treaba de a fi extrem de competentă și adaptabilă pentru o mare varietate de proprietari.
Utilitatea lui CB500X se rezuma la o ecuație simplă – un motor bicilindric placut, usor de condus, care produce cuplu real și tracțiune de la turații mici, și turații medii, avand un comportament la acceleratie linear – plus un șasiu care ofera o calatorie extrem de confortabila atât în oraș, cât și în afara orașului. pe autostrada sau drumuri montane, toate îmbracate într-un stil de aventura distinctiv.
Se jongleaza fara efort între rolul de navetist și cel de plimbare de weekend. Suspensia cu cursa lunga absoarbe suprafețele neregulate ale drumului, ghidonul lat oferă efect de control optim, iar poziția de conducere verticală ofera atat confort, cat și un camp vizual larg pentru rider. Cu alte cuvinte, CB500X este un polivalent în toate sensurile termenului.
SPECIFICATII:
Motor
Tip Motor |
DOHC - 2 cilindri paraleli |
Capacitate cilindrică |
471 cc |
Putere (CP / RPM) |
47.6 CP/8.600 rot/min |
Cuplu motor (Nm/rpm) |
43 Nm/6.500 rot/min |
Consum carburant (l/100km) |
3.6 l/100 Km |
Emisii CO2 |
80 g/km |
Norma de poluare |
Euro 5 |
Capacitate rezervor ulei (litri) |
3.2 l |
Aprindere |
Gestionat Electronic |
Sistem alimentare |
PGM-FI - Injectie Electronica |
Transmisie |
MT |
Transmisie
Ambreiaj |
Multi-disc, umed |
Tip transmisie |
Lant cu O-ring |
Cutie viteze |
Manuala (6 trepte) |
Sasiu
Roti suspensie si frana
Tip sistem ABS |
ABS 2 canale |
Frana fata |
Disc 310 mm, hidraulic, etrier dual-piston, (ABS) |
Frana spate |
Disc 240 mm, hidraulic (ABS) |
Jante fata |
19 M/C x MT 2.5 |
Jante spate |
17 M/C x MT 4.5 |
Anvelope fata |
110/80 - R19 M/C |
Anvelope spate |
160/60 - R17 M/C |
Suspensie fata |
Furca telescopica cu preincarcare ajustabila (41 mm) |
Suspensie spate |
Mono-amortizor Prolink cu preincarcare ajustabila in 5 trepte |
Mase și dimensiuni
Greutate la gol |
197 Kg |
Capacitate rezervor |
17.5 l |
Lungime x Latime x Inaltime (mm) |
2.155 x 825 x 1.410 mm |
Ampatament (mm) |
1.445 mm |
Inaltime sa (mm) |
830 mm |
Gardă la sol (mm) |
180 mm |
Instrumente si electronice
Instrumentar de bord Digital – LCD |
|
Lumini de zi cu LED |
|
Slipper clutch |
|
Vitezometru digital |
|
Tahometru digital, trip (x2) |
|
Indicator carburant |
|
Indicator Treapta Viteza |
|
Ceas digital |
|
Far |
Led |
Stopuri |
Led |
Semnalizatoare |
Led |
Baterie |
12V/7.4AH |
Securitate |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
Scrie un review